דניה סיבוס, זרוע הבנייה והתשתיות של קבוצת
אפריקה ישראל, הודיעה (יום א', 14.8.11) כי זכתה במכרז של החברה הממשלתית נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) לביצוע עבודות פיר השילוח עבור הרכבת הקלה בתוואי הקו האדום שבאזור פתח תקוה. היקף הפרויקט מוערך בכ-100 מיליון שקלים.
פיר שילוח תחנת אם המושבות, בין צומת גהה לגשר אם המושבות החדש, יהיה באורך של כ-100 מטרים, ברוחב של כ-35 מטרים ובעומק של כ-25 מטרים. הוא יאפשר תנועה מתחת לפני האדמה של הרכבת הקלה.
במסגרת המכרז, שהתקיים בשני שלבים, גברה דניה סיבוס על חברות בינלאומיות וישראליות רבות ביניהם: סולל בונה, שפיר, חברת אוליצקי, טרארמה, חופרי בשרון ואשטרום.
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס, אמר כי ביצוע הפיר מורכב הנדסית ומצריך מתן של פתרונות הנדסיים מסובכים ומורכבים ביותר. גינזבורג הוסיף עוד כי, הידע והניסיון המקצועי הרב שצברה דניה סיבוס בפרויקטי תשתיות מהגדולים והמורכבים בישראל, כדוגמת כביש 431, בשילוב עם הטכנולוגיה העתירה שברשותה, יתרמו לביצועו המוצלח של פרויקט גדול זה.
מכונות כרייה מדגם TBM ייובאו בתוך שלושה חודשים מספרד, ומרגע הגעתן צפויה העבודה להתחיל מיד ולהימשך 14 חודשים. בתחילה חופרים את הבור, תומכים אותו בקירות, מנקזים את מי התהום, מחזקים את מבנה הפיר בקירות פלדה ואז יוצקים שכבת פלדה בעובי שני מטרים וחצי כדי למנוע ממי תהום לעלות.