|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

עדי צים מקים חברה למתן אשראי

החברה החדשה של בעלי כמעט חינם תספק מימון חוץ בנקאי לעסקים קטנים וניכיון צ'קים של חברות הממונה על ההגבלים אישר את המיזוג בין יינות ביתן למחסני כמעט חינם רכישת כמעט חינם תתבצע לפי שווי של 350 מיליון שקל
12/01/2013  |   globes globes   |   חדשות   |   תגובות
מאת: אילנית חיות  |    |  גלובס  |  תגובות
עדי צים. סיוע לעסקים קטנים [צילום: תמר מצפי / באדיבות גלובס]

רגע אחרי אישור עסקת המיזוג יינות ביתן ומחסני כמעט חינם, עדי צים, מבעלי השליטה ברשת מחסני כמעט חינם, שצפוי לשלשל לכיסו (יחד עם אחיו רני) 261 מיליון שקל, חנך כבר פרויקט חדש - הפעם בתחום הפיננסי.

ל"גלובס" נודע, כי צים הקים חברה בשם א.ע. צים פיננסים, שתעסוק במימון חוץ-בנקאי לעסקים קטנים, בניכיון צ'קים ובליווי ומימון עסקות יבוא. לדברי צים, "ניתן סיוע לעסקים קטנים שהבנקים מתקשים לתת להם אשראי ונעסוק בסליקת צ'קים של חברות בלבד. השקענו כבר הון עצמי של 100 מיליון שקל בחברה".

לדברי צים, מודל הפעילות העסקי זהה למודל הפעילות של קבוצת האחים נאוי, שנסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 175 מיליון שקל. האחים נאוי עוסקת בניכיון צ'קים ובמימון חוץ בנקאי. בתשעת החודשים הראשונים של 2012 הסתכם המאזן הכספי של האחים נאוי ב-650 מיליון שקל והיא רשמה רווח נקי של 39 מיליון שקל. מדובר בהגדלה משמעותית של הפעילות, לאחר שבשנת 2011 מאזן האחים נאוי עמד על 467 מיליון שקל והרווח הנקי על 45 מיליון שקל.

בא.ע. צים שיווק מציינים, כי עד כה היקף הפעילות של החברה, מאז הוקמה לפני שלושה חודשים, עומד על 60 מיליון שקל ובחברה מצפים לרשום רווח נקי של 15% מכלל היקף הפעילות.

אתמול (ד') אישר הממונה על ההגבלים העסקיים, דיויד גילה, את רכישת רשת מחסני כמעט חינם על-ידי רשת יינות ביתן שבבעלות הזוג נחום ונורית ביתן. הרכישה תתבצע לפי שווי של 350 מיליון שקל.

הממונה התנה את העסקה בכך שסניף מחסני כמעט חינם באלפי מנשה לא ייכלל בעסקה, ויימכר בנפרד לגורם אחר.

כעת צפויה חברת צים שיווק, המחזיקה ברשת מחסני כמעט חינם, להימחק מהבורסה ולהתמזג עם רשת יינות ביתן, שתהפוך עם השלמת העסקה לרשת בעלת מחזור מכירות שנתי של כ-3 מיליארד שקל.

יינות ביתן היא חברה פרטית שהוקמה ב-1993 על-ידי בני הזוג ביתן, ולה 27 סניפים. מחזור המכירות השנתי עומד על 1.33 מיליארד שקל. תחילת הדרך של הרשת הייתה בחנות יין קטנה באשקלון, שהצלחתה הביאה את הזוג לפתוח כעבור שנים ספורות סופרמרקט ראשון בעיר הדרומית, שממנו התפתחה הרשת. התפתחות הרשת התבססה בעיקר על רכישות. בשנת 2006 רכש ביתן את רשת הסופרמרקטים "סופר רמה" שמנתה 4 סניפים, כעבור שנה הוא רכש את שלושת סניפי רשת "יד יצחק". בשנת 2012 ביצע ביתן כמה עסקות לרכישת 9 סניפי סופרמרקטים נוספים.

תאריך:  12/01/2013   |   עודכן:  12/01/2013
אילנית חיות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עדי צים מקים חברה למתן אשראי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

ברצלונה היא אחת הקבוצות האהודות בישראל, את זה בטוח נמאס לכולם כבר לשמוע. מדובר גם במועדון הפופולארי ביותר באירופה, וככל הנראה בעולם כולו, וגם זה לא סוד גדול. השליטה בכדורגל הספרדי והאירופי, כולל מאזן מדהים של 14 תארים שנים האחרונות, הפך את בארסה למותג גלובאלי חוצה מדינות, שפות ותרבויות. הלהטוטים של מסי הפכו למותג בינלאומי ולבית חרושת לכסף, שמגיע מכל קצוות העולם.

אז באיזה שוק ברצלונה היא עדיין לא השחקן החזק ביותר? נכון, בשוק האמריקאי. הספורט בארצות הברית התקיים מאז ומעולם בתוך עצמו - הענפים היחודיים שלו, הסיפורים והגיבורים שלו - והוא כולל לרוב גם לא מעט סלידה למשחקי הכדור שמחוץ לגבולותיו. אולם נראה שתופעת ברצלונה חודרת בימים אלה גם למועדון הסגור של אמריקה.


בבוגרים זה לא קורה בינתיים, אולי בפלייאוף העליון, אבל בליגת העל לנוער המפגש בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב הוא משחק עונה והיום (שבת) הוא הצדיק את התואר שלו. דרמה ענקית קיבלנו במגרש בקצף, ובסיומה 1:1 בין המוליכה לאלופה. הירוקים חיכו עד לדקה ה-95 וכבשו שער שיוויון ענק, שאולי ייזכר כזה שסידר להם בסופו של דבר את האליפות.

מכבי חיפה ידעה שניצחון יגדיל ל-11 נקודות את הפער שלה ממכבי ת"א, אבל גם שהפסד יפתח לחלוטין את הקרב על התואר. עמוק בתוך תוספת הזמן זה נראה כמו יום צהוב, אבל אז הגיע השער הדרמטי שהחזיר לקבוצה של אברהם אבוקרט נקודה יקרה.


הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של מפלגת ש"ס, פונה הבוקר (שבת, 12.1.13) לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים אחרי שחש ברע והתמוטט במהלך תפילה.
12/01/2013  |  מירב ארד  |   חדשות
דקות ספורות אחרי שלאציו גברה 0:1 על סמפדוריה ועלתה למקום השני בטבלה, התראיין הקפטן סטפאנו מאורי לאתר הרשמי של המועדון הרומאי ובטון של תסכול אמר: "עכשיו אולי באמת יתחילו לדבר עלינו קצת יותר". זה קרה בשבוע האחרון שלפני חג המולד, והנה לא עבר יותר ממחזור אחד, ומשאלת הלב של קפטן הביאנקוצ'לסטי התגשמה. המשחק הבא של לאציו כבר תפס את כל הכותרות באיטליה, אך למנגינת ליבו של מאורי – לא בזכות הכדורגל. במהלך מפגש הבית מול קליארי הפסיק השופט דניאלה אורזאטו את ההתמודדות למספר רגעים, לאחר שאנשי הספסל של הקבוצה האורחת התלוננו כי חלוצם הקולומביאני שחום העור, ויקטור איבארבו, ספג נהמות מיציע אוהדי לאציו. המשחק חודש רק לאחר ששני הקפטנים של הקבוצות ביקשו מהקהל להפסיק את הקריאות המכוערות לאלתר.תופעת האלימות והגזענות עדיין לא מוגרה מיציעי האולימפיקו. אופ"א פתחה השבוע בחקירה באשר לאירועי המשחק מול טוטנהאם בליגה האירופית מחודש נובמבר, לאחר שאוהדי לאציו השליכו חזיזים ואבוקות לעבר יציע היריבה. זאת יממה בלבד אחרי שתשעה אוהדי טוטנהאם נפצעו בתגרה במרכז רומא (כנראה דווקא ע"י האולטראס של רומא). לאציו מתמודדת עם המוניטין השלילי של אוהדיה זה שנים רבות, ועל עברה הפאשיסטי ואוהדיה האלימים נכתבו תזות שלמות.

אולם, מה לגבי הכדורגל שלה? למרות כל מה שקורה מסביב, נראה כאילו בהחלט הגיע הזמן לדבר על מה שהיא עושה על המגרש. וכך, אחרי הניצחון 1:2 על קליארי, הקבוצה של ויקטור פטקוביץ' התבססה במקום השני בטבלה, כשהיא מצמקת את הפער בפסגה מיובנטוס ל-5 נקודות בלבד. ביום שלישי האחרון העפילה לחצי גמר הגביע האיטלקי, ועוד לא סיימה את החוויה שלה בליגה האירופית, שם היא מחכה בשלב 32 האחרונות.

התכולים סגרו את הסיבוב הראשון בליגה עם 39 נקודות, בדיוק אותו מאזן שהשיגו בעונת 99/2000, עונה בה לאציו העשירה והנוצצת של פאבל נדבד, חואן ורון ואלסנדרו נסטה דהרה לדאבל היסטורי והייתה לשיחת היום בכדורגל האיטלקי והעולמי. הרבה מים עברו מאז בנהר הטיבר, הנשיא הצבעוני סרג'יו קראניוטי עזב בעקבות שערורייה כלכלית, ואיתו כל הכוכבים הגדולים. ב-2004 השתלט על הקבוצה קלאודיו לוטיטו והציל אותה מפשיטת רגל. המועדון נכנס למשטר דיאטה כבד, נושל מהצמרת הגבוהה לתקופה ארוכה וחזר למקומו הראוי בשנתיים האחרונות.

בעונה הקודמת, הקבוצה נאבקה עד הרגע האחרון על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, לבסוף איבדה אותו לטובת אודינזה, והתנחמה בשנה נוספת בליגה האירופית. המאמן אדי ריאה, אהוב ומקובל על הקהל הפנאטי באולימפיקו, התפטר בקיץ, משום שחש שלא קיבל מספיק קרדיט מלוטיטו וכסף על מנת לחזק את הקבוצה.

המינוי הבא של לוטיטו היה מעט שנוי במחלוקת – ולדימיר פטקוביץ'. "הדוקטור", כפי שהוא מכונה, נולד לפני 49 שנים בבוסניה ובגיל 17 היגר עם משפחתו לשוויץ. אחרי קריירה סבירה ככדורגלן (זכה באליפות יוגוסלביה עם סראייבו ב-1985), אימן במספר קבוצות שוויצריות (הבולטת שבהן יאנג בויז ברן), אך מעולם לא זכה עימן בתארים. בעונה שעברה אפילו פוטר מבורסאספור אחרי שישה חודשים בלבד בתפקיד. אז איך הוא הגיע ללאציו? "בחרנו את פטקוביץ' לאו דווקא בשל האיכויות שלו כמאמן", הפתיע לוטיטו, "האיש הוא רב לשוני". פטקוביץ', שבמקביל להיותו מאמן עבד גם במפעלי צדקה קתולים, דובר לא פחות משבע שפות, ובעונת הבכורה שלו בליגה גדולה, נראה שהשחקנים שלו גם מבינים מה הוא דורש מהם, וגם מיישמים את זה על הדשא.

פקטוביץ' המשיך את דרכו של קודמו ריאה, כשהוא נשען על מערך הגנתי (4-5-1) בראשות השוער האנדרייטד פדריקו מארקטי, ששמר על רשת נקייה כבר שמונה פעמים העונה (עומד בבסיס ההגנה השלישית בטיבה באיטליה). מקדימה, פטקוביץ' אחראי לשינוי טקטי אחד שניצב במרכז ההצלחה של לאציו. הוא הזיז את הקשר הרנאנס מעמדת הפליימיקר והציב אותו כאחד משלושת הקשרים האחוריים. המאמן החדש מעדיף שהכישרון הברזילאי יתחיל את הנעת הכדור של לאציו בשטח עמוק יותר של המגרש, וכדי להגן על הכוכב, הבוסני הציב עוד שני קשרים דפנסיביים לצידו של הרנאנס. והתוצאה? הברזילאי הבקיע כבר 7 שערי ליגה העונה ובישל עוד 3, ובקבוצה כבר חושבים להאריך את חוזהו עד 2018, ולהעמיד את סעיף השחרור שלו על 60 מיליון יורו, לפני שאריות היבשת יתנפלו עליו.

הרנאנס נהנה מתמיכה גדולה של הקשר הכולבוינק אנדרה קאנדרבה, מהשחקנים המשתפרים של העונה, שקפץ מהקישור של התכולים, היישר אל נבחרת איטליה של צ'זארה פראנדלי. וכמובן שאי אפשר לדבר על לאציו מבלי להזכיר את מירוסלאב קלוזה. החלוץ הגרמני, [קישור]" sab="4115">שאחראי על המחווה של העונה, ממשיך לספק את הסחורה גם בגיל 34 ומחורר רשתות ולבבות באולימפיקו ללא היכר. יש לו כבר עשרה שערים העונה (בכל העונה שעברה כבש 12), והוא סוחב על גבו את כל ההתקפה של הנשרים. יכול להיות שלוטיטו כל כך מרוצה מהמפציץ הגרמני, שהוא חושב ברצינות להביא את בן גילו פרנק למפארד, בהעברה חופשית בחלון העברות – עסקה דומה לזו שהביאה את קלוזה לעיר הנצח.

בכלל, לאציו הוציאה הקיץ רק 1.5 מיליון יורו על רכש (הכי מעט מכל קבוצות הסריה A!), כך שקשה לדמיין שבחלון העברות היא תשדרג עצמה באופן משמעותי. גם כך הסגל שלה קצר (מטוזאלם ורוקי עזבו), ומבחינת איכות ברור שהוא נופל מאלה של יובנטוס וגם מנאפולי, אינטר, מילאן, רומא ואפילו פיורנטינה, שממוקמות אחריה. אלא שהשלם בקבוצה הזאת עולה על סכום חלקיו, ובמאזן הפנימי בין שבע הראשונות, לאציו השיגה בסיבוב הראשון הכי הרבה נקודות (יחד עם נאפולי), והיא קבוצת הבית הטובה ביותר בליגה. "זה קצת מוזר להביט בטבלה ולראות אותנו במקום השני", הודה לאחרונה קאנדרבה. עד מאי הרבה יכול להשתנות והסגל הקצר עלול להיות בעורכיה, אבל אל תתפלאו אם כשתגיע העונה הזו לסיומה, לאציו לא תתפשר שוב על מקום בליגה האירופאית, ותעפיל לליגת האלופות. ואז כבר כולם יחזרו לדבר על הכדורגל שלה.
12/01/2013  |  דני פורת  |   חדשות

סקר שהיה נערך בקיץ ודאי היה מצביע על מפגש בין הלייקרס לאוקלהומה סיטי בגמר המערב. אבל איפה ההערכות, ולאן שטה המציאות. בלוס אנג'לס מנסים בעיקר לעצור את המפולת ולהבין איך הסגל הנוצץ שכשל כל כך בגדול, והת'אנדר לעומת זאת ממשיכים לדהור. הלילה הן נפגשו לקרב חד צדדי בסטייפלס סנטר, קווין דוראנט נתן הצגת ענק והלייקרס יצאו חבולים ועם הפסד שישי ברציפות.


בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il