|
אורי גייגר - מייסד אקסלנז [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת אקסלנז ביוסיינס, המפתחת ומוכרת מערכות לאבחון ומעקב אחר מחלות בדרכי העיכול ובכבד, מודיעה כי חתמה על הסכמים עם שתי ענקיות הפצה של ציוד רפואי בארצות הברית להפצת מוצריה בתחום אבחון חיידק ה-H.Pylori.
החתימה עם שני המפיצים מהווה השלמה של מערך ההפצה הארצי (National) באצות הברית. אחד המפיצים החדשים כבר הזמין חמישה מכשירי BreathID ו-1,000 ערכות בדיקה לאבחון הימצאו של חיידק ה-H. Pylori.
סטיבן איתן, מנכ"ל אקסלנז, מסר: "אנו גאים על השלמת ההקמה של מערך המכירות שלנו בכל ארצות הברית, מערך מכירות זה יקדם את מוצר החברה לאבחון H.Pylori, בשוק עם פוטנציאל של חצי מיליארד דולר. לאור מהלך אסטרטגי זה אנחנו מצפים להזמנות גדלות והולכות כבר ברבעונים הקרובים, ולמכירות משמעותיות בשנת 2011".
עוד הוסיף איתן כי "חשוב להדגיש את גודל ההישג ומשמעותו לחברה; אחד המפיצים הוא המפיץ הגדול ביותר של מוצרים רפואיים בצפון אמריקה בעוד שהמפיץ השני הוא אחת החברות הוותיקות, המוכרות ובעלת ניסיון רב בתחום. עצם ההתקשרות עם ענקיות הפצה, אשר שתיהן חברות Fortune 500, מהווה הבעת אמון חד-משמעית באקסלנז ומוצריה משתי חברות מקצועיות בלתי תלויות".
מערך ההפצה של אקסלנז בארצות הברית כולל צוות פנימי של מנהלי מכירות, 60 אנשי מכירות עצמאיים ומערך הפצה של כ-1,000 אנשי מכירות של המפיצים עצמם. עוצמתו של מערך ההפצה נובע מהפריסה הרחבה, מהניסיון ומההיכרות עם השוק והגורמים הרלוונטיים וכן מצוות מכירות גדול, מקצועי ומיומן. החברה מצפה לתחילת מכירות כבר ברבעון הקרוב ומכירות משמעותיות כבר ב-2011 לאחר השלמת הכשרת אנשי המכירות של המפיצים.