רשת המרכולים קו-אופ ישראל מתקינה "כספומטים" בכל 58 הסניפים שלה. המכשירים מיועדים ל-200 אלף חברי מועדון הלקוחות "כוכב ישראל", ויפעלו כך: חבר המועדון יכניס את כרטיסו למכונה, ויקבל קופונים, הנותנים הנחות ברכישת מוצרים שונים. לדברי החברה, זהו מוצר יחיד במינו בעולם.
הכספומטים, שפותחו על-ידי חברת קומוקס בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, בנויים בצורה מתוחכמת: הם זוכרים את קניותיו האחרונות של הלקוח, ויוציאו לו קופונים על המוצר המועדף. לדוגמה, אם הוא קונה תה מסוג מסוים, יקבל קופון הנחה לאותו סוג זה. ההערכה היא, שכל לקוח יוכל לקבל 6 קופוני הנחה, למוצרים שונים, מדי יום.
בנוסף, יוכלו חברי המועדון לקבל באמצעות המכשירים מידע מפורט על קניותיהם האחרונות.
הכספומטים הותקנו לפי שעה ב-40 מרכולים, ובקרוב יותקנו ב-18 הסניפים הנותרים. סגן מנכ"ל קו-אופ ישראל, פינחס שטרית, מעריך שמספר חברי המועדון יגדל בקרוב ל-300 אלף.
במקביל, ממשיכה קו-אופ ישראל בשכירת שטחים לסניפים חדשים. בימים אלו שכרה מפרטיים 1,000 מ"ר בנתניה, ב-60 שקל למ"ר לחודש. החברה תשקיע 3 מיליון שקל בפתיחת סניף חדש. החברה פעלה בעבר בירושלים בלבד, אך בשנים האחרונות הרחיבה את פעילותה לערים נוספות.