|
התחרות הולכת וגוברת [צילום: AP]
|
|
|
|
|
אלון
סלולר, מפעילת המותג יו-פון (YouPhone), השיקה שירות תיקונים למכשירי הסלולר שיהיה פתוח לכלל מנויי חברות הסלולר, במחירים זולים משמעותית ממחירון התיקונים בחברות הסלולר הוותיקות - פלאפון, פרטנר וסלקום.
השירות יינתן למגוון מכשירים רחב בדגש על המכשירים הנפוצים בישראל, ללא קשר למקום רכישתם, לרבות סמארטפונים מתקדמים כדוגמת אייפון,
סמסונג גלקסי ומכשירי בלקברי.
על-פי נתוני חברות הסלולר, אחוז יחסית נמוך מהלקוחות רוכשים ביטוח חודשי קבוע עבור המכשיר, המצריך אותם להפריש תוספת של עד עשרות שקלים בכל חודש, בין אם הביטוח ניתן במסגרת חבילה או בתשלום ייעודי על השירות. בחלק מהמקרים, הלקוח אף נדרש לתוספת של השתתפות עצמית, מהלך המייקר את השירות.
שירות תיקון התקלות שמציעה יו-פון כולל קבלת מכשיר חלופי במחירים זולים ללא התחייבות וללא תשלום חודשי קבוע. המחיר ללקוחות יו-פון יהיה זול יותר ב-10%. עם זאת, מחיר בדיקת המכשיר יעמוד על 79 שקלים ללקוחות כלל החברות.
בנוסף, שעות הפעילות של השירות גמישות ורחבות מהמקובל כיום. מסירת המכשיר לתיקון תתאפשר בכל אחת מעמדות השירות הנמצאות בכ-30 סניפי מגה בפריסה ארצית. השירות יפעל בימים א' עד ה' עד השעה 20:00 בערב ובימי שישי וערבי חג עד השעה 15:00.