טרם חלפו שלושה לילות לפעילותו של כפר המוזיקה של קוקה-קולה בניצנים ומהחברה כבר נמסר, כי מדובר בהצלחת ענק בכל קנה מידה, כאשר 75% מכרטיסי הכניסה כבר נמסרו.
זאת ועוד - באתר WWW.MYMUSIC.CO.IL פעילים עד עתה יותר מ-120 אלף צרכנים, המבצעים דו שיח מתמשך עם החברה באמצעות האתר. "למעשה, זהו מועדון הצרכנים הפעיל הגדול במדינה המשתתף במבצע נאמנות וקדום מכירות רחב היקף וראשון מסוגו", אומר סמנכ"ל השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, ארז פז.
בשבוע הבא תבקר בכפר המוזיקה משלחת של קוקה-קולה העולמית אשר תעמוד מקרוב על גודלה של ההצלחה, הנחשבת ככזו גם בקנה מידה בינלאומי.
עוד מסר פז, כי "כפר המוזיקה מסמן את השלב השלישי בפעילות הקיץ שלנו. התחלנו את קוקה-קולה מיוזיק לפני מספר שבועות עם מכרזים להופעות מוזיקה בחו"ל, המשכנו עם מכרזים אטרקטיביים המוצעים גם עתה וגם עד סוף הקיץ, והמספרים מדברים בעד עצמם.
אך ללא כל ספק, את שיאו של הקיץ מהווה כפר המוזיקה של "קוקה-קולה" בניצנים. אנו מופתעים לטובה מעצמת הצבעת האמון של צרכנינו בכפר. אין ספק שזוהי הפעילות עצמה המעבירה את השילוב המנצח בין הנאה, מוזיקה וכיף כמו שרק בקוקה-קולה יודעים להעניק"..