VIEW, מגזין חדש לצעירים מבית ידיעות תקשורת, יושק בראשית ספטמבר. הירחון פונה לקהל צעיר (עד גיל 25), פלח שוק שלא זכה עד כה להתייחסות ממוקדת על מדף המגזינים המקומי, ויעסוק בעולם התוכן של צעירים - אופנה, מוזיקה, מולטימדיה, לילה ובילויים, סקס, אוכל ושתיה, אקסטרים ספורט ועוד.
הקונספט מאחורי מגזין VIEW עולה בקנה אחד עם המגמה בארץ ובעולם, הרואה בצעירים פלח שוק נחשק בעל הרגלי צריכה, בילוי וסגנון חיים ייחודיים ומובהקים. פניה מוצלחת לקהל זה כרוכה בגיבוש שפה תקשורתית וחזותית שונה מהמקובל, המקבילה לשפה המלווה את עולמם.
המגזין החדש יכלול 100 עמודי כרומו ויופץ אחת לחודש ב-50 אלף עותקים, בנקודות המכירה של ידיעות אחרונות ברחבי הארץ. מחיר לצרכן - 15 ש"ח.
רותם לב-נעם (33) נבחר לשמש כעורך המגזין. בצוות הכותבים והעורכים של VIEW נמנים, בין היתר: אדווה מלמד (סקס וסלבס), שירי צוק (יחסים), עדי שבת (מוזיקה ולילה), קארין ארד, רם גלבוע, בן רובינשטיין ועוד.
לדברי רותם לב-נעם: "בישראל לא קיים מגזין העונה על הצרכים העכשוויים של קהל הצעירים, על כל מאפייניו. החלטנו ליצור משהו חדש ומלהיב, שייצור מימד נוסף בעולם התוכן של הצעירים וייתן מענה כולל ומקיף לגירויים ולסקרנות בקרב קהל זה. אנחנו מתכוונים להפתיע את קהל הקוראים מידי חודש על-מנת ליצור תחושה של שינויים ותהפוכות המאפיינת את עולמם. המטרה שלנו היא ליצור מותג חדש וחזק בקרב הצעירים, כפי שנעשה בעולם השיווק בארץ ובעולם עם מותגים הנבנים במיוחד עבור הקהל הצעיר ומביאים מוטיבים מעולם התוכן והערכים שלו".
את השם VIEW חולק המגזין עם מתחם הצעירים החדש שהוקם על-ידי חיים סקאל בקניון ארנה, שכן ערכי המגזין עולים בקנה אחד עם הערכים של המתחם, המייצר עולם שלם של חוויות בתחומי האופנה, ה-LIFE STYLE, הבילוי והספורט.
מגזין VIEW יקיים שיתופי פעולה אסטרטגיים נוספים המתגבשים בימים אלו, עם מותגים הקשורים לעולם התוכן של הצעירים בישראל.