חברת 'ויו מרקטינג' מקבוצת חיים סקאל קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק Nautica - מותג המעצבים המוביל בארה"ב.
חנות הדגל של המותג אשר תיפתח בקניון 'ארנה' במרינה שבהרצליה במהלך חודש יוני, תהיה אחת מ-90 חנויות דגל של NAUTICA הפזורות ב-42 מדינות ברחבי העולם.
החנות, בהשקעה של כ-2 מיליון ש"ח, בנויה על שטח של 140 מ"ר, במראה אופנה יוקרתית, בעלת פרקט עץ המשמש לבניית יאכטות יוקרתיות ברחבי העולם, ועוצבה בהתאמה מוחלטת לחנות הקונספט של המותג ברוקפלר פלאזה שבניו יורק.
המותג NAUTICA הינו אחד משלושת המותגים המובילים באופנת הספורט בארה"ב ביניהם Polo Ralph Lauren, וTommy Hilfiger.
ל-NAUTICA כיום כ-2,000 סניפים בארה"ב ו-500 סניפים נוספים ברחבי העולם. מחזור המכירות של המותג בשנת 2002 מוערך בכ-2 מיליארד דולר.
NAUTICA הוקמה על-ידי דיוויד צ'ו, אשר החל את דרכו לפני 20 שנה (1983) בעיצוב קולקציה של 6 ז'קטים והפך אותו עם השנים למותג לייף סטייל כולל המציע קו אופנתי של בגדי ספורט וקז'ואל לגברים, נשים וילדים, נעליים, בשמים, הלבשה תחתונה, אופנת בית ועוד.
הקולקציה מבוססת על מספר קויים עיקריים:
קו קז'ואל ספורטיבי, קו קלאסי ומחויט ו-NAUTICA ג'ינס - הקו הצעיר של NAUTICA הכולל מבחר דגמי ג'ינסים בגזרות אופנתיות ומחמיאות, טי שרטס עם הדפסי הלוגו ועוד.
ההשראה לכל העיצובים נשאבת מהים והמים, והאהבה לים באה לביטוי בשם המותג עצמו: NAUTICA (אוניה בלטינית NAUTICUS) ובאיקון המותג בצורת מפרש משולש המסמל הרפתקנות ופעלתנות.
שי אמיר, מנכ"ל ויו מרקטינג בע"מ, מסר כי החל מעונת הקיץ הבאה תשווק החברה את NAUTICA במספר חנויות מצומצם שייבחרו בקפידה בהתאם לסטנדרטים של המותג בחו"ל.