חברת הסלולר פרטנר-אורנג' משיקה חבילות מיוחדות המותאמות למגזר הערבי. לאחרונה זיהתה החברה קהל יעד מועדף של בני זוג עתידיים, אשר אינו נמנה על בני המשפחה, ויצרה עבורו תוכנית ייחודית. צעירים שהתארסו ועומדים לפני חתונה יוכלו לקבל, כל אחד, 1,500 דקות שיחה ב-9 אג' לניצול בכל חודש. זאת, במקביל לתוכנית אחרת המעניקה הטבת משפחה של 300 דקות ב-0 שקל לכל אחד מבני המשפחה.
הגורמים הדומיננטיים המשתקפים בהרגלי הצריכה של הלקוח הערבי הם חגים ומנהגים. חודש הרמדאן המאחד את כלל המוסלמים נחשב לחג החשוב ביותר בעדה המוסלמית, בסיומו מתקיים עיד אל פיטר. בערב הרמדאן (21.8.09) ועד לסיום החודש (26.9.09), נותנת אורנג' הטבות בשעות שאחרי שבירת הצום - מ-21:30 עד 06:00 למחרת.
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן באורנג', ציין כי "אנו מקיימים לאורך השנים דיאלוג רציף עם הקהל הערבי, קשובים לצרכי השוק ופועלים מתוך היכרות רבת שנים. כך למשל, הרחבנו את נקודות השירות והמכירה בריכוזי אוכלוסיה ערבית ופתחנו את חנות הדגל orange shop בסכנין בעלת עיצוב חדשני השם דגש על חווית הלקוח במגוון ערוצי הפעילות של החברה וכן מגוון תוכניות תעריפים ייעודיות. בסקרים שונים שערכנו, עולה כי הערכים העומדים בראש סדר העדיפויות בקרב הקהל הערבי בישראל הינם: משפחה, צעירים, חגים ומנהגים".
לכבוד חודש הרמדאן השיקה אורנג' פורטן מלא בערבית ב-orange time. מתאפשרת בו הורדה בחינם של קדימונים מסדרת הדרמה הסורית ה"חמה" ביותר "באב אל-חרה", וכן שירים בערבית ופסוקי קוראן. בטלוויזיה הסלולרית מוצעים ללקוחות אורנג' ערוץ הריאליטי LBC Nagham, תוכנית הטלוויזיה Star Academy והערוצים MBC, Dubai TV, MBC, LBC, ערוצי Rotana ו-Melody, הערוץ המצרי המוביל 4Shabab הנחשב היום לחלוץ באופיו וגם ערוץ Toyour El Jana (ציפורי גן עדן), ערוץ ירדני חינוכי (מוסלמי) לילדים.