|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איך לשמור על תפקוד מיני וזוגיות בריאה אחרי גיל 50
קבוצת ירדן
לפתוח את הפה ופשוט לדבר: להרגיש בנוח עם השפה האנגלית

סבב 3 בליגת באחה ישראל - חגיגה בחולות

ליגת באחה ישראל עולה על גדותיה עם 72 צוותים בראלי הקפות בחולות צאלים יוני לוי בראש האופנועים, הדר וינברגר מנצח את הטרקטורונים, עמרי ארבל כובש את רכבי השטח הקלים ועידו כהן נותן הצגה
03/05/2010  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: ערן שלמה  |    |  מערכת נזימה  |  nazzima.com  |  תגובות
לא מוותר על ההזדמנות לאתגר החולות. וינברגר [צילום: נזימה]

ליגת מסעות הניווט, באחה ישראל, מקיימת מדי שנה אירוע בעל אופי אחר - "ראלי הקפות". שימו את מכשירי ה-GPS בצד, תשכחו לרגע מהניווט ותעלו למסלול מסומן לפתוח גז לרווחה.

כפועל יוצא מההנחיות הללו, ראלי ההקפות מקבל התייחסות שונה מהרגיל שמתבטאת בריבוי משתתפים שבדרך-כלל מעדיפים להישאר בבית או לעסוק באימונים לליגות מוטוריות אחרות.

75 צוותים (מספר שיא לראלי הקפות) ניצלו את יום החג ושמו פעמיהם דרומה אל חולות צאלים. הכמות הגדולה של המשתתפים גרמה לעיכובים מתמשכים בלוח הזמנים שנמרח כמסטיק. צוות הבאחה יסיק את המסקנות הראויות בכדי לגרום לאירוע המוצלח להיות גם מעט יותר פרקטי ולא לייבש את המשתתפים השונים בשעות ארוכות של המתנה ממושכת, כאן גם נסיים עם צד התלונות ונציין לטובה את הארגון בשטח, רחבת הטיפולים העמוסה מאהלים צבעוניים וססגוניים, משפחות בהרכב מלא נהנו מהפנינג על הדיונות והבשר שהופשר טרם חגיגות ל"ג בעומר מצא מקומו על רשתות המנגלים הלוהטות.

אופנועים

41 רוכבים על שני גלגלים המחולקים לארבע קטגוריות פתחו את המסלול כשכל אחד מוזנק בפער של חצי דקה בין האחד לשני. יוני לוי מוזנק ראשון ופחות מדקותיים לאחר הזנקתו של הרוכב האחרון הופיע שוב בשער היציאה. הפנומן על האפריליה פשוט קורע את החולות ועוד מוסיף ומשפר זמנים בדרך למקום הראשון בדוכן המנצחים. למזלם של נערי העמק המעריצים והרבים ביניהם מי יעניק ללוי את הגביע, הוא קטף על הדרך גם את גביע אלוף האלופים של הראלי.

מתן ניר, הטוען לכתר האליפות בליגת האנדורו לרוכבי אופנועים, יודע שמיותר להגיע למירוץ הקפות החולות עם אופנוע קטן נפח ומספח מעידן לוינהיים את ה-KTM 300 שלו. המתניר עולה למסלול ומפתיע את עצמו כשבהקפה הראשונה מגיע שתי שניות בודדות אחרי לוי, בהקפות הבאות הכושר בא לידי ביטוי והפער מתרחב, אך השף מסיים במקום השני. ערן וולנברג חותם את רשימת העולים על מדרגות הפודיום. אריאל שלי מגיע לביקור בליגת הבאחה ומקדים את גיא גרשון הוותיק. אלמוג מנגד הדרומי מאבד את הקלאץ' בהקפה הראשונה ויוצא מהמרוץ.

24 רוכבים משיירת האופנועים הארוכה נכנסו לקטגוריה העממית. מבקרים מזדמנים וחברים שבאו לראות על מה המהומה בדיני ההקפות. טובי המהמרים האופטימיים ביותר לא יכלו לחזות את ההפתעה ששעון העצר הצביע עליה. מבין רבים וטובים, אנשי שטח וחולי אדרנלין מגיח תומר שפירא בן ה-14, מזוין ב-KTM450 ופשוט נותן לכולם בראש. גם על שתי המדרגות הנוספות על דוכן המנצחים עולים משתתפים אנונימיים משהו, ניר ישראל במקום השני וג'קי שושן במקום השלישי.

בראש קטגוריית הסניורים עומד צליל וונדרהורן שמקדים את היריבים בשתי דקות בקירוב. שגיא הימן במקום השני, גדי חן במקום השלישי. אלעד קוטון לא מרחם על ה-XR125 שלו ומסיים את המרוץ על שניים במקום הרביעי.

לקטגוריה הקטנה, עד 250 סמ"ק, מגיעים נערים רעבים מליגת האנדורו. בר נוב מסובב את המצערת ולא מרפה עד חציית קו הסיום במקום הראשון. יהב וונדרהורן נותן את כל מה שיש ונאלץ להסתפק במקום השני. שני השובבים עוד נשארים עם הרבה כוח במותניים ויוצאים לטיול לאורך המסלול לאחר המקצה. דני חזן מסיים במקום השלישי מרוצה מכך שהצליח להקדים את חן שליו, זה האחרון מתאמץ ולוחץ אך המסע בחולות מצריך כושר ושליו מאבד שניות יקרות בנפילה בהקפה הרביעית. אייל "ברל'ה", מייסד הקטגוריה, מסיים במקום החמישי. אביחי שואלה סוגר את רשימת המשתתפים בקטגוריה.

ג'יפים

לאחר יום ארוך וממושך עולים הג'יפאים על המסלול, עידו כהן ונמרוד 'קיד' אופיר עולים עם הטרופי טראק הקרבית וקורעים את המסלול. לא באמפים, לא דיצ'ים, לא מדרונות ולא מקפצות יגרמו להם להוריד את הרגל מדוושת הגז, קרוב לוואדי שההפך. הם לוקחים את המקום הראשון ביד רמה ומסיימים במקום השני בדירוג הכללי של המרוץ. עוד בקטגוריית מפלצות הטרופי טראק, צוות 'סרטינה' עם לירן סברוב ואייל אפרתי שמסיימים במקום השני, וצוות 'יואב', ניר זהבי שוקו שסוגרים את הקטגוריה במקום השלישי.

בקטגוריה T1, גל שחם ובן לאוטרבך חמים על הגביע הנכסף, שחם קצת יותר רגוע ומעט יותר מתון לא מרחף לגבהים קיצוניים אלא מרוכז בנהיגה מהירה וחלקה והוא מצליח להשלים את המשימה בצורה הטובה ביותר - מקום ראשון. רז הימן והלל סגל, צוות 'ליוגב' מנהיגים את הצוללת הצהובה בעלת מנוע BMW החדש בחולות ומסיימים במקום השני. צוות 'גל שבב' עם טויוטה FJ קרוזר מדוגמת תוצרת סדנת רמות נותנים הצגה ומסיימים במקום השלישי.

בראש קטגוריית הבאגים, T1 2X4, עומדים הוותיקים והצנועים צוות 'כפר מסריק', ניר שני ועמרי רשף, בראש מדרגות הפודיום. במקום השני ניצבים אילן יעקובי ודני אהרון, עם הרבה כבוד והאהדה מצד הקהל. החיפושית של אילן מוכנה במחסן כבר תקופה ארוכה והגיע הזמן להשיק אותה במירוץ מתוצרת כחול לבן, אולי עכשיו המצברים יתמלאו מחדש והנסיעה למרוץ הבאחה 1000 תראה אפשרית עם התמיכה הנכונה. אלעד ואייל לביא, כל אחד על רכב באגי מבנייה עצמית עם מנוע אופנוע, מסיימים במקומות הרביעי והחמישי בהתאמה.

קטגוריית T2 מגיעה בהרכב חסר לאחר שניצן שקל לא מצליח לפתור בעיית חשמל. צוות 'ארן-חולון מוטורוס' בעלי פאג'רו מדוגמת ועדיפה על פני המתחרים עושים את מה שצריך ועולים על המדרגה הראשונה בפודיום. צוות 'נפתלי ניסן ובניו', צביקה נפתלי וחזי בצלאל מתלתלים כהוגן על הבאמפים עד שהבולמים פשוט מפסיקים לעבוד, הדבר פוגע בקצב התנועה ועל הדרך גם בקלאץ' אך השניים מסיימים במקום השני. שי שפירא והראל גולדסט סוגרים את הפודיום במקום השלישי.

חותמים את המרוץ משתתפי קטגוריה T2 סטנרדרט, שבראשה עומדים צוות 'אוטוויק', איציק אסולין ואורי יעקובוביץ’. במקום השני צוות 'אבסולוט', נועם שמיר ועופר קוקוס, ובמקום השלישי סביון עזר.

טקס הפודיום נערך במתכונת מורחבת מאחר שחולקו גביעים גם למנצחי ראלי באחה נגב שהופסק במהלך יומו הראשון. המרוץ הבא יתקיים בחודש יוני, חוצה ישראל - אירוע הדגל של הספורט המוטורי בישראל.

טרקטורונים ורכבי שטח קלים

אליקו אוחנה מגיע עם מצברים מלאים בכושר שיא, הוא פותח חזק, ממשיך חזק, מקפץ ומרחף ובסופו של דבר המנוע קורס תחת הנטל ונותר דומם. אוחנה חוזר לפיטס בגרירה. הדר וינברגר הצעיר, יריבו הישיר של אוחנה העונה, לא מוותר על ההזדמנות לאתגר החולות, הוא נותן עבודה על החולות ולוחץ כל הדרך, הוא יודע שקשה מאוד להשיג את אוחנה ומופתע לגלות בקו הסיום שהוא הראשון לסיים מבין רוכבי הקטגוריה. אלי אוחיון הוותיק עולה למסלול עם חיוך מרוח על הפנים. כל עוד יש זמן אוויר עם הטרקטורון, הזקן שוכח את גילו ומקפץ כאיילה על החולות בדרך למקום השני. את המקום השלישי תופס מורן רגב שמזמן נחשב לתושב קבע על מדרגות הפודיום.

בקטגוריית הטרקטורונים העממית חמישה מתחרים. אורח חדש/ישן העונה לשם אייל שטרן מקבל את הידיעה אודות הראלי והאצבעות שלו מתחילות לדגדג. עם עבר עשיר על מדרגות הפודיום בקטגוריית האופנועים ולאחר תקופה ארוכה שלא התחרה, חוזר שטרן על גבי טרקטורון. הבחור לא שכח איך עושים את העבודה ונעמד בראש הקטגוריה. חזרה מתוקה.

נעם דהן הצעיר חמוש בטרקטורון KTM450 מתחרה לראשונה ומסיים במקום השני. עמית סנדרוסי מסיים שלישי ודורן אוחיון רביעי. נעם אורבס לא מסיים את המרוץ.

בקטגוריית רכבי השטח הקלים נכונה לנו עוד הפתעה מעניינת, עמרי ארבל סוגר על יובל שרון, אלוף הקטגוריה. שרון כידוע לא מביט הרבה לאחור ובמהלך ההקפה השנייה ארבל כבר מחפש את נתיב העקיפה הבטוח. שרון לוקח סיבוב רחב ובנקודה זו ארבל חודר מהפנימי, לוקח את ההובלה ומתחיל לפתוח פער בדרך אל המקום הראשון, ככה זה שאין לך פחד לרחף מעל הדיונות והכלי שלך עבר טיפול מקיף בסדנא של עידו כהן. שרון מצידו נותן כל מה שיש ומעבר ומסיים במקום השני. דני ועומר פרל מתרגלים לסצינת המירוצים ועובדים קשה בדרך אל מקום השלישי. גיל תימור בהופעת סולו במקום הרביעי. שגיב ועומר עפרוני, האב ובנו, לא מסיימים.

תוצאות
באחה צאלים 2010

אופנועים מקצועי

1. יוני לוי - אפריליה - עופר אבניר, אביזריון.
2. מתן ניר - KTM300 - ZM Racing, רד בול
3. ערן וולנברג - KTM530 - ד.ל.ב מוטוספורט, KTM.

אופנועים עממי

1. תומר שפירא - KTM450.
2. ניר ישראל - KTM450 - התיקון הכללי.
3. ג'קי שושן - KTM300.

אופנועים סניורים

1. צליל וונדרהורן - KTM530 - ארזים הידראוליקה.
2. שגיא הימן - CR450F - הימן דלקים.
3. גדי חן - KTM530.

אופנועים עד 250 סמ"ק

1. בר נוב - KTM250.
2. יהב וונדרהורן KTM125 - ארזים הידראוליקה.
3. דני חזן - KTM125.

טרקטורונים מקצועי

1. הדר וינברגר - KTM 525 - KTM, ד.ל.ב מוטוספורט.
2. אלי אוחיון - DS450 - עופר אבניר.
3. מורן רגב - פרדטור 500 - מורן נוף.

טרקטורונים עממי

1. אייל שטרן - DS450 - דנ"א מוטורוס.
2. נועם דהן - KTM450 - EMCO YAM.
3. עמית סנדרוסי - DS450 סטיב משקאות.

רכבי שטח קלים

1. עמרי ארבל - RZR - עידו 4X4.
2. יובל שרון - RZR800 - ד.ל.ב מוטוספורט, רסטה, המבדקה.
3. דני ועמר פרל - RZR800 - זום טרקטורונים.

ג'יפים טרופי טראק

1. עידו כהן ונמרוד 'קיד' אופיר - צוות עידו 4X4.
2. לירן סברוב ואייל אפרתי - צוות סרטינה.
3. ניר זהבי ושוקו - צוות יואב.

גיפים T1 4X4

1. גל שחם ובן לאוטרבך - צוות עידו 4X4.
2. רז הימן והלל סגל - צוות ליוגב - תנועה מערכות מחשוב, פוניטר.
3. דוד עמר ואודי פורת - צוות גל שבב.

ג'יפים T1 4X2

1. ניר שני ועמרי רשף - צוות כפר מסריק.
2. אילן יעקובי ודני אהרון - צוות Outstanding.
3. אלעד לביא - צוות עיצוב ובמה.

ג'יפים T2

1. רועי שפירא ואיתי מולדבסקי - צוות ארן חולון מוטורוס.
2. צביקה נפתלי וחזי בצלאל - צוות נפתלי ניסן ובניו - רמות, טלפארמה.
3. שי שפירא והראל גולדסט - קבוצת עמי רייסניג טים.

ג'יפים T2S

1. איציק אסולין ואורי יעקוביבץ - צוות אוטווויק.
2. עופר קוקוס ונועם שמיר - צוות אבסולוט.
3. סביון עזר - ג'יפולוג.

מחפש את נתיב העקיפה הבטוח. ארבל [צילום: נזימה]
פורסם במקור: אתר נזימה
תאריך:  03/05/2010   |   עודכן:  03/05/2010
ערן שלמה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סבב 3 בליגת באחה ישראל - חגיגה בחולות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בבית החולים רמב"ם בחיפה הלכה לעולמה שני לבון, שרבים נחלצו לעזרתה בתרומות דם בשבוע החולף. הלווייתה תתקיים מחר. מועד ההלוויה יפורסם מאוחר יותר על-ידי המשפחה ועל-ידי אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה.
03/05/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
קומדיית הטלוויזיה המצוירת מביאה את הגרסה שלה ל"שיר המקפלות" של ארץ נהדרת.
03/05/2010  |  תלם יהב  |   חדשות
"משנמצאה זכות לכאורה למבקשים, וכשמדובר בבית המגורים של המבקשת וכאשר מדובר לכאורה בבית מגורים שמחירו לכאורה גדול לאין שיעור מיתרת החוב הנטענת ע"י הבנק, (לטעמו של ב"כ המבקשים 4 מיליון ש"ח מול יתרת חוב של כ-חצי מיליון ש"ח), כי אז מאזן הנוחות פועל לטובת המבקשים ולפיכך גם מטעם זה יש מקום ליתן הצו הארעי" - כך קבע (יום ה', 22.4.10) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, אליהו בכר, בבקשה שהגישה חייבת משכנתה לעיכוב ההליכים נגדה, לרבות צו הפינוי.
03/05/2010  |  ענבל בר-און  |   חדשות
בית המשפט המחוזי בירושלים הורה לגבות עדות מהראשון לציון, הרב אליהו בקשי דורון, במסגרת משפטם של שמונה רבנים החשודים בעבירות של קבלת דבר במרמה, זיוף מסמך, גניבה, מרמה ועבירות אחרות. זאת למרות בקשה שימסור את עדותו בכתב.
03/05/2010  |  איציק וולף  |   חדשות
קרייג הריסון, סמל בחיל הרגלים הבריטי, הרג שני פעילי טליבאן ממרחק של כמעט שני קילומטרים וחצי, ושבר את שיא העולם בירי מבצעי.
03/05/2010  |  תלם יהב  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
שנים ארוכות מספרים לנו שצה"ל הוא הצבא החזק במרחב, כי ביכולתנו להכריע את כל אויבינו וכי יש לנו היכולת לנהל מלחמה רב זירתית ולנצח בה
אלי אלון
אלי אלון
בית הוועד הפועל בארלוזורוב נחשב בזמנו לאחד ממבני המשרדים הגדולים בארץ אם לא הגדול שבהם    בשל ערכו וחשיבותו האדריכלית וההיסטורית מוגדר בניין בית הוועד הפועל ברחוב ארלוזורוב מבנה לשי...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם יופתעו ונתניהו יעמוד על דעתו וידבק בתוכניתו - איתמר בן-גביר ובצלאל סמוטריץ' לא יממשו את איומם ולא יפרשו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il