מנכ"ל פרטנר עמיקם כהן אמר, כי פרטנר עשויה לקבל החלטה לא להשקיע במותג "3" של האצ'יסון. את הדברים אמר בתשובה לשאלה של אחד ממשתתפי הפורום הישראלי לניהול משאבי אנוש, ששאל האם פרטנר מתכוונת ליישם את טכנולוגית הדור השלישי בישראל בהתאם למותג "3" של קבוצת האצ'יסון במדינות אחרות.
כהן סרב לחשוף חלק מהטיעונים בדיונים לגבי חוות הדעת של בכירי החברה בכל הקשור להשקת הדור השלישי וציין, כי בפרטנר נעשים כל העת דיונים בנושא. כהן אמר עוד, כי לא מן הנמנע כי בסופו של דבר תתקבל החלטה שלא להשיק את רשת הדור השלישי על-פי המודל של קבוצת האצ'יסון (בעלת השליטה בחברה) המיושם במדינות רבות בעולם.
שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל בשיתוף התאחדות התעשיינים הקימו את הפורום הישראלי למשאבי אנוש, המפגיש פעם בשלושה חודשים מאות אנשי משאבי אנוש במטרה ליצור מקום מפגש משותף לאנשי אקדמיה, אנשי שטח וסטודנטים העוסקים ב"ניהול משאבי אנוש". המייסד ויו"ר שלושת הפורומים הקודמים הינו ד"ר צביקה סגל, מנהל תוכניות התואר שני בביה"ס למנהל עסקים של שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל.
הנושא שעמד הפעם על סדר היום של משתתפי הפורום שנערך ביום שני: "המשאב האנושי בלב אסטרטגיית המותג". בכינוס השתתפו עשרות מנהלים בכירים וסמנכ"לי משאבי אנוש של החברות המובילות במשק.
במפגש של הפורום השתתפו המרצים הבאים: ד"ר דן הרמן, עמוס שפירא מנכ"ל אל-על, עמיקם כהן, מנכ"ל אורנג', שוני ריבנאי, מנכ"ל משותף של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וד"ר צביקה סגל יו"ר תכניות הלימודים לתואר שני בביה"ס למנהל עסקים של שלוחת דרבי בישראל.
הרצאתו של מנכ"ל אל-על עמוס שפירא עסקה ב"שינוי במציאות משברית באל-על". עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר תקשורת עסק ב"משאב האנושי וערכי המותג בהצלחת הפירמה" ושוני ריבנאי, מנכ"ל משותף במשרד באומן בר ריבנאי הציג דוגמאות מהארץ ומהעולם ב"משאב האנושי כמנוע פרסומי בהצלחת הארגון".
לפני כן, בוצעה סקירה תיאורטית של אסטרטגיית המותג וכיצד ניהול משאבי אנוש קשור אליה. את הסקירה ביצעו ד"ר צביקה סגל- יו"ר תכניות הלימוד לתואר שני בביה"ס למנהל עסקים של שלוחת דרבי ויו"ר הפורום הישראלי לניהול משאבי אנוש וכן ד"ר דן הרמן, מנכ"ל "הרמן יועצים אסטרטגיים".