לאחר קצת יותר משבוע מאז עלה לאוויר הקמפיין החדש של סלקום למגזר הצעירים, מדווחת החברה על חשיפה של 700,000 גולשים לפרסומת חגיגת המולטימדיה באינטרנט. מספר המקליקים, הגיע ל-70,000 כניסות.
סלקום ריכזה את כל השירותים הרלוונטיים בעמוד מיוחד באתר האינטרנט שלה (ראו קישור). השירותים זמינים להורדה גם מהאינטרנט הסלולרי (wap), וביניהם מאות רינגטונים פוליפוניים, עשרות אייקונים ואנימציות צבעוניים ומבחר משחקי ג'אווה צבעוניים.
קמפיין האינטרנט האחרון נעשה בשיתוף משרד הפרסום של סלקום באינטרנט - חברת האינטראקטיב אי-דיאולוגי'ק. שתי החברות משקיעות אנרגיות רבות במינוף הפרסום באינטרנט, כאשר הקו הבולט ביותר בקמפיינים הוא העזה וחדשנות.
דורון טל, מנכ"ל אי-דיאולוג'יק: "התעוזה של סלקום והיד החופשית שהיא נותנת לנו ברעיונות - הן האסטרטגיים והן הקריאייטיביים - לקחה בשנתיים האחרונות את כל תעשיית הפרסום המקוון כמה צעדים קדימה. את החדשנות וההעזה ניתן להעריך בעיקר לאור העובדה שכעבור זמן קצר ניתן לראות את המתחרות - וגם מפרסמים מתחומים אחרים - עולים בקמפיינים דומים".