|
חיים הכט בתוכנית 'יצאת צדיק' [צילום: עודד קרני]
|
|
|
|
|
אמון הציבור. מטפל באלפי תלונות
|
|
|
|
|
ארגון "אמון הציבור" והתוכנית "יצאת צדיק" בהנחייתו של
חיים הכט שתעלה לשידור בקשת בעוד כשבוע (9.7.12) חוברים לשיתוף פעולה ייחודי ליישוב מחלוקות הציבור. בתום כל שידור, הצופים יוזמנו להעביר לעמוד הפייסבוק של התוכנית תלונות ומחלוקות מול בעלי מקצוע שונים. המקרים יועברו לטיפול הצוות המקצועי של ארגון "אמון הציבור" שיחל בתהליך בירור מול בעלי המקצוע.
מוקד התלונות של ארגון "אמון הציבור" מטפל בעשרות אלפי תלונות מדי שנה נגד עסקים ומוסדות ציבוריים בישראל ללא תמורה, תוך איתור וטיפול בכשלים ויצירת שיח בין הצדדים. במרבית התלונות, בסיוע הצוות המקצועי בארגון, נמצא פתרון למחלוקת בין הצדדים.
לאחרונה השיק הארגון מוסד ארצי ליישוב מחלוקות. במסגרת המוסד יעמדו לרשות צרכנים, עסקים ומוסדות ציבור מספר כלים ליישוב מחלוקות, כמו גם אפשרות לבחור בין יישוב מחלוקות פרונטלי לבין יישוב מחלוקות מקוון.
גלית אבישי, יו"ר ארגון "אמון הציבור": "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם קשת ועם 'יצאת צדיק', תוכנית שחרתה על דגלה את ההגינות במתן שירות לצרכנים. תחום בעלי המקצוע הוא אחד התחומים המטרידים והמתסכלים ביותר עבור משקי הבית בישראל. ארגון אמון הציבור שם לו למטרה לסייע לצרכנים לצמצם את פערי הידע על-ידי מתן מידע וטיפול באותם מקרים בהם מתעוררות בעיות".