ג'ונסון ווקס ישראל יוצאת בקמפיין לקוטל החרקים 'רייד מקס' בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.
יצויין, כי זוהי השנה השנייה למסע ההחדרה של 'רייד מקס' שמכירותיו מתרכזות בעיקר בעונת הקיץ.
לדברי דורון אדם, נציג ג'ונסון ווקס בישראל: אחוז הגידול השנתי של חברת ג'ונסון ווקס בקטגורית קוטלי החרקים היה הגדול ביותר - 56.6%. היעד של החברה הינו לתפוס 25% משוק זה תוך 3 שנים.
אסטרטגיית הקמפיין מתמקדת במהירות הקטילה של 'רייד מקס'. כוכב הקמפיין הוא ג'וק אנושי העמיד לתרסיסים אחרים מלבד 'רייד מקס'. הג'וק עושה צחוק ממי שמנסה לקטול אותו בתרסיסים אחרים, אך כשמרססים אותו ב'רייד מקס' הוא נכנע מייד.
הקמפיין כולל שבעה תשדירים לטלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות בהיקף של כ-5 מיליון מיליון ש"ח תחת הסיסמא: "רייד מקס - קוטל את כולם במהירות".
ג'ונסון ווקס הפועלת בישראל מאז 1980 משווקת את המותגים: טואלט דאק, גלייד, פלדג', אדג', רייד. ג'ונסון מתאפיינת בחדשנות והבאת קטגוריות חדשות לישראל. היקף עסקיה מוערך ב-5 מיליארד דולר והיא פועלת ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם.