בית ספיד סטיק, משיק בימים אלה דאודורנט חדש: "ספיד סטיק 24/7 לגבר". ההשקה מלווה במסע פרסום ובקידום מכירות בהשקעה של שני מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה לקראת סוף השבוע הקרוב.
"ספיד סטיק 24/7" מצויד בטכנולוגיה חדישה וייחודית בה קפסולות מהפכניות (נאוקאפס) מפרישות ניחוח רענן כאשר הן באות במגע עם זיעה. הריח הרענן משתחרר לאורך זמן בהתאם לצריכה.
קמפיין הפרסום כולל סרט פרסומת, בו מוצג גבר צעיר ודינאמי בסגנון MTV. הסרטון יציג מסרים של המוצר החדשני: הגנה חזקה לאורך זמן, ללא מעצורים.
הסרט מציג יום דינאמי ופעיל של צעירים - עבודה, לימודים ובערב בילויים עם הגנה "מסביב לשעון" של ספיד סטיק 24/7. הסיסמא שתלווה את מסע הפרסום: "ספיד סטיק 24/7 ושמישהו ינסה לעצור אותו".