מנכ"ל חברת פרטנר,
דוד אבנר, הודיע הבוקר (יום ה', 18.2.10) על מהלך המהווה המשך ישיר של יישום האסטרטגיה של החברה והאצת הפעילויות במטרה להשלים את הפיכתה של פרטנר, מחברת
סלולר לחברת תקשורת כוללת ולהציע ללקוח סל שירותי תקשורת נייחים וניידים, תוך העצמת המצוינות בשירות.
"ההיערכות הארגונית החדשה", אמר אבנר, "הינה חלק ממימוש השלב השני של יישום האסטרטגיה, עליה הוכרז לפני כשנה. המהלך יאפשר לנו להמשיך את התנופה העסקית שבה אנחנו נמצאים בשנים האחרונות, לשמר ולחזק את המובילות שלנו בתחום הסלולר ואת הפעילות בתחומי התוכן ושרותי האינטרנט והטלפוניה הקווית. השינוי יוביל לפישוט תהליכים בחברה, לשיפור במערך השרות והמכירה לחיזוק מנועי הצמיחה ולהעצמת הקשר עם הלקוח.
בראש חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה יעמוד
יעקב קדמי מומחה באסטרטגיה שיווקית, יועץ לחברות בינלאומיות ומי ששימש כסמנכ"ל השיווק של פרטנר בעת השקתה ובמהלך חמש שנים.
השינויים העיקריים במבנה הארגוני:
- הקמת שתי חטיבות: חטיבת לקוחות פרטיים וחטיבת לקוחות עסקיים. מהות הצעד הוא בניית מערכי החברה סביב הלקוח, העשרת מגוון המוצרים וחיזוק השירות ללקוח. המבנה החדש מקיף את כל המגעים עם הלקוח. ממכירה של כל סל המוצרים הסלולריים והקוויים ודרך השרות והשימור של הלקוח.
- אינטגרציה של חטיבת שירותי האינטרנט והתקשורת הנייחת לתוך חטיבות אלו כדי להעצים את הסינרגיה בין הפעילויות ולהרחיב את ההצעה ללקוח באמצעות כל ערוצי השירות והמכירה של החברה.
בראש חטיבת הלקוחות הפרטיים יעמוד ארז פז, שכיהן כסמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר והוביל את השקתם של ערוצי הפעילות החדשים של החברה והחדרתם לשוק, לרבות אתר הבידור והפנאי הגדול orange time.
פז יוביל את חטיבת הלקוחות הפרטיים הכוללת את השרות ללקוחות הפרטיים ואת מערך המכירות הפרונטאלי ומערך המכירות בקניונים, וימשיך ליישם את שילוב מערך האינטרנט, הטלפוניה הקווית והסלולר עם מערך המכירות והשרות החדש שהוקם השנה.
בראש חטיבת הלקוחות העסקיים יעמוד גיל רוזנפלד, אשר כיהן כסמנכ"ל המכירות של החברה. כמו בחטיבת הלקוחות הפרטיים כך גם בחטיבת הלקוחות העסקיים ייושם המתווה של שילוב מערך המכירות והשירות תחת קורת גג אחת וכן ישולבו כל המוצרים הסלולריים והטלפוניה הקווית כהצעה כוללת ללקוח העסקי.
תחום האסדרה עובר לאחריות חטיבת פיתוח עסקי, אסטרטגיה וקשרי משקיעים וזאת בשל הצורך הגובר בהלימה בין הפיתוח העסקי והאסטרטגיה ובין תחום האסדרה, עם הכניסה לעולמות החדשים.
אלי גליקמן, המשנה למנכ"ל החברה יהיה אחראי על הטמעת התהליך. הוא ינהל וירכז את השינוי במבנה הארגוני תוך בניית תוכנית פעולה, הטמעת תהליכים חוצי חברה, המשך שדרוג המומחיות והמקצועיות בתחומים הנדרשים.
מנכ"ל החברה אבנר ביקש להודות לאלון ברמן, סמנכ"ל שירותי האינטרנט והטלפוניה הקווית, אשר יסיים את תפקידו לאחר שתהליך ההטמעה יושלם בהצלחה. כן הודה לחיים בקר, סמנכ"ל התפעול של החברה, הפורש לגמלאות. חיים היה ממקימי פרטנר ומעמודי התווך שלה. ב-12 השנים האחרונות, מאז היווסדה של החברה, חיים הוביל תהליכים מרכזיים בארגון, ניהל את תחומי הלוגיסטיקה, הבינוי והמשק, המחסנים והמעבדות, בטחון ומניעת הונאה, הרכש וחוזים בהיקף שנתי של כ-3 מיליארד שקל בשנה ונושאים ופרויקטים רבים נוספים. בהזדמנות זו ביקש דוד אבנר לברך שוב את רונית רובין סמנכ"לית מערכות המידע המחליפה את גדי גילון אשר הודיע זה מכבר על עזיבתו.
השינויים ייכנסו לתוקפם החל מ-1 במרס 2010 תוך ביצוע מהלכי חפיפה כנדרש.