עיריית הרצליה מתנצחת משפטית עם יזם הנדל"ן מוטי זיסר, ובניגוד למקרים אחרים, הציבור יוצא בינתיים נישכר נהנה מסיכסוך.
לאחר דיון ארוך, ובהתייעצות עם חברי מועצה רבים, החליטה ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, להמשיך ולאפשר בינתיים למבקרים במרינה בהרצליה חניה בלא תשלום.
על-פי תב"ע 2003 א' ניתן לעיריית הרצליה אישור לבניית חניון ציבורי בן 2 קומות בשטח המרינה בהרצליה ומעליו תוכננה להבנות קומה עליונה - שאמורה היתה להתחבר למצוק 'תל מיכל' ממזרח למרינה.
לאחר שהיזם מוטי זיסר לא מילא את התחייבותו לבנות את החניון, הגישה עיריית הרצליה תביעה נגדו ונגד חברת 'מרכזי שליטה'.
עד אשר תתברר התביעה, משמש כיום השטח שעליו אמור היה להבנות החניון, כחניון ציבורי פתוח.
אמש (ב', 10.3) החליטה ראש עיריית הרצליה להמשיך ולאפשר חניה חופשית במקום, זאת לפחות עד למועד פתיחת קניון "ארנה" לקראת קיץ 2003.
בצמוד לקניון הולך ומוקם בימים אלה מגרש חניה תת קרקעי נוסף לכ-2,000 כלי רכב.
לדברי יעל גרמן, ראש עיריית הרצליה, "תושבי הרצליה ימשיכו ויהנו מחניה חינם במרינה גם אם יוחלט בעתיד לגבות תשלום כלשהו עבור החניה במקום. בכל מקרה, כרגע אני מעדיפה להמתין ולראות כיצד יתפתח פרוייקט הקניון החדש ורק אז ניתן יהיה לקבל החלטות גורפות בנושא."
הדיון בנושא הקמת החניון במרינה שאמור היה להערך בפגישת מועצת העיר הרצליה, ביום רביעי, 12.3.2003, נדחה בחודשיים.