בזק בינלאומי משיקה (יום א', 16.3.03) את משחק התוכימאניה - משחק אינטראקטיבי באינטרנט בדמותו של התוכי - סימנה המסחרי של החברה. השקה זו יוצאת עם חציית קו 100 אלף גולשים באינטרנט המהיר של בזק בינלאומי. ההשקעה בפרויקט מוערכת בכ-500 אלף שקלים.
משחק התוכימאניה הופק על-ידי משרד הפרסום האינטראקטיבי d-say, והוא מבוסס על דמות התוכי המלווה את הפעילות הפרסומית של בזק
בינלאומי@net. המשחק מכיל עשרה מסכי פעולה, והוא מדמה מסע בעולם הפס הרחב. משתתפי המשחק ינועו בין המסכים השונים (המייצגים את ההתקדמות במהירויות השונות האפשריות בעולם הפס הרחב) ויצברו נקודות ("קילובייט") בהתאם להתקדמותם ולמהירות ההתקדמות. המשחק משלב קולות והגיגים של התוכי, וכל מי שיסיים מסלול, יוכל להוריד (track(mp3 בביצוע תוכי-אסייג.
בכל יום במהלך 20 הימים הבאים, הגולש שצבר הכי הרבה נקודות באותו יום, יוכרז כאלוף תוכימאניה. בתום 20 הימים תקיים בזק בינלאומי אירוע מסכם שיפגיש את 20 השחקנים המהירים ביותר, ובסיכומו יוכתר אלוף התוכימאניה. האלוף יוכל לבחור בקורס נהיגת מכוניות פורמולה 1, או בנופש זוגי לקוסטה ריקה או לאיים המלדוויים. הזוכים היומיים יזכו באינטרנט מהיר חינם למשך שנה.
בחברה מציינים, כי זהו למעשה הצעד הראשון בהפיכתו של דמות התוכי, המשמש כסימנה המסחרי של החברה, לדמות שאינה קשורה רק לנושאים מסחריים. בקבוצות מיקוד שערכה החברה עולה, כי קיימת אהדה גבוהה לדמותו של התוכי (המגולם על-ידי שלום אסייג) והוא אינו נתפס כגורם מסחרי.
מנהלת השיווק ללקוחות פרטיים, אראלה כרסנטי ציינה, כי לראשונה בנתה החברה עבור הגולשים, משחק אינטראקטיבי המשלב, חוויה ואתגר יחד עם פרסים מדליקים. "משחקים אלו מעצימים את חווית הגלישה וממחישים את ההנאה מהאינטרנט המהיר", אמרה כרסנטי. "גם הפרסים שבחרנו - בדומה למאפיינים של גולשי האינטרנט המהיר, הם צעירים, תוססים ומהנים". הוסיפה כרסנטי.
קרדיטים: קונספט וקופירייטינג: שרון טל; ארט דירקטור: דותן קופר; תכנות פלאש ואנימציה: אירנה בוטוסובה; תכנות בסיסי נתונים: רועי עובדיה; סאונד: עומר יולביץ'.