טרה מציגה שני מוצרי מוס מחודשים: מוס שוקולד ומוס בוואריה. מוצרי המוס החדשים משווקים ברביעיית גביעים של 150 מ"ל כל אחד, ובמחיר של 2.95 ש"ח לצרכן, לגביע בודד. המוצרים החדשים מחליפים שני מוצרים שיצאו מהשוק: בא לי מוס ומוס בוואריה (בתצורה ישנה).
מטרה נמסר, כי המוצרים עברו שינוי ברצפטורה, בעיצוב, בגודל הגביע ובתצורת ההגשה שלהם (מעבר מזוגות לרביעיות). המוצרים החדשים מיועדים לקהל יעד - מבוגרים.
דני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה, מסר היום (א', 23.3.03) כי טרה החליטה לצאת במוסים החדשים במארזי רביעיות כחלק מהאסטרטגיה שלה לחדש ולהתרענן גם בפלח המעדנים למבוגרים ובמגמה ליישר קו עם מעדני חלב בארץ ובעולם הנמכרים במארזי רביעיות אם לא יותר, וליצור בולטות גדולה יותר על מדפי המקרר.
פלד אמר עוד, כי: "הרעיון היה ליצור אריזה מפתה ומענגת. אריזה שתעביר את הטעם וההנאה ממוצרי המוס. נבחרה צורת הגשה מתאימה וניתן לה מקום נרחב על גבי האריזה בכדי ליצור את האימפקט הנכון".