חברת ריבוק העולמית נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום הנעליים הקלאסיות - נעלים אופנתיות, המיועדות לשימוש יומיומי, כחלק ממגמת הרטרו של ריבוק - חזרה לשנות ה-70.
חברת סקאל ספורט, יבואנית ריבוק בישראל, מעלה השבוע קמפיין חוצות של הקולקציה החדשה של נעלי הקלאסיק בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח.
הקמפיין יתמקד בשלטי חוצות בפריסה ארצית של כ-1,000 שלטים ויעלה לאוויר למשך שבועיים באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.
מנכ"ל ריבוק בישראל, רונן אמיר, מסר: "הקמפיין יתמקד במגמה העולמית ההולכת ומתחזקת של אופנת הרטרו - חזרה לשנות ה-70. הקמפיין יציג מבחר נעלי ריבוק במגוון רחב של דגמים וצבעים המיועדים לגברים ונשים".
שילוט החוצות יכלול חשיפה של הנעליים החדשות שיוצגו כמניפה, תחת הכותרת: CLASIC REEBOK.
בנוסף לשלטי החוצות, תערוך סקאל פעילויות אינטנסיביות בנקודות המכירה וכן מבצעי קד"מ.