הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים ספורט משפט כלכלה בריאות המגזין
רשימות  |  ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  משובים  |  נדל"ן  |  תגיות  |  פורומים  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
חדשות
ראשי  /   אינטרנט/מחשבים  מסחר  צרכנות    |  שתף:    |    |  דוא''ל:    |  הדפסה: 
פורומים
אינטרנט/מחשבים
מסחר
צרכנות
ביטוח ופיננסים
כלל פיננסים
כלל פיננסים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
סמדי תוקפת
06/11/2012   |   אלישיב רייכנר
 
 
 
חריש ירוקה או חריש הארי קרישנה?
06/11/2012   |   נעם אורבך
 
 
 
תכלה שנה וחשבוניותיה
06/11/2012   |   ליאור וילצ'ינסקי
 
 
 
עניין לציבור
06/11/2012   |   טל שניידר
 
 
 
"כובע מלא גשם" - מרגש ומטלטל
06/11/2012   |   חיים נוי
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
"תוך 10 שנים: 20% ממכירות המזון - באינטרנט"
לוי. "האשם האמיתי במצב החברתי - המגזר הציבורי" [צילום: קובי קנטור]

המנכ"ל והבעלים של רשת שיווק השקמה אומר כי לאחר שנכנס לתחום השיווק באינטרנט, היקף מכירות התחום כולו עלה מדרגה מנכ"ל באזילה: "הצרכנים הישראלים קונים יותר באינטרנט, אבל לא מספיק"

▪  ▪  ▪
"תוך עשר שנים מהיום 20% ממכירות מוצרי המזון בישראל יהיו דרך האינטרנט" - כך חוזה (יום ג', 21.2.12) רמי לוי בכינוס השנתי ה-16 של איגוד האינטרנט הישראלי.

לוי, מנכ"ל ובעלים של רשת שיווק השקמה, אמר כי "לפני שנכנסנו לאינטרנט, המכירות של המתחרים באינטרנט היו 1%. אחרי שאנחנו נכנסנו - היקף המכירות הכולל עלה מדרגה. הכניסה לאינטרנט לא הורידה לקוחות מהחנות אלא להפך. הקניה באינטרנט זה לא רק המחיר, זה גם השירות והאיכות".

לוי התייחס למחאה החברתית ואמר כי "אצלי באתר מוכרים פסק זמן הרבה יותר בזול ואם היו עושים בדיקה מעמיקה זה היה מגביר את האמינות. המחאה היא מאוד צודקת אך יש להצביע על האנשים האמיתיים שאחראים לעשות את השינוי. זה לא רק הקוטג', זה גם החשמל, הביורוקרטיה, המיסים שעולים יותר. במגזר הציבורי, אם יש בעיה פשוט מעלים את הארנונה. אנחנו לא פונים למי שבאמת אשם במחאה וזה המגזר הציבורי. אם הרגולטור היה מפקח שלא יהיו קרטלים, זה לא היה קורה. בסקטור הפרטי יש תחרות ותהיה תחרות. אנחנו מנהלים את העסק שלנו בכך שהכוח הוא בידיים של הלקוח ומי שמנהל את העסק שלו ככה יצליח".

יואב פרידור, מנכ"ל ויזם Buzzilla, ציין בדבריו כי ככל שהזמן עובר הצרכנים קונים יותר באינטרנט אבל לא מספיק. "צריך להסתכל על איך אנשים עושים את הקניות שלהם. אנשים ילכו לאיפה שנוח להם גם באינטרנט. הצרכן הישראלי לא רוצה לצאת פראייר. החשש שלו הוא לקבל מוצר לא אמין ולכן חוות הדעת באינטרנט הן חשובות מאוד. הקוטג' והפסק זמן הם רק סימפטומים. המגמה היא שהצרכן פתוח לאינפורמציה ויש לו את הבמה. זה לא שפתאום אנחנו כועסים על מחיר הקוטג' פשוט עכשיו יש לנו את הבמה לכך".

דומינו'ס פיצה: 52% מהפעילות הומרה לדיגיטל

במסגרת המושב השתתף גם יוסי אלבז, מנכ"ל דומינוס פיצה, שסיפר על התפתחות הרכישות באינטרנט ברשת שלו. "אנחנו דוגמה לשוק מסורתי עם הרגלים מובנים של פניה בטלפון. באמצעות כלים דיגיטליים הצלחנו להגיע למצב שהצלחנו להמיר 52% מהפעילות שלנו לפעילות דיגיטלית. המוכנות של הקהל להתחבר טכנולוגית היא גבוהה מאוד תחת ההנחה שהם מקבלים ממשק נוח, אמין, המעניק להם חוויה, ולכן הם מאמצים את זה באהבה. בסופו של דבר המפתח לפיצוח הוא עד כמה אנחנו הקמעונאים מוכנים להשפיע. היכולת שלנו להגדיל את הזמינות ללקוח היא סוד העניין. המודעות של הצרכנים לשירות התקדמה כמה צעדים קדימה כשהפייסבוק זה אחת הסיבות העיקריות לכך. פייסבוק מחזיק בערך השקיפות. אנחנו חייבים להיות שקופים ואמינים מול הצרכן ולתפוס אותו כמה שיותר מהר כשהוא מחליט לחוות דעה חיובית או שלילית. מי שמבין את זה כפלטפורמה לשיפור פנים ארגוני יכול לצאת נשכר מכך".

קניות הספרים באינטרנט - מפגרות אחרי שאר העולם

במסגרת המושב הציגה אורלי פינקלמן, סמנכ"ל שיווק בסטימצקי את המתרחש במכירת ספרים באינטרנט בישראל - עסק פחות מפותח ביחס לנעשה בחנויות כגון "אמזון" ובשאר העולם. הסיבה לכך, לדבריה, היא פיזור חנויות הספרים בארץ, המחירים הזהים באינטרנט וחוויית המכירה בחנות שהיא מאוד משמעותית. "אנשים מתארים את הביקור בחנות ספרים כבריחה מהיום-יום וכפסק זמן לעצמם. בחנות אפשר לסקור את כל החנות ובאינטרנט החיפוש מאוד ממוקד. ככל שהרכישה של ספרים בישראל גדלה כך יש גם גידול במכירות באינטרנט, אך האינטרנט מבחינתנו הוא רק האמצעי ולא המטרה", אמרה. "אצלנו לקוחות שקונים באינטרנט קונים גם בחנויות ולא רק באינטרנט. עסקים צריכים להבטיח ללקוחות שלהם תועלת מוחשית וברורה. ההבטחה צריכה להיות מקוימת יום יום ורק כשפועלים ככה אפשר לצמצם את הנזק".

תאריך:  21/02/2012   |   עודכן:  21/02/2012

תגובות  [ 2 ] מוצגות [ 2 תפוס כינוי יחודי    כתוב תגובה   לכל התגובות
 כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קיקו
22/02/12 01:04
מיכאל הירושלמי
22/02/12 05:55



ליאור וילצ'ינסקי
עופר וולפסון
עופר וולפסון
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |