עלית ממתקים משיקה מוצר חדש - MUST עגול בטעם טרופי, ללא סוכר שעושה בלונים. השקת MUST עגול מגובה בקמפיין פרסומי בהשקעה של כמיליון דולר.
קמפיין הפרסום מבית ראובני פרידן-IPG, פונה לבני נוער וצעירים ויוצג בקולנוע ובטלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10, חינוכית, MTV וערוץ 24 (ערוץ המוסיקה הישראלי החדש) החל מהשבוע הקרוב (יום א', 13.7.03).
את הקמפיין תוביל הסיסמא החדשה של MUST :MUST לעסת - נתפסת!
על הקמפיין:
הקמפיין מכיל 2 סרטונים של 32 שניות כל אחד, המציגים סיטואציות רציניות שהופכות לקומיות, על גבול הנונסנס, בזכות המסטיק החדש. אנשים "רגילים" שמגיבים בדרך מפתיעה ולא-צפויה דווקא ברגע שמצופה מהם להתנהג בצורה אחראית ובוגרת.
בסרט אחד, עורכת בחורה צעירה הכרה ראשונה בין אביה ובין החבר החדש שלה. דווקא ברגע רציני ומלחיץ שכזה, מתחיל החבר להשתטות ולענות לכל שאלה ששואל האבא על-ידי חזרה על השאלה עצמה בנימה חצופה והומוריסטית.
בסרט השני מראיין מנהל מכובד עובדת חדשה, שגם היא - להפתעתו הגמורה - חוזרת על כל שאלה בטון חצוף והומוריסטי.