חברת התעופה הלאומית אל-על מציינת 10 שנות פעילות בקו ישראל -תיאלנד- בנגקוק.
עמוס שפירא, מנכ"ל אל-על ציין היום בכנס סוכני נסיעות ונציגויות בתאילנד 10 שנות פעילות ברוכה בקו ישראל-בנגקוק.
מאל-על נמסר, כי שיתוף הפעולה הפורה בין משרד התיירות התאילנדי, חברת התעופה תאי פסיפיק וחברת התעופה הלאומית אל-על, הגדיל את הביקושים בעשרות אחוזים עם השנים. תאילנד הפכה להיות יעד תיירותי אקזוטי לא רק לצעירים אלא גם למשפחות.
חברת התעופה הלאומית אל-על החלה בשנת 1993 את פעילותה לתאילנד במטוסי 767 בקיבולת של 200 נוסעים 3 פעמים בשבוע. גם אז אל-על הייתה היחידה שטסה בקו זה בטיסות ישירות. כיום, התדירויות עומדות על 5 טיסות שבועיות במטוסים ארוכי טווח בקיבולת של כ-270 נוסעים.
"אנו רואים חשיבות גדולה מאוד לתחנה בתאילנד", הדגיש שפירא, "מכאן, כמו מהונג קונג, ממשיכים רבים מהנוסעים בטיסות המשך עם חברות תעופה מקומיות אשר חתומות בהסכמי קוד-שייר עם אל-על ליעדים רבים נוספים במזרח הרחוק בהם: אוסטרליה, סינגפור, קוריאה ולשאר היעדים במזרח הרחוק".
שפירא הדגיש, כי חברת אל-על זיהתה את הפוטנציאל הגלום במזרח הרחוק בתחום המטענים וממשיכה בפיתוח שווקים חדשים והתפרסות גלובלית באזור. "פעילות המטען למזרח הרחוק החלה רק לפני שנה וחצי וכבר אנו עומדים במגמת צמיחתה של מאות אחוזים". כיום מפעילה החברה 5 טיסות מטען שבועיות ל-7 יעדים מרכזים במזרח הרחוק: הונג קונג, סאול, שנחאי, בומבי, סרילנקה קזחסטן, בנגקוק. בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב פעילות זו בשנת 2004.
שפירא הזכיר לנוכחים, כי בשנת 2002 זכתה חברת אל-על בפרס ידידי תאילנד, אשר הוענק על-ידי ראש רשות התיירות התאילנדית, ג'וטמאס סריוואן, כאות לפעילויות שיזמה החברה לקידום ועידוד התיירות היוצאת לתאילנד וכן על גידול במספר התיירים מישראל לתאילנד אשר עמד בשנה זו על כ-30%.