תחת הכותרת 'גדולה על הקטנות' עולה מחרתיים (יום ו', 14.2.03) חברת 'כלמוביל' יבואנית יונדאי לישראל בקמפיין Info advertising, באמצעות שיאון Info ובחתימת גד בירון לרכב הסופר מיני החדש - יונדאי GETZ.
הקמפיין החדש מציג את יתרונות הלהיט החדש בקטגוריית מכוניות הסופר מיני החדש המציע שילוב מרחב פנימי ענק, מנוע נמרץ עם ביצועים חזקים, בטיחות מעולה, איבזור מלא ומחיר אטרקטיבי (החל מ-93 אלף ש"ח). בתוך 3 חודשים מאז הושק הדגם החדש מכרה יונדאי למעלה מ-1,200 מכוניות מדגם ה-GETZ. הקמפיין, בהיקף 600 אלף ש"ח באמצעות שיאון Info ובחתימת גד בירון, נועד לחזק ולעודד מגמה זו. הקמפיין יעלה בעיתונות היומית ובמוספים ובמגזינים לתחום הרכב.
לדברי חיליק שיאון, מנכ"ל שיאון Info, "יונדאי החדירה בהצלחה רבה מותג חדש לשוק הרווי של מכוניות הסופר מיני ובחרה בכלי ה- Info advertising של שיאון Info לחזק את מיצוב ה-GETZ כמותג מוביל בקטגוריה. הצרכנים מעוניינים לקבל מידע רחב ומקיף ככל האפשר מהמפרסם אודות המותג ואילו הפלטפורמה הפרסומית של גד בירון הינה הדרך הטובה ביותר לשם כך".
שיאון Info הינה חלק מקבוצת שיאון והיא מתמחה ב-Info Advertising. בקבוצת שיאון שתי חטיבות נוספות העוסקות בהפקת מגזינים ובתחום האינטרנט. בין המפרסמים הבולטים העושים שימוש שוטף בכלי ה- Info advertising של גד בירון ניתן למצוא את בזק, Yes, אורנג', חוצה ישראל, בנק לאומי, פיג'ו, סיטרואן, עלית, כללית שירותי בריאות, אלקטרה, לוריאל, לנקום, H&O, נוה גד, רשת מלונות דן, מי עדן ועוד.