ארבעה חודשים לפני יום השנה לפיגועי ה-11 בספטמבר, השיקה ניו-יורק ביום חמישי האחרון קמפיין למשיכת תיירים לביקור באזור גראונד זירו. הקמפיין כולל הנחות בבתי מלון, ונועד בין היתר להראות את שיקומה של מנהטן מאז התקפות הטרור.
"החלק המכריע בסיפור ה-11 בספטמבר הוא כיצד מנהטן - אזור שאנשים רבים האמינו כי התקפות הטרור של בן-לאדן יהפכו אותו לעיר רפאים - השתקמה מחדש במהלך עשר השנים האחרונות", אמר ראש העיר של ניו-יורק, מייקל בלומברג, במסיבת עיתונאים.
בלומברג דחה את הטענה כי הקמפיין השיווקי נועד לייצר רווחים להעיר מההתקפות. "11 בספטמבר הוא אחד מהאסונות הגדולים שפקדו את הארץ הזאת. אחד הדברים שאנחנו צריכים לעשות הוא לספר לכולם מה שקרה ולגרום לאנשים להגיע לכאן כדי שנוכל לספר להם את הסיפור", הוסיף בלומברג.
במנהטן התחתית (לואר מנהטן) יש 17 בתי מלון עם 5,000 חדרי מלון, וצפי לעוד 770 חדרים שייבנו עד סוף השנה. לדברי ג'ו דניאל, נשיא מוזיאון ה-11 בספטמבר, צפויים לבקר במקום בין 5-4 מיליון מבקרים במהלך השנה הבאה.