|
מנכ"ל הוט, הרצל עוזר [צילום: אלי דסה]
|
|
|
|
|
הרווח הנקי של חברת הוט ברבעון השני של 2009 הסתכם בכ-21 מיליון ש"ח - עלייה של 5% בהשוואה לרווח של כ-20 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-775 מיליון ש"ח לעומת כ-729 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-6%. כך עולה (יום ב', 17.8.09) מתוצאותיה הרבעוניות של החברה.
מהוט נמסר כי לא חל שינוי רב בהכנסות מגזר הטלוויזיה ביחס לרבעון קודם. ההכנסות ממגזר הטלוויזיה הסתכמו בכ-547 מיליון ש"ח - עלייה של 1.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך עיקר הצמיחה הגיעה ממגזר התקשורת הפנים ארצית, שהציג עלייה של 21% והסתכם בכ-228 מיליון ש"ח לעומת כ-189 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
החברה דיווחה כי במצבתה כ-913 אלף מנויים בשירות הטלוויזיה וכי התמקדותה בשדרוג מנויים אנלוגיים לדיגיטליים בא לידי ביטוי ברבעון זה עם שדרוג של כ-10,000 לקוחות לשירות הדיגיטלי. במקביל, דיווחה החברה כי כ-2,000 לקוחות נטשו את שירותי הטלוויזיה ברבעון זה, ברובם אנלוגיים.
בתחום שירותי תשתיות אינטרנט לחברה כ-698 אלף מנויים, המהווים גידול של כ-6,000 מנויים חדשים בשירותי האינטרנט של החברה בהשוואה לרבעון קודם. החברה דיווחה כי נמשך המעבר לגלישה בקצבים גבוהים, ובמקביל, נערכת החברה לשדרוג הרשת לרשת UFI, שתאפשר מהירויות גלישה של עד 100 מגה.
בטלפון להוט כ-519 אלף קווים - גידול של 17 אלף לקוחות בטלפון הקווי בהשוואה לרבעון הקודם, המהווה המשך גידול במצבת המנויים.
הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, אמר כי "החברה נמצאת בעיצומו של מהלך חיוני, אשר צפוי להשפיע בטווח הארוך על המשך העלייה בהכנסות וברווחיות. הצלחת מדיניות שדרוג המנויים מאנלוגי לדיגיטלי ניכרת ברבעון זה עם שדרוג מרשים של 10,000 לקוחות אנלוגיים לרשת הדיגיטלית, זאת עוד בטרם החל צמצום הרשת האנלוגית לקראת סגירתה המוחלטת".