|
פרישה רמת דרג ברשות המיסים [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
יעל שביט, סמנכ"ל בכירה שירות לקוחות ברשות המיסים, הודיעה (יום ג', 24.7.12) על פרישתה בסוף חודש יולי, לאחר 35 שנה ברשות ובאגף מס הכנסה.
לפני כשמונה שנים, כחלק מהשינויים שליוו את הקמת רשות המיסים, נבחרה שביט לעמוד בראש חטיבת שירות הלקוחות, אשר במסגרת תחומי אחריותה מופקדת, בין היתר, על ייעול תהליכי העבודה ביחידות השונות של רשות המיסים, תוך התמקדות בפעולות לאיתור "צווארי בקבוק" בתהליכי השירות השונים, טיפול בהם והטמעת נורמות עבודה מקצועיות, איכותיות ויעילות. כמו-כן, פועלת החטיבה לשיפור הזמינות במתן שירות באמצעים מקוונים וצמצום הביורוקרטיה.
תחת ניהולה של שביט, הוקמה "מפ"ל" (מערכת פניות לקוחות) - מערך ממוחשב לטיפול איכותי באלפי פניות ציבור בשנה המגיעות לרשות המיסים באמצעות האינטרנט, הופעל מערך לקליטת דיווחי מעבידים ומעסיקים באופן "מקוון", הוקם מרכז מידע ושירות טלפוני, והחל הטיפול בהטמעתו וביישומו של חוק מס הכנסה שלילי מאז חקיקתו.
על פעולות אלה זכתה חטיבת שירות לקוחות בראשותה במקום הראשון בתחרות לצוותי שיפור שירות, וכן לאות הוקרה ליחידות מצטיינות בהתייעלות ובצמצום הביורוקרטיה בשירות המדינה.
י
קודם למינויה כסמנכ"ל בכירה לשירות לקוחות, מילאה שביט שורת תפקידים בחטיבת השומה ושימשה כעשר שנים בתפקיד מבקרת הפנים ונציבת קבילות הציבור של אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין.