רשת קפה גרג הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, תשקיע כארבעה מיליון שקלים, במיתוג חדש של הרשת. במסגרת המיתוג החדש, אשר עוצב על-ידי חברת המיתוג מיכל סודאי, יוחלף השם מ"קפה גרג מאוד" ל"גרג" בכל סניפי הרשת. חללי בתי הקפה של הרשת עוצבו כאולם ניו-יורקי, שטח בית הקפה הורחב משמעותית וגדל מ-150 מ"ר בממוצע ל-400 מ"ר בממוצע, במטרה ליצור פינות ישיבה אינטימיות לסועדים, הקירות מחופים בגרפיקה, בתמונות ממוסגרות ובשלטי וינטאג' ממתכת ומעץ.