|
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סדום ועמורה ספורט משפט כלכלה בריאות המגזין
הפוך לדף הבית אימייל אדום
 
רשימות ארכיב יומי כל הקישורים סיפורים חמים משובים   נדל"ן   תגיות   וידאו פורומים הודעות ספרייה מקוונת בימה חופשית
מיוחדים ערוצים נוספים
חדשות
ראשי  /   טלוויזיה   כלכלה/עסקים   פרסום/שיווק   צרכנות     |  שתף:    |    |  דוא''ל:    |  הדפסה:    |    הגדל גופן    הקטן גופן
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 קסלמן וקסלמן, משרד רואי חשבון
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
העגורים לא בורחים
12/02/2012   |   יאיר קראוס
 
 
 
לכבוד המורים שמתנגדים לסיורים בחברון
12/02/2012   |   אלישיב רייכנר
 
 
 
הדרת דתיים, יש דבר כזה
12/02/2012   |   חגית ריטרמן
 
 
 
לא ביקורת ולא נעליים
12/02/2012   |   איתמר לוין
 
 
 
וויטני יוסטון - נאהב אותך תמיד
12/02/2012   |   אלכס לוין
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
PMI קיבלה הזיכיון למוצרי הפעלה ממותגים של דמויות ערוץ הופ
מאת: ענבל אביב  |    |  תגובות

השקיעה חצי מליון ש"ח ברכישת הזיכיון ובפיתוח המוצרים; בשלב הראשון, תצא PMI עם שני מוצרים המבוססים על תוכניות הדגל של הערוץ: סיפור מדבקות של הקונצונים וחוברת צביעה של דודידו

▪  ▪  ▪
PMI מקבוצת בר, משיקה מוצרי הפעלה ממותגים עם דמויות תוכניות המקור המובילות של ערוץ הופ!. בין הדמויות: הקונצונים, דודידו, אליק ובליק, נימי, באלי, שלוק וכתמתמים, בהשקעה של כחצי מליון שקלים עבור הזיכיון ופיתוח המוצרים.

מוצרים בדמותו של נאדי, מהסדרה "פנו דרך לנאדי" ייוצרו תחת זיכיון מחברת 'חוריון' הבינלאומית. בין המוצרים שישווקו: חוברות צביעה, חוברות פעילות ולמידה וספרי מדבקות.

לדברי יעל ארד, מנכ"לית PMI, ממחקרי שוק שערכה רקפת שטראוס ממכון המחקר "אינסייט", עבור PMI, בקרב ילדים בגלאי 3-6, עולה כי ערוץ הופ! הוא הנצפה ביותר בקרב גילאים אלה, ומשך הצפייה קבוע ועומד על ממוצע של כשעה וחצי ביום. דמויות הערוץ נתפסות בעיני הילדים והוריהם כחיוביות, חינוכיות ואהודות ביותר. בקרב אמהות לילדים בגילאי 3-6 עולה כי 75% מכלל האמהות מכירות את הדמויות מערוץ הופ! ואוהדות אותן.

לדברי אלונה אבט, מנכל"ית משותפת של ערוץ הופ!: "מוצרי ההפעלה עם דמויות הערוץ המובילות והאהובות נועדו להעשיר את הילדים בפעילות חוץ מסכית משלימה, לצפייה בתוכניות המוכרות והאהובות של הערוץ, המשלבת למידה ויצירה. לדוגמא: חוברת הצביעה של דודידו מציגה את מאפייני עונת החורף וחוברת המדבקות של הקונצונים עוסקת בהתארגנות הבוקר לקראת היציאה לגן".

בשלב הראשון, תצא PMI עם שני מוצרים המבוססים על תוכניות הדגל של הערוץ: סיפור מדבקות של הקונצונים וחוברת צביעה של דודידו. המוצרים ישווקו בכל רשתות השיווק, סטימצקי ובכל חנויות הצעצועים וכלי הכתיבה בישראל.

ערוץ הופ! הוא ערוץ ישראלי מקורי, המיועד כולו לילדים בגילאי 1-7, ומשדר מדי יום בין 06:00-20:00. הערוץ משודר מזה כשנתיים וחצי, בחברות הכבלים והלווין ומגיע לכ-1,400,000 בתי אב בישראל.

PMI

מקבוצת בר, הינה זכיינית בישראל ובמזרח התיכון של חברת PANINI האיטלקית, חברת הזכויות הגדולה בעולם הפועלת בכ-100 מדינות ברחבי העולם. PMI היא בעלת הזכויות של Warner Bros. לחוברות צביעה, פעילות וספרי קריאה עם דמויות הלוני-טונס; ובעלת הזיכיון לכל אלבומי האיסוף של דיסני; בעלת המותג "סופרגול", אלבום שחקני הכדורגל של ישראל והעולם.

תאריך:  09/03/2003   |   עודכן:  09/03/2003

פורומים
טלוויזיה
כלכלה/עסקים
פרסום/שיווק
צרכנות
ביטוח ופיננסים
מלונאות ונופש
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  אחסון אתרים | בניית אתרים
מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |  מומלצים