|   15:07:40
  ענבל בר-און  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עמיטל נדלן מתקדמת לקראת רכישת בניין נוסף בבוקרשט!
כתיבת המומחים
מתי יש להזמין הובלה עם מנוף?

25 שנות מאסר לפדופיל שפגע בבנות משפחתו

"הנאנסת נשאה את המשא על כתפיה בשתיקה" "היא איבדה אמון בבני אדם" "היא אינה יכולה להביא ילדים לעולם שכולו רוע" "היא צועקת ובוכה ומתוך שינה" ומי בא להעיד לטובת הפדופיל? ח"כ דוד אזולאי משס
13/05/2010  |   ענבל בר-און   |   חדשות   |   תגובות
הנאשם ניצל את יראת הכבוד שחשים ילדים בחברה החרדית למבוגרים [משטרת ישראל]

היא הפכה להיות ילדה סגורה, בודדה ועצובה, לא הייתה מסוגלת לתפקד בלימודים, סבלה מסיוטי לילה, ובכתה וצעקה מתוך שינה. סיוטים וצעקות אלו נמשכים בחיי המתלוננת עד היום.

התעללות מינית בתוך המשפחה מתאפשרת לא רק באמצעות הפעלת כוח, אלא דווקא בזכות האמון הבסיסי והסמכותיות של הפוגע, וחוסר-האונים של הנפגע. זוהי בגידת המבוגר בילד, העושה בו שימוש ככלי לסיפוקו.

אונס במשפחה: התעללות במשך 19 שנים
יפעת גדות
לפי החשד, תושב חולון בן 51 אנס את אחייניתו מאז שהיתה בת שנתיים ועד גיל 21; חשוד נוסף נעצר בחולון בחשד שביצע מעשים מגונים ואונס בבתו הקטינה בת 15 וחצי
לרשימה המלאה

ביהמ"ש העליון הקל בעונש פדופיל במטרה לעודדו
איריס פרחי
פדופיל ביקש להקל בעונשו משום שפנה ביוזמתו לפסיכיאטר לבקשת עזרה ומימן מכיסו טיפול תרופתי לדיכוי היצר המיני * העליון פסק כי יש להעריך את מלחמתו המתמדת בדיכוי היצר המיני
לרשימה המלאה

כתב אישום נגד הפדופיל שפיתה מאות ילדות
איציק וולף
לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד אבינעםפ ברברמן החשוד כי פיתה מאות ילדות בנות 8 עד 14 * במחשבו נמצאו תמונות עירום של חלק מן הילדות שעמן קיים מגע מיני
לרשימה המלאה

הממשלה נגד הפדופילים
איציק וולף
צוות השרים המיוחד שהוקם לבחינת הטיפול בעברייני מין התוקפים קטינים יגבש מספר הצעות * קבע כי יש להרחיב את חובת הדיווח על עבריינות מין גם על מי שאינו בן משפחה
לרשימה המלאה

מגבלות חמורות על פדופיל בשל היותו דתי
רותי אברהם
נדחה ערעור של פדופיל דתי שהשתחרר מהכלא על מגבלות במסגרת צו הגנה מפני עברייני מין * השופט: הוא מסוכן יותר בשל היותו דתי
לרשימה המלאה

מלמד בתלמודי תורה מואשם בפדופיליה
רותי אברהם
כתב אישום על מעשי פדופיליה הוגש נגד מלמד בתלמודי תורה * באישום: ביצע לכאורה מעשים מגונים בשלושה ילדים - שניים מהם תלמידיו * הפרקליטות: לעצור אותו עד תום ההליכים
לרשימה המלאה

"מאות פדופילים בישיבות חרדיות"
עומר כרמון
חבר מועצת העיר ניו-יורק: אם הפדופילים לא יסולקו מהישיבות בעיר - אחשוף את שמותיהם * ראש צוות הבדיקה בנושא נאלץ לפרוש: איימו על הילדים הנשואים שלי שילדיהם לא יזכו לשידוכין
לרשימה המלאה

"הנאשם מימש את תאוותו המינית החולנית שלא ידעה שובע, ולא גילה כל מידת רחמים או צלם אנוש". כך קבע (יום ה', 13.5.10) הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן יוסף, בגזר דינו של אפרים בן דניאל יגודייף, פדופיל בעל עבר עשיר של עבירות מין קשות, אשר ביצע עבירות מין חמורות מאוד בבנות משפחתו הקטינות.

השופטים לא חסכו את שבט לשונם מן הנאשם, אשר המעשים שביצע בבנות משפחו הקטינות חרגו בחומרתם, אף ביחס למה שבית המשפט נחשף לו:

  • "המקרה שבפנינו נמנה על החמורים ביותר מאלו המובאים לפתחו של בית המשפט, שעניינם קרובי משפחה המנצלים את אמונם, תמימותם וחולשתם של ילדים הנמצאים במחיצתם, לעיתים אף כאלה המעריצים אותם בשל מעמדם, והכל כדי להשביע את יצריהם ודחפיהם האפלים ביותר.

    התעללות מינית בתוך המשפחה מתאפשרת לא רק באמצעות הפעלת כוח, אלא דווקא בזכות האמון הבסיסי והסמכותיות של הפוגע, וחוסר-האונים של הנפגע. זוהי בגידת המבוגר בילד, העושה בו שימוש ככלי לסיפוקו.

    עבירות מין במשפחה כלפי קטינים משבשות סדרי עולם ומערערות את חווית המציאות של הילד, את האמון הבסיסי, את התשתית להתפתחות בריאה ואת חווית האהבה כהזדמנות וכערך, ובעיקר מערערות את הבית כמקום מוגן מפני כל רעה, כפי שאמור הוא להיות...

    הנאשם, באופן שיטתי, מניפולטיבי ובדרכי עורמה, ניצל את מעמדו וקרבתו המשפחתית למתלוננת ואחותה, ופגע בקורבן חלש וזמין - ילדות קטנות, בנות למשפחה חרדית, אשר המסגרת המשפחתית בה חיו רק חידדה את הצייתנות והכבוד שרחשו לנאשם, וכן זרה בהן אימה על-מנת להשיג את שתיקתן. הוא הטיל מורא על המתלוננת ואיים עלייה שאם תספר להוריה הוא יתגרש מאחותה, ואז אחייניה האהובים יחיו ללא אב."


"עבריין מין סדרתי"

הרכב השופטים מציין כי מדובר בפדופיל ובעבריין מין סדרתי:

  • "דפוס זה של התנהגות אינו זר לנאשם. בעברו הרשעות דומות שנעשו בילדים ובוצעו תוך ניצול מעמדו ומרותו, אם בעת היותו מורה ואם בנסיבות אחרות, והכל כדי לפרוק את יצריו המעוותים."


בית המשפט מציין כי:

  • "תסקיר המבחן מתאר את הנאשם כעבריין מין סדרתי, אשר מושאי פגיעתו הינם קטינים, ואינו מסוגל להבחין כלל בין זכר, נקבה, ילד, נער או פעוט.

    חלק מהעבירות בהן הורשע בעבר התקיימו כלפי תלמידיו, בנים בגילאי 11-13, בעת היותו מורה בבית הספר 'תלמוד תורה'.

    לאחרונה הורשע בניסיון למעשה סדום ובמעשים מגונים בתלמיד שלו, כבן 10 שנים, אך הואיל ודינו טרם נגזר, לא ניתן לכך משקל בגזר דין זה.

    מהדוח עולה כי יחסו של הנאשם לעבירות בהן הורשע אינו מצביע על כל חרטה או לקיחת אחריות. נהפוך הוא - הנאשם מטיל את האחריות על הקורבנות הקטינים, ואף מייחס להם עניין מיני ופיתוי מצידם.

    הוא טוען כי לאורך כל התקופה בה פגע במתלוננת - היא הייתה מעוניינת במגע מיני איתו. לשאלה מדוע עשה זאת, השיב בפשטות: "כי זה היה לי נגיש".

    כמו-כן, הוא מעלה הסברים לפגיעותיו בקטינים כגון: "חשבתי שזה בסדר, שזה דבר רגיל, שאין בזה כלום, אז היא ילדה קטנה אז מה...", כאשר לדבריו, חשב שזה חמור פחות מצריכת שירותי מין בכסף.

    גם לגבי עבירות מין אחרות שביצע כלפי קטינים אחרים, נמנע הנאשם מלקיחת אחריות והטיל את האשמה על הקורבן".


כן ציין בית המשפט כי לחובתו של הנאשם שלוש הרשעות קודמות ומאוחרות, כולל בעבירות מין כלפי קטינים.

הקורבן בכתה וצעקה מתוך שינה

הרכב השופטים ציין את מצבה הקשה של הקורבן, אשר ממנו עולה תמונה "קשה ביותר":

  • "הוגש בפנינו תסקיר קורבן, שממנו עולה תמונה קשה ביותר. גם שנים ארוכות לאחר קרות המעשים, מצויה המתלוננת במצוקה קשה ובפוסט טראומה מתמדת. עורכת התסקיר מדגישה כי מדובר בהתעללות ממושכת, אשר נמשכה שנים רבות וקריטיות בחיי המתלוננת - מגילאי 10 ועד 15. הפגיעות נעשו במספר רב של הזדמנויות, אף על בסיס יומיומי, תוך ניצול יחסי קירבה ואמון, וניצול גילה הרך ותמימותה של המתלוננת, שנבעה גם מהחינוך החרדי בו גדלה. גם כאשר הבינה את היותה קורבן וכי מעשיו אסורים, השיג הנאשם את שתיקתה בדרכי איום והפחדה, באומרו כי יתגרש מאחותה, ושהיא תמיט חרפה על משפחתה. את המשא הכבד הזה נאלצה לשאת על כתפיה בשתיקה.

    למעשים הייתה השפעה דרמטית על ילדותה ובגרותה, והם ממשיכים לתת בה אותותיהם גם בתפקודה היום.

    היא הפכה להיות ילדה סגורה, בודדה ועצובה, לא הייתה מסוגלת לתפקד בלימודים, סבלה מסיוטי לילה, ובכתה וצעקה מתוך שינה. סיוטים וצעקות אלו נמשכים בחיי המתלוננת עד היום.

    אמנם המתלוננת נישאה, אולם התסקיר מתאר את קשייה בכל מגע עם בעלה, את חוסר יכולתה לקשור בין אהבה ומיניות, את חוסר מסוגלותה ליהנות מחיי אישות, ואת הפחד הגדול שלה מהבאת ילדים לעולם בו קיים רוע דוגמת הרוע שחוותה.

    גם כיום, תשע שנים לאחר שנישאה, עדיין היא חשוכת ילדים.

    למתלוננת אין אמון בבני אדם, ותחושת חוסר האונים והבגידה - טבועות בה עמוק, ומשליכה על כל אורחות חייה".


מצעד של 'ידוענים' מעיד לטובת הנאשם

מסתבר כי חרף חומרת העבירות, והיעדר החרטה או הבושה שגילה הנאשם, יש מי שהיו מוכנים לתת לו יד וכתף ולהעיד לטובתו: במצעד השתתפו בין היתר ח"כ דוד אזולאי משס, מנהלת בית הספר שבו עבד הנאשם, הגב' איילה חג'ג', ראש ישיבה - מר שמעון מוגדרי, העיתונאי שאול מייזליש, וכן מרדכי מלכה - מנכ"ל התזמורת האנדלוסית, שהנאשם נמנה עם חבריה. עדים אלו ביקשו להאיר "צדדים חיוביים" באישיותו כגון "עזרה לזולת, כשרון מוסיקלי", וכן את "התרומה החברתית בתחום החינוך שהנאשם תרם". הם אף העידו כי מקום עבודתו כמורה בבית הספר (!!!) ממתין לו, עם שובו מהכלא.

התביעה ראתה בחזות חיצונית 'נורמטיבית' זו דווקא שיקול לחומרא:

  • "התביעה הדגישה את הפער העצום שקיים בין חזותו החיצונית של הנאשם למעשיו הנפשעים, וציינה כי לא בכל יום בית המשפט נתקל בפדופיל מסוגו של הנאשם: בחזותו וברושם שיוצר על הסובבים, נראה כאדם הגון, אמין ונעים הליכות; ובמחשכים מבצע עבירות מיניות קשות.

    מכאן נובעת מסוכנותו הגבוהה, שכן ינצל כל חולשה ויעשה ככל שבידו בכדי לספק את יצריו, ומבלי לחשוב לרגע על ההשלכות והנזק שהם גורמים."


רק פיצוי משמעותי יסייע להחלמתה

בית המשפט ציין כי מתסקיר הקורבן עולה כי "המתלוננת תזדקק לסיוע מקצועי אינטנסיבי במגוון מישורים להמשך חייה, טיפול אשר סייע לה בעבר ואשר נאלצה להפסיקו עקב עלויותיו הגבוהות", ועל כן "מומלץ באופן חד-משמעי שבין יתר רכיבי הענישה יוטלו פיצויים משמעותיים אשר יוכלו לסייע למתלוננת בתהליך החלמתה".

בנסיבות אלו הוטלו על הנאשם 25 שנות מאסר, ועוד תשעה חודשי מאסר - בשל עבירה קודמת אשר ביצע ואשר העונש בה היה על תנאי, וכן הושת עליו לשלם פיצויים בסך 100 אלף שקל לקורבנו.

תפ"ח 1086/08 מ.י. יגודייף (ניתן: 13.05.10)
- בשם המדינה: עו"ד נאווה הורוביץ
- בשם הנאשם: עו"ד רויטל גוטליב
תאריך:  13/05/2010   |   עודכן:  13/05/2010
ענבל בר-און
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
25 שנות מאסר לפדופיל שפגע בבנות משפחתו
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסירי מעשיהו
13/05/10 18:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בכירי מודיעין אמריקנים מודים כי אירן הפכה להיות מקום מפלט וגן-עדן לאימוני ארגון אל-קאעידה - כך מדווחת (יום ה', 13.5.10) סוכנות הידיעות איי.פי.
13/05/2010  |  תלם יהב  |   חדשות
התאחדות התעשיינים עתרה אתמול (ד', 12.5.10) לבג"צ בדרישה כי יחייב את רשות המים להוריד את מחירי המים לכלל הצרכנים כמתחייב בחוק. מן ההתאחדות נמסר כי לאחר פניות חוזרות ונשנות לראש ראשות המים, לשר האוצר ולשר התשתיות הוחלט לבסוף להגיש את העתירה.
13/05/2010  |  עופר וולפסון  |   חדשות
להקת המטאל הגרמנית סקורפיונס תגיע שוב להופעה בישראל. אתמול הותר לפרסום כי הלהקה תקיים הופעה בהיכל נוקיה בארבעה באוקטובר ותארח בה את הזמרת ליאל קולט, שהתארחה גם בהופעה הקודמת של הלהקה בישראל והפכה מאז לחברה קרובה של הסולן, קלאוס מיינה. מכירת הכרטיסים החלה אתמול דרך משרד הכרטיסים הדרן והמחירים נעים בין 290 ל-690 שקלים.
13/05/2010  |  סער גמזו  |   חדשות
היום לפני 29 שנה, ב-13 במאי 1981, נורה האפיפיור יוחנן פאולוס השני.
13/05/2010  |  יפעת גדות  |   חדשות
למרות שבוהן שבורה עלולה להכאיב ביותר, המצב בדרך כלל אינו דורש ניתוח. כך על-פי האקדמיה האמריקנית לניתוחים אורטופדיים.
13/05/2010  |  יפעת גדות  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עד היום אני סבור ש"ירושלים של זהב" הוא ההמנון הראוי לישראל גם אם פה ושם ניתן להחליף מילה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
המעבר פועל מכוח תובנות העומדות בסתירה למציאות    תובנות מערביות היכו שורש גם בישראל והביאו לשינוי מדיניות ולפתיחת מו"מ עם ארגוני הטרור פתח ואש"ף, על-אף שחזונם הוא "שחרור פלשתין מהנה...
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il