חברת אוויס (דן רכב ותחבורה), חוגגת 40 שנה לסלוגן: "אנחנו מספר 2. אנחנו משתדלים יותר", המלווה אותה בקמפיין הפרסומי עד היום. את החגיגות ל-40 שנות פעילות עם הסלוגן, תציין אוויס ב"שבוע אנחנו משתדלים יותר" (We Try Harder Week) בכל סניפי החברה בעולם, בלמעלה מ-100 מדינות, ובהן ישראל.
בשנת 1963, נולד המשפט 'אנחנו משתדלים יותר' על-מנת להתחייב לשירות הטוב ביותר כלפי הלקוח, כך שכל עובד, לא משנה מה תפקידו, ישתדל יותר על-מנת לרצות את לקוחות החברה ולוודא, כי יחזרו לשכור רכב מאוויס.
שבוע 'אנחנו משתדלים יותר', מבוסס על הרוח של חברת אוויס, ובמהלך שבוע החגיגות של אוויס בישראל תחלק אוויס מגוון של מתנות ללקוחות שכולן נושאות את הלוגו המיוחד שהופק לרגל חגיגות 40 שנה ל – We Try Harder. במסגרת שבוע החגיגות יחולקו ללקוחות החברה בקבוקי מים מינרלים, ריחניות לרכב, 4,500 סרטים עם לוגו AVIS לתליית מכשיר הפלאפון סביב הצוואר, סוכריות ועליהם הדפס יום הולדת שמח. בסניף אוויס בנתב"ג יחולקו גלידות במסגרת שיתוף פעולה עם גלידות בן אנד ג'ריס, בכוס שעליה מדבקת חגיגות אוויס.
- הסניפים יקושטו בבלונים ובכרזות וכן ייתלו מודעות הקמפיין של אוויס מהשנים השונות.
- בלוני הליום עם הלוגו של החגיגות ייתלו על כל מכונית במרכזי השכרות רכב, בהם: נתב"ג, רמת גן, צומת הצ'ק פוסט.
בנוסף לפעילויות בסניפים, תקיים אוויס פעילויות פנים ארגוניות לעובדי החברה במסגרתן ייבחר העובד המצטיין והעובדים יצאו לנופש בחו"ל.
יצחק וייץ, מנכ"ל אוויס בישראל מסר כי "התחרות בשוק השכרות הרכב הולכת וגדלה. אנחנו מקווים כי בשבוע We Try Harder, יוכלו הלקוחות ועובדי החברה לספר לנו מה עוד נוכל לעשות עבורם על-מנת להבטיח את קיומנו בשוק והקשבה ללקוחות היא מילת המפתח על-מנת להצליח".