טרגט מרקט משיקה (יום ד', 30.4.03) את פעילות הקד"מ של גלידת שטראוס לקיץ - ההשקה המחודשת של מותג הלב של גלידת שטראוס, החל מיום ה', 1 במאי. זאת, במסגרת ההשקה המחודשת של מותג הלב של גלידת שטראוס. עלות הפעילות נאמדת ב-250 אלף דולר.
מהחברה נמסר, כי מטרת הפעילות היא יצירת מודעות לסמל הלב של גלידת שטראוס והעברת ערכי המותג כגון: כיף, ספונטניות, אורבניות, אנרגטיות ותרבות צעירים בדרך אינטראקטיבית, חווייתית ומגוונת אשר תיצור הזדהות בקרב קהל המטרה.
הקונספט המוביל את הפעילות הוא "בקצב הלב שלך" במסגרתו יופקו סדרת מופעי תיפוף ספונטניים ואינטראקטיביים בריכוזי קהל, תוך ניכוס חווית הקצב ללב של גלידת שטראוס.
יריית הפתיחה של הפעילות, תתרחש באירועי יום סטודנט בתל אביב במסגרתו יופק מתחם תיפוף ייחודי עם מתופפים ווירטואוזים תוך שיתוף הקהל הרחב.
אירוע נוסף בו תתקיים פעילות קידום מכירות מאסיבית הוא ביריד האוכל "טעם העיר". בנוסף לכך תערך פעילות שטח בסביבה היום יומית אשר תכלול הגעה למוקדי בילוי מרכזיים והזמנת הקהל להצטרף באופן ספונטני לחווית הקצב האנרגטית.
רונן זוהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס מסר, כי "גלידת שטראוס כחלק מקבוצת יוניליוור העולמית היא שותפה מלאה למהלך האסטרטגי של שינוי ערכי המותג ותפיסתו ככייפי, חדשני ועדכני.
אחת המטרות של המהלך היא להתחבר בצורה טובה יותר לצרכנים ביום
יום שלהם ולהיות חלק משמעותי יותר שם. רצינו שהקהל יחווה את המותג שלנו, שיהיה חלק מהחוויה שלו, תוך הדגשת הערכים המרכזיים של המותג, ולכן אנו יוצאים בפעילות אשר תייצר ערך מוסף של הנאה וריגוש למותג שהוא הרבה יותר מיצרן גלידה".