רמי לוי, בעלי רשת הקמעונאות "רמי לוי - שיווק השיקמה", הודיע (יום ה', 18.11.10) כי הרשת תתחיל לשווק את מוצריה גם באינטרנט. הדברים נאמרו בכינוס יזמים שהתקיים היום במרכז ללימודים אקדמיים.
עד כה רמי לוי לא פעל באמצעות האינטרנט. השיווק באינטרנט פותח חזית תחרות חדשה בענף המזון מול רשתות שכבר משווקות באמצעות האינטרנט, כגון רשת שופרסל ומגה.
לדברי לוי, "פיילוט של מכירות באמצעות האינטרנט יחל בעוד שבוע באזור רמת-גן וממנו יתפתח לשאר סניפי הרשת בכל רחבי
הארץ". לוי הוסיף כי "גם באינטרנט הרשת תישאר הזולה ביותר ועם מגוון מוצרים רחב".
בשנת 2007 הנפיק לוי את חברת-הבת בקבוצה, "רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה 2006 בע"מ" בבורסה לניירות ערך בתל אביב. הכנסות החברה באותה שנה הסתכמו במעל 689 מיליון שקלים. ב-2008 צמחו ההכנסות לכ-945 מיליון שקלים עם רווח נקי של כ-50 מיליון שקלים, וב-2009 הסתכמו ההכנסות בכ-1.35 מיליארד שקלים עם רווח נקי של כ-73 מיליון שקלים. באותה שנה נמכרו 10 אחוזים מהחברה לבית ההשקעות "פסגות".
לוי, בשיתוף פרופ' רמי פרידמן, לשעבר נציב שירות המדינה ודיקאן המרכז ללימודים אקדמיים, העניקו ל-15 סטודנטים - יזמים צעירים - פרסים על עסקים קטנים ורעיונות שפיתחו באופן אישי. לדברי רמי לוי, "נתקלתי ברעיונות מעניינים בקרב הסטודנטים במרכז ללימודים אקדמיים ובכוונתי לבחון אפשרות להשקיע באחד מהרעיונות".
פרופ' רמי פרידמן, דיקאן המרכז ללימודים אקדמיים, שפתח את האירוע, הבהיר כי "תחום היזמות הולך ותופס תאוצה בקרב סטודנטים רבים בשנתיים האחרונות". פרידמן, לשעבר נציב שירות המדינה והממונה על השכר באוצר, קרא לממשלה לעודד יזמים במטרה לסייע ביצירת מקומות תעסוקה.