חברת "יפעת בקרת פרסום" המתמחה במעקב ובקרה אחר הפרסום בארץ מקבוצת "יפעת", מוסיפה למערכת בקרת פרסום החל מהחודש סרטוני פרסום המופיעים בטלוויזיות החוצות של STREET TV מקבוצת רפיד ויז'ן, וכן את תמונות שילוט החוצות של רפיד.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מסר: "במסגרת השדרוגים שביצענו במערכת בקרת הפרסום, אנו מאפשרים ללקוחותינו לצפות בסרטוני הפרסומות של ST TV של חברת רפיד וכן בתמונות של שלטי החוצות הסרוקים של רפיד. אני משוכנע כי התוספת תשפר את מערכת בקרת פרסום, שכבר כיום הינה כלי עבודה בסיסי ברוב גופי הפרסום והמדיה בארץ, ותעזור לנו כדרכנו להעניק ערך מוסף ללקוחותינו".
מורן ששון-כץ, מנהלת מחקר רפיד ויז'ן ציינה: "שיתוף הפעולה בין חברת רפיד ויז'ן ל"יפעת בקרת פרסום" נולד מתוך כוונה להעצים את נוכחות מדיית החוצות במערכת הבקרה המקצועית של "יפעת" ולשקף בכך את עוצמתה לצד ערוצי מדיה אחרים.
מחברת רפיד נמסר, כי בחברה משוכנעים שעדכון תמונות השלטים והסרטונים שפורסמו בחברתה, יוצרת יתרון יחסי הנובע מהעובדה שניתן לגשת אל נתוני הפרסום של רפיד באמצעות האינטרנט בכל רגע נתון מכל מקום בעולם. לאחרונה השיקה רפיד פורמט ענק לשלטי גשר וגם אלו ישולבו במערכת בקרת הפרסום של יפעת.