ביום הראשון למהפכת המחירים של ארקיע הוצף מרכז ההזמנות של החברה בלמעלה מ-15,000 שיחות טלפון (בהשוואה לממוצע של כ- 7,000 ביום רגיל). כמות הטיסות שנמכרו אתמול רשמה גידול של למעלה מ-200% מול ממוצע המכירות היומי הרגיל.
מן החברה נמסר, כי מרבית מהלקוחות אשר יצרו קשר עם החברה אתמול היו לקוחות שבעבר לא נהגו לטוס לאילת, והמחיר החדש, בתנאים החדשים, הפך את הטיסה לאילת לכדאית יותר ויצרה נתח שוק גדול יותר.
"מהפכת המחירים היא מדיניות מחירים חדשה בארקיע. זהו מסלול מחירים חדש (המסלול "הכי כדאי") שמוצע מעתה בכל טיסות ארקיע לאילת (על בסיס הקצאות)", כך נמסר מן החברה.
במסלול "הכי כדאי" מציעה ארקיע טיסות לאילת, במחיר זול (החל מ-99 ש"ח לכיוון) של עד 70% מרמות המחיר הקיימות כיום, בתמורה להזמנה מוקדמת (21 יום מראש או יותר) ולהתחייבות על ההזמנה (ביטול הזמנה גורר בעקבותיו תשלום).
סמנכ"ל מסחר ישראל, מיכל בן שאול, מסרה: "ההצלחה מסחררת. תגובת הלקוחות למהפכה היא הרבה יותר ממה שצפינו. חשוב לנו להעביר את המסר שזוהי מדיניות חדשה של ארקיע, לא מבצע חד פעמי".