'וורנר הום וידאו' מביאה לארץ את ה'מגה היט' העולמי - 'הארי פוטר וחדר הסודות' לישראל. מדובר בסרט השני בסדרת הלהיטים של הארי פוטר.
ביום ראשון הקרוב (6.4.03) יעלה קמפיין פרסומי בתקציב של 1.5 מיליון שקל, אשר יכלול עיתונות, טלוויזיה - בערוצים 2 ו-10 ופעילות קידום מכירות. הקמפיין יימשך עד תחילת החג בתאריך 17.4.03.
משרד הפרסום שקיבל את התקציב של קמפיין העיתונות והטלוויזיה הוא 'מקא'ן קשר-בראל' וחברת הקד"מ היא 'פרמיום טים'.
במסגרת קמפיין הטלוויזיה יעלו 4 סוגי סרטונים שונים, אשר נערכו מתוך קטעים מהסרט עצמו: סרטון "המכונית המעופפת", המיועד לקהלי היעד של ילדים, ו-2 סרטונים המיועדים לקהלי יעד של הורים/אמהות.
מחברת הפרסום נמסר, כי הסרטונים הופקו לאחר מחקרים של קרוב לשישה חודשים, שנערכו בארה"ב ובאירופה, בהם בדקו סוגי סרטונים שונים, שבהם כיכבו דמויות או אלמנטים שונים מתוך הסרט והשפעתם על קהלי מטרה שונים.
מכירה חסרת תקדים
ב'וורנר הום וידאו' מצפים למכור 100 אלף יחידות. מכירת כמות כזו נחשבת חסרת תקדים. 'הארי פוטר וחדר הסודות' גרף 600 מיליון דולר רווחים על מסכי הקולנוע בחו"ל ובכך הוא מהווה את המקום השלישי לשובר הקופות הגדול בכל הזמנים.
בוורנר מצפים, כי הגעת הסרט לארץ, בגירסת DVD ווידאו, תהווה את המתנה הנמכרת ביותר לפסח. בסרט קטעי אקשן רבים יותר ומותחים מן הסרט הראשון של הארי פוטר.
WARNER
חברת WARNER הינה הגורם המרכזי אשר הוביל את התפתחותו של פורמט ה-DVD והשקתו בארה"ב וברחבי העולם, באמצעות מיטב להיטי הקולנוע בשנת 2003 - כולל שוברי הקופות "הארי פוטר וחדר הסודות" ו"מאטריקס 2", יחד עם ספריה עשירה וחזקה של כותרים ותיקים יותר.
עם פעילות ב-78 מדינות ברחבי העולם - עם יותר מכל מחלקות הוידאו של כל אולפן סרטים אחר - WARNER HOME VIDEO שולטת על מערך ההפצה הגדול ביותר בעולם בתעשיית הוידאו.