|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
רכיבה בכרכרה בביתן אהרון [צילום: יח"צ]

לאן לקחת את הילדים בסוף החופש בלי להתרחק מהמרכז

במסגרת פסטיבל "בתים פתוחים בעמק חפר" תוכלו ליהנות עם כל המשפחה ממבחר של אטרקציות, דוגמת טיולי טבע רגליים על גדות נחל אלכסנדר, ביקור בחופי הים, סיור ביקבים, בילוי בבתי קפה ובמסעדות, סיורי גלריות ומוזיאונים הפתוחים לקהל הרחב, ביקור עם הילדים במרכזי תיירות חקלאית, פינות ליטוף חיות, חוות סוסים, סיורים באתרים היסטוריים, אטרקציות ספורטיביות, במשתלות, חנויות ובתי מלאכה ופארק סחלבים
24/08/2010  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   תגובות

בימים בהם כבר אין קייטנות והילדים כוססים ציפורניים לקראת הלימודים, יש מי שפותח את שעריו לשלל פעילויות. עמק חפר, מהיפים שבאזורי הארץ, נמצא קרוב מאוד למרכז הארץ, ומזמין לפסטיבל "בתים פתוחים". במסגרת הפסטיבל, שיימשך עד 27 באוגוסט, תוכלו ליהנות ממבחר של תחנות לעצירה ללא תשלום נוסף, לצד מגוון סדנות לילדים במחיר סמלי, אפשרות לרכיבה על סוסים, תפריטים מיוחדים לילדים ועוד.

האטרקציות המיוחדות לילדים, במסגרת אירועי פסטיבל "בתים פתוחים" בעמק חפר:

סדנת "לצאת מהפלונטר" בקיבוץ יד חנה עם האמן יהודה קולטון - סיור מחשבה מרתק עם משחקי מחשבה מעץ. קולטון, "ילד בן 50", אהב כל חייו לפרק צעצועים מכונות וכל דבר זז וממנוע. בשנים האחרונות לפני שהחליף את התחביב לעסוק עיקרי היה יהודה נהג משאית זבל - לא תאמינו כמה אוצרות אפשר למצוא בזבל. יהודה שידוע בסביבתו "כמשחזר סביבתי" הגה רעיון להפוך רהיטים ישנים או שבורים למשחקי חשיבה מדהימים. "לצאת מהפלונטר" היא סדנה למשחקי חשיבה מרהיבים עשויים מעץ בעבודת יד. מדובר במגוון משחקי חשיבה פרי חקר ופיתוח של האמן, בדרגות קושי שונות, עשויים כולם מעץ ממוחזר. בימי הפסטיבל יפעיל האמן סדנה הכוללת מפגש עם האומן, סיור והסבר לגבי המכונות ואופן העבודה איתם, התנסות במשחקים, מדובר בחוויה מרתקת לכל גיל וכמו-כן תינתן אפשרות לרכוש במקום את המשחקים. כל רגע שם הוא חוויה.

- אזור התעשיה קיבוץ יד חנה, לפרטים נוספים: שרית קולטון, נייד : 052-5329869, אתר: www.yplonter.com

ביקור במשתלה של כפר הרא"ה, שהוקמה לזכרו של סבא יהודה - סבא יהודה שפיגל עלה לארץ מאוקראינה אחרי טלטולים רבים, והתיישב עם אסתר אשתו בכפר הרא"ה. יחד הקימו משק חקלאי לתפארת. זרעו שתלו ונטעו פרדס. סבא הגיע כחלוץ ורצה להגשים את רעיון "תורה ועבודה". הוא אהב את הארץ וטייל בה לאורכה ולרוחבה, וגידל פרדסים לתפארת. זוהי אחת המשתלות הכי גדולות בארץ עם מבחר ענק של עצים בוגרים מהאדמה, המתמחה בעיקרה ואקלום מחדש של עצים בוגרים כגון: ליציי, עצי הדר ( קלמנטינה, תפוז, פומלה, פומלית, אשכולית, לימון, רימון, זית ועוד. במשתלה ניתן למצוא את כל סוגי העצים והשיחים בגדלים שונים, כמו-כן גם עציצים, תבלינים ופרחים עונתיים ורב-שנתיים.

בנוסף תמצאו במשתלה פינת חיות, בה הילדים (והמבוגרים) מוזמנים להיכנס, ללטף להאכיל. במקום מגוון הפעלות לילדים: החל מאפייה עצמית של פיתות בטבון, פינת חיות והאכלה, המשך בהפתעות לילדים וכלה ברכיבה על חמודים, הפעלות בלונים ועוד. וגם: במקום מחכה לכם רבקה'לה ביריד אביזרים (אקססוריז) חוויתי בין עצי הפרי, הצמחים, הפריחה וצמחי הבית והבריכה.

- שעות פתיחה: פתוח כל היום (מ-8:00 עד 20:00), הפעלות לילדים: 17:00-20:00, טלפונים: 050-7217623, 050-2274303.

פארק אוטופיה בקיבוץ בחן - בלב ליבו של השרון מתחבא יער גשם טרופי, בו מחכים לכם אלפי סחלבים נדירים מרחבי העולם, צמחים טורפים ופינות חי. הפארק מקורה בחציו ומשתרע על כ-40 דונם. בפארק תמצאו גן בוטני-אקולוגי ייחודי באיכות בינלאומית, וכן שטח ססגוני השופע בפעילויות וחוויה . כמו-כן ניתן ליהנות במקום מטיול חוויתי בין צוקים, בריכות ומפלי מים המשרים אווירה טרופית בין המעברים הרבים, הגבעות והגשרים, לצד תצוגה מרהיבה של זני הצמחים הייחודיים. במקום מגוון של בעלי חיים המשלימים את אווירת יערות הגשם ונהנים מתנאי אקלים אחידים בכל עונות השנה תורמים לפריחה עשירה ומתמדת. פארק הסחלבים ממוזג, ומציע הזמנה פתוחה לשעשוע בגבעת מבוכים: הכוללת מבוך דו מפלסי ומבוך קלאסי, גבעת ארץ ישראל, גן פרפרים, גבעת קקטוסים, גבעת פגודה, שדרת טופיארי, פינת משחקים, פינת חי, שדרת ערסלים ושביל תבלינים.

- שעות פעילות הפארק: ימים א'-ה': 8:30-18:00 (כניסה אחרונה בשעה 16:00). לפרטים נוספים: 09-8782191 או באתר הפארק: www.utopiapark.co.il.

מופע "קרינולינה" בכל ימי הפסטיבל: בשעות 12:00 ו-17:00, עם תמר אנקורי (מ"המצנפות") בכפר ויתקין - פסטיבל "בתים פתוחים" הוא הזדמנות נפלאה לתת לילדים את חווית התיאטרון והבובות שהם כל כך אוהבים. תמר אנקורי (המוכרת כמעצבת מצנפות) מזמינה את כל הילדים לביתה הפרטי, בכפר ויתקין, ומעלה במרחב האינטימי את מופע "קרינולינה" המפורסם, במהלכו זמרת אופרה עוטה את שמלת הקרינולינה הרחבה, מקבלת את הקהל, קדה קידה, מתגנדרת ומתכוננת לשיר. במהלך המופע יכולים הילדים לחוות לראשונה ישרה של אריה איטלקית, כשלפתע נפתחת השמלה ומתוך שמלת הקרינולינה מציץ תיאטרון קטן בתוכו בובת מריונטה מרקדת בין רגלי הזמרת. חוויה לילדים הכוללת בהמשך גם הפעלה בנושא בובות בשילוב מוזיקה קלאסית. מופע "קרינולינה" יעלה בכל יום בבית האמנית תמר אנקורי בשעות 12:00 ו-17:00 לאורך כל ימי הפסטיבל.

- לפרטים נוספים: 09-8664745 או 052-3335377 כפר ויתקין.

הכל דבש - טועמים דבש במכוורת אופיר שבכפר חוגלה - אין תענוג גדול מאשר שליחה של אצבעות סקרניות לתוך צנצנת דבש. בכוורת אופיר בכפר חוגלה מחכה לכם משפחת אופיר המתמחה מזה חמישים שנה בייצור דבש טבעי ואיכותי. המכוורת הוקמה על-ידי זהרה וישיר אופיר, בני כפר חוגלה בעמק חפר . כיום כל המשפחה כבר עסוקה בתוך הפעילות המתוקה והעסק המשפחתי גדל כשהוא מספק דבש איכותי לכל הארץ, ומחזיק בכוורות ברמת הגולן על גבול הלבנון ועד הערבה. את הדבש אוספת המשפחה בעיקר מפרדסים עצי איקליפטוס, אבוקדו ופרחי בר, ולאחר מכן אורזת את התוצרת בצנצנות איכות. במרכז הרדייה בכפר חגלה תוכלו להיכנס ל"כוורת" העשייה של המשפחה – שם בני משפחת אופיר ישמחו לספר לכם אודות תהליך ייצור הדבש, לטעום מהזנים השונים ולהתנסות אפילו בעצמכם בכמה פעולות מאוד "אמיצות" (ילדים לא לדאוג: לא מתקרבים לדבורים!).

- לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר הבית של המכוורת ב-www.dvashofir.com. תיאום סיורים ופעילויות בטל': 04-6251281, אייל: 050-2334333, בתיה: 050-23334366.

סדנות יצירה ב"יקינטון" - מרכז לכתיבה וליצירה בהנהלת המשוררת דבורה חיץ בבית הלוי. המשוררת והעורכת הספרותית מזמינה אתכם לתת דרור ליצירתיות. במרכז שהקימה חיץ לכתיבה ויצירה תוכלו להירשם לסדנות לילדים (כיתות א'-ו') השמות דגש על אהבת הקריאה והכתיבה של הילדים, ומשלבות סיפורים ושירים עם פעילות חווייתית מלאה בהנאה, בדמיון וביצירתיות. אפשרות להירשם גם לחוגי הכתיבה "ספרים הם חברים" (כיתות ד'-ו') הכוללים מפגשים שבועיים לפיתוח היכולות המילוליות והיצירתיות של הילד.

- לפרטים, דבורה חיץ מושב בית הלוי: 09-8947946, 052-8018784 או באתר: www.yakinton.net.

הפעלות להורים ולילדים במרכז הסופרת האהובה מיריק שניר, ומסע לג'ונגל של ברזיל - סופרת הילדים ואשת החינוך מיריק שניר מזמינה אתכם לעולם שכולה קסם ואגדה, במרכז פעילותה בחיבת ציון להורים ולילדים, שיפתח לקהל הרחב לאורך כל ימי פסטיבל "בתים פתוחים" בעמק חפר. במהלך הפסטיבל תוכלו לפגוש את הסופרת, אם לתשעה ילדים ומוכרת לכולנו מעשרות ספרי הילדים שפרסמה וההצגות שכתבה, ולהשתתף בשעת סיפור ושיר עמה. תהין שניר הנה בתה הצעירה של מיריק, מדריכה מוסמכת לקפוארה וקואורדינציה, זמרת ומוזיקאית מוכשרת, המעבירה מפגש אינטימי עם ספרי ושירי שניר, כולל הפעלות לילדים, תנועה, משחק, גילוי הסודות שמאחורי הספרים. במפגש משולבים קטעי מוזיקה, שירה ונגינה, תפאורה, תחפושות ועוד. ולמי שאוהב לזוז ותמיד יעדיף לחיות בג'ונגל... תהין שניר ובניהו צדוק מזמינים אתכם לגלות את "הג'ונגל של ברזיל" בהפעלה ייחודית וחווייתי של קפוארה וקואורדינציה, ובשילוב מבחר שירים וריקודים בקצב הדרום אמריקני. הפעלה ייחודית להורים ולילדים, המשלבת תרגומים של שירי קאפוארה בעברית ובפורטוגזית.

- לפרטים נוספים על סדנות ומופעים: 052-8593388, tahinsnir@hotmail.com. בנוסף, במרכז אתם מוזמנים גם לעיין בכל ספרי מיריק שניר, וליהנות מהנחות מיוחדות על כל הספרים. פרטים נוספים על הסופרת ויצירתה באתר: www.mirik-snir.com מושב חיבת ציון.

מנשנשים בכיף: טעימות וסדנות אפייה ובישול לילדים ב-Tummys. הבית הקולינרי בביתן אהרון. במרכז המבקרים של חוות "צהוב ירוק" תפגשו את תמי בעלת שירות הסעדה חלבי, סדנות אפייה במהלך ימי הפסטיבל, יחכה לכם אירוח קליל עם קפה ועוגה, עוגות למכירה לקראת סוף-השבוע וסדנות אפייה לילדים: ב-11:00 בבוקר וב-17:00 אחה"צ (בתשלום).

- מומלץ לדאוג מראש לתיאום השתתפות בסדנה, בטלפון: 054-2000635, או דרך אתר האינטרנט: www.tummys.co.il.

יום כייף של טיול ברחבי הקיבוץ, נסיעה על גבי טרקטור עד לכניסה למוזיאון "בית טרזין" בקיבוץ גבעת חיים איחוד שם הילדים יכירו מקרוב את עולמה של הקהילה שנספתה בשואה.

בסיור תוכלו להתענג גם על ארוחת בוקר או צהריים בחדר האוכל של הקיבוץ .לאלו הרוצים לחוות את החוויה הקיבוצית מומלץ להיכנס לחדר האוכל של הקיבוץ שמארח קבוצות ומשפחות מדי יום. בתפריט העשיר במקום מחכים לכם: מרק עוף עם אטריות ומרק היום, שלושה סוגי פחמימות: אורז, תפ"א אפוי, פסטה ברוטב. מבחר סוגי ירק חם עם ירקות סיני, גזר ואפונה, כרוב אדום מאודה, רטאטוי ועוד. מבחר סוגי סלטים קרים כמו סלט גזר ואננס, סלק, חסה, סלט חצילים, סלט טחינה, סלט ירקות, חמוצים, כרוב לבן, כרוב אדום, סלט קולסלו, סלטי חצילים ועוד. מבחר מנות עיקריות של שניצל הבית ושניצל עם שומשום, קציצות בקר ברוטב עגבניות, עוף צלוי, סטק הודו מתובל, שיפוד ברוטב, חציל ממולא בשר, דג מרלוזה ומנה צמחונית – בורקס פיצה. וגם: לחם, מים, סודה, מיץ ומנה אחרונה.

- לתיאום ביקור: יעל רוזנברג 050-7249512 בית טרזין גבעת חיים איחוד, או בדוא"ל: projects@ghi.org.il.

בלב קיבוץ גבעת חיים איחוד תמצאו ספארי חיות בר "לגעת בחיות", המאפשר להאכיל חיות, פינות תצפית וליטוף, לצד התנסות בחליבת עז. במקום תמצאו גם דשאים מוצלים ופינות ישיבה, שירותי מזנון, מגוון רחב של בעלי חיים, מכירת בעלי חיים, סדנת עבודה בעץ, נסיעה טרקטור ועגלה דרך פינות ייחודיות ברחבי הקיבוץ - והכל בשילוב הדרכה צמודה.

- לפרטים: יובל נבון, קיבוץ גבעת חיים איחוד. טל': 04-6369553 או 050-7602119. פרטים נוספים באתר: www.safariyeladim.com.

טיפ קטן: למחפשים מפלט מחום אוגוסט ניתן לקפוץ לביקור בבריכה של קיבוץ גבעת חיים, מדובר בקומפלקס של שלוש בריכות (אחת למבוגרים והשאר לילדים) , לצד מזנון פעיל, מדשאות ועוד.

- פרטים נוספים אצל יורם פרידמן 050-7233902. anosh@ghi.org.il, בנוסף לאה אשכנזי היא מדריכת טיולים מוסמכת וניתן לתאם איתה סיור לקבוצות ברחבי הקיבוץ בטלפון 0523-519200.

24 שעות של הנאה בבריכת יד חנה חומש – מהבוקר ועד ליום שלמחרת, כולל הקרנת סרטים, פעילויות ומזנון שילדים אוהבים. אין כמו טבילה מרעננת במהלך אוגוסט החמים, כאשר הבריכה המפורסמת ביד חנה נפתחת לקהל הרחב.

במסגרת הפסטיבל אתם מוזמנים להגיע בימים רביעי-חמישי מהשעה 10:00 בבוקר, וליהנות משימוש חופשי בכל מתקני המקום, הפעלות מיוחדות לילדים בשעות אחר-הצהריים, ופעילות חופשית המוצעת לכם עד לארוחת הערב – אז נפתח במקום מזנון מגוון עם מאכלים שילדים אוהבים כמו נקניקיות, המבורגר, שניצל צ'יפס טוסטים, ארטיקים, שתייה ועוד – הכל במחירים סבירים המתאימים לכל כיס. בנוסף לכך תוכלו ליהנות מהקרנת סרטים מיוחדת לילדים, הנפתחת בשעה 20:00 בערב, ועושה שימוש במסך ענק שמרתק את הילדים (ונותן להורים שעה וחצי של פנאי). בסיום החוויה הקולנועית תוכלו לחזור להשתעשע במים הקרירים של הבריכה – עד לשעה 24:00 בלילה, ולהמשיך לשינה עם שק"שים במקום. ציבור המבקרים מוזמן להצטייד מראש בציוד שינה, אוהלים וציוד נלווה – כשבבריכה מבטיחים לספק את כל שירותי הרחצה והנוחיות הנדרשים. בבוקר תוכלו ליהנות שוב משחייה בבריכה עד לשעה 10:00 - כאשר צוות הבריכה יחל בפעילות הניקוי של המקום.

הבילוי בבריכת יד חנה פתוח לכל המשפחה, ומוצע בימי הפסטיבל במשך 24 שעות ביממה (מהשעה 10:00 בבוקר ועד 10:00 ביום שלאחרי) במחיר של 80 שקל ליום שלם (המחיר תקף מעל גיל 3).
יש להזמין מקומות בבריכה מראש (קיום הפעילות במתחם מותנית במינימום משתתפים).

- לפרטים נוספים: משרד בריכת יד-חנה חומש: 09.8765455.

"לגעת בחומר" - סדנות מיוחדות לילדים של חמר וקדרות ביד חנה. את הסדנות הייחודיות מעביר האומן והבעלים שמיל, העוסק בתחום הפיסול כ-35 שנים. שמיל בוגר ביה"ס לאומנות בבלוניה איטליה. כמו-כן עבר השתלמויות של פיסול בשיש ב"פייטרה סנטה" שבאיטליה, טכניקות פיסול במתכת בפריס אצל "שמאי הבר"ץ לצד טכניקות פיסול בעץ וטכניקות פיסוליות בברונזה בארץ. בגלריה של לגעת בחומר תמצאו עבודות של פיסול באבן, פיסול בחומר, פיסול בבטון, פיסול במתכת.

במקום, מכירת דברי נוי: פסלים, קעריות, ספלים ועוד. כמו-כן טיפול בפסלים שבורים (קיימים).

בסטודיו ביד חנה, ניתן לערוך ימי הולדת עם הפעלות נוספות, פיתות בטאבון, משחקים ועוד. במהלך הקיץ מעביר שמיל מבחר של חוגים והפעלות כל ערב למבוגרים משעה 19:00 עד 22:00 ולילדים משעה 17:00 עד 19:00. בשישי הפעלות למבוגרים משעה 09:00 עד 12:00. בחודש אוגוסט מתקיימת במקום גם קייטנת קיץ לילדים משעה 07:30 עד 14:00 הכוללת הפעלות, ארוחת בוקר, טיול בטבע, משחקי חברה, פעילויות יצירתיות וארוחת צהריים.

- לפרטים נוספים" שמיל, 052-4030227.

רכיבת סוסים בחבצלת השרון ובביתן אהרון הכוללת מופעי ראווה. בין הפעילויות - רכיבה על סוסי פוני, טיולי סוסים בפרדסים ובחוף הים, טיולי כרכרות, טיולים רומנטיים, רכיבה אומנותית, תחרויות קפיצות ומופעים.

- פרטים נוספים בטל': 09-8663192, או בנייד: 054-6688708, או באתר: www.yellowgreenfarm.co.il

חוויית הסוסים באזור חבצלת השרון - מסלולי רכיבה מקצועיים המשתרעים לאורך חוף הים, ומיועדים לרכיבה לסוסים מאולפים לבד ובליווי של מדריך מנוסה. למעוניינים, ניתן למצוא במקום במשך כל ימי הפסטיבל הפעלות המתאימות לילדים מעל גיל 9, להזמין סיור רומנטי עם מדריך פרטי לרכיבה על-רקע השקיעה (בתוספת ארוחת גבינות ויין) והזמנת סיור רכיבה, הנפתח בחווה בחבצלת השרון, יורד לאורך הצוקים לכיוון חוף בית ינאי (על-רקע הים), או מסלול נוסף היוצא מהחווה ומזמין אתכם לרכב על חוף הים עד נתניה. חוות הסוסים במושב חבצלת השרון, דרך הים 1 (מחלף אחד צפונית לנתניה על כביש החוף).

- להזמנת סיורים: 09-8663525, 054-4592180. פרטים נוספים באתר החווה: www.the-ranch.co.il (כולל מפת הגעה לחווה).

פרטים נוספים באתר הרשמי
תאריך:  24/08/2010   |   עודכן:  25/08/2010
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לאן לקחת את הילדים בסוף החופש בלי להתרחק מהמרכז
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלעדו
11/01/11 20:14
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארה"ב פירסמה את סגל השחקנים שייקחו חלק במונדובאסקט שייצא לדרך בסוף השבוע הקרוב בטורקיה. ומי שנעדר במפתיע מהנבחרת של מייק ששבסקי הוא ראז'ון רונדו. רכז הסלטיקס הודיע היום (שלישי) על פרישה מהסגל בגלל סיבות אישיות, והותיר את הסגל לאליפות על 12 שחקנים.

"רונדו בא אלינו ואמר שהוא רוצה לפרוש מהנבחרת, בגלל עניינים אישיים שהוא חייב לטפל בהם לפני פתיחת עונת ה-NBA", אמר היו"ר, ג'רי קולאנג'לו, שגם התייחס לרמת ההכנה של רכז בוסטון במחנה האימונים, "הוא עשה עבודה יוצאת מן הכלל, השקיע והראה מחוייבות. בנינו עליו, אבל יש לו התמיכה שלנו, אנחנו מודים ומעריכים את התרומה שלו".


תקרית מוזרה אירעה הערב (שלישי) לפני המשחק בין הפועל ת"א לרד בול זלצבורג. בהרכב הרשמי שנתנו האדומים לנציגי אופ"א הופיע שמו של איתי שכטר, אולם לאחר החימום התברר כי הוא אינו כשיר לפתוח. בהפועל הודיעו שוויקטור מרעי יפתח במקומו, אולם אז התבשרו על התקנה הבאה: שחקן שנרשם בהרכב ויוצא ממנו, אינו יכול להיות בסגל למשחק.


24/08/2010  |  מוטי פשכצקי  |   חדשות
חברת אילנית שיווק צעצועים חתמה על חוזה עם חברת קוסקו מארה"ב, שלפיו תמכור לה צעצועים מתוצרת הארץ בכ-3.5 מיליון דולר. קוסקו תפיץ את מוצרי אילנית בעשרות מדינות בעולם. אילנית נמצאת בבעלות דורון פלד ויעקב עמנואל, 50% לכל אחד.
24/08/2010  |  אלעזר לוין  |   חדשות

גם אחרי עידן ז'וזה מוריניו יש עניין בכדורגל האיטלקי, לפחות בכל מה שקשור לאימרות מראשי המועדונים. הפעם הגיע תורו של נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, להצית אש לקראת העונה הקרובה ובעל הבית של אלופת אירופה לא התבייש לשלוח עקיצה לעבר היריבה המושבעת יובנטוס.


הרב הראשי לישראל יונה מצגר נסע ללא מאבטח לשטחים. על-פי הדיווח של הכתב אורי רווח ב"מבט", נסע הרב הראשי האשכנזי לטקס חלוקת פרסים ביישוב כוכב השחר ביום חמישי האחרון. נהגו חיים אייזנשטט שהסתמך על נווטן, תעה בדרך ונקלע למחנה הפליטים קלנדיה. על רכב השרד בו נסעו השניים הושלך חפץ ונשמע קול נפץ אולם איש לא נפגע.
24/08/2010  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il