|
מנוע השוואת מחירים חדש [צילום: AP]
|
|
|
|
|
גוגל הודיעה על השקת ה-Google Commerce Search כלי חדש לבעלי עסקים שנועד לשפר את תוצאות החיפוש והדיוק שלהן במנוע השוואת המחירים של החברה Google Product Search. הכלי החדש מאפשר לעסקים שיש להם אתר מכירות באינטרנט לשפר את הנראות שלו למנוע החיפוש של גוגל באמצעות הזנת כל פרטי המוצרים שלהם דרך הממשק של השירות החדש.
משווקים יכולים להוסיף דרך הכלי החדש פרטים כמו: מחיר המוצר, מידותיו, המפרט שלו, החברה המייצרת, הטווח הגיאוגרפי לשיווק שלו ועוד. פרטים אלו מאפשרים ל-Google Product Search לסנן בצורה טובה יותר את התוצאות, ולמשווקים, לשפר את קצב המכירות שלהם. כמו-כן, השירות החדש מעניק מספר כלי סטטיסטיקה למשווק, אשר מאפשרים לבדוק את התועלת מהשימוש בו, כמו מספר הפעמים שהמוצר שלהם נצפה או מספר ההקלקות שהוא קיבל.
השירות החדש הושק בזמן מצוין מבחינת גוגל, חודש בלבד לפני עונת החגים והקניות בארצות הברית. ניתן לגשת אליו דרך
הכתובת הזו. מנוע השוואת המחירים של גוגל זמין דרך הכתובת הראשית של גוגל בלחיצה על הקישור Shopping שנמצא בראש הדף. מנוע זה לא זמין, בשלב זה בגוגל ישראל.
תעריפי השירות ב-Google Commerce Search משתנים בהתאם לכמות המוצרים המוזנים לשירות, כאשר המחיר המינימלי מתחיל ב-50,000 דולרים לשנה.