מ.א. פולק, הנשיאה והמנכ"ל של tours.com, הודיעה (יום ד', 9.2.11) כי tours.com, אחד משמות המתחם הגדולים האחרונים בתחום הנסיעות, עומד בימים אלה למכירה.
tours.com אשר פועל מאז 1995 הפעיל את "המדריך העולמי לטיולים וחופשות" עם אותו צוות ניהול בכיר. כיום הוא מהווה את מסד הנתונים המקיף ביותר ברשת בתחום הנסיעות המאפשר לחפש בו לפי יעד, מילות מפתח או שם חברה.
לדברי פולק, המדריך הוא המשאב האידיאלי לסוכן הנסיעות ועם עלון החדשות שלו שנשלח ל-120,000 סוכני נסיעות הוא כלי שיווק מצוין. עוד ציינה, כי ההכנסות מפרסומות של שורה אחת הגיעו לשיא של 2.37 מיליארד דולר ברבעון השני כשהענף המשיך לעלות מעבר לרמות שהגיע אליהן בזמן בועת הדוט-קום.
עוד הוסיפה פולק כי "tours.com בארסנל השיווק שלכם יכול להעניק יתרון תחרותי עצום. מותגים או מוצרים ספציפיים (חברות נסיעות, אטרקציות, מלונות וכדומה) יכולים להופיע ולהיעלם, אבל 'הבית' הראשי של המכירות והשיווק נשאר ללא שינוי, tours.com הינו שם שמובן בכל העולם".