הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
רשימות  |  ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ספורט  |  נדל"ן  |  תגיות  |  פורומים  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
חדשות / מבזקים
ראשי  /   משפט  עיתונות וברנזה  שפה ושיח    |  שתף:    |    |    |  
פורומים
משפט
עיתונות וברנזה
שפה ושיח
ביטוח ופיננסים
כלל פיננסים
כלל פיננסים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 ד"ר י. וינרוט ושות', משרד עורכי דין
 יצחק ראובן, משרד עורכי דין
 רפאל ר. גלס - שושנה גלס, משרד עורכי דין
 שוב ושות', משרד עורכי דין
 אורי סלונים, משרד עורכי דין
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
מי שהצביע השפיע? לא ולא!
30/01/2013   |   אהוד פרלסמן
 
 
 
בסיבוב הזה המלך עבדאללה ניצח
30/01/2013   |   עודד ערן
 
 
 
מתי גולן ואני באותה כותרת
30/01/2013   |   נרי אבנרי
 
 
 
חובתו של הרמטכ"ל לשמוע
30/01/2013   |   עו"ד ד"ר אסף פורת
 
 
 
תל אביבה
30/01/2013   |   אמיתי יעקובי
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
אתר אינטרנט תובע מנחום ברנע 100,000 שקל
ברנע. לא שאל [צילום: פלאש 90]

האתר "יזרוס" טוען ללשון הרע במאמרו של ברנע, בו נרמז שדני איילון הורחק מרשימת ישראל ביתנו בעקבות סירובו לרכוש את שירותי האתר

  כתב תביעה: ת"א 30814-01-13, יזרוס ואח' נ' ידיעות אחרונות ואח'  
▪  ▪  ▪
אתר האינטרנט ברוסית "יזרוס" ובעליו, מיכאל פלקוב ואלכסנדר גולדנשטיין, תובעים 100,000 שקל מידיעות אחרונות, העורך הראשי רון ירון והפרשן נחום ברנע, בטענה ללשון הרע במאמר של ברנע.

לדברי התובעים, ב-11.1.13 כתב ברנע על ישראל ביתנו ובין השאר טען, כי אחד מסודות כוחו של אביגדור ליברמן הוא "רשת סבוכה של קרובים ומקורבים". חברי רשת זו, המשיך ברנע, הם גם מקורות מידע וגם בני ערובה. השרים והח"כים מסיעת ישראל ביתנו "נדרשים להפריש מפעם לפעם מתקציביהם כדי לפרנס מקורב כזה או אחר, לכל סירוב יש מחיר". בפיסקה הבאה נטען, כי סגן שר החוץ היוצא, דני איילון, סירב בנובמבר שעבר לשלם 15,000 שקל תמורת פרסום ב"יזרוס". כך נוצר הרושם - טוענים התובעים - כי בעקבות זאת הודח איילון מרשימת ישראל ביתנו לכנסת ה-19.

למעשה, אומרים התובעים, המו"מ נוהל עוד בנובמבר 2011 - למעלה משנה לפני שהחליט ליברמן על הרחקתו של איילון. לדבריהם, הם הציעו לאיילון שירותים כפי שהם מציעים לשורה של חברי כנסת ומפלגות, ולא - כפי שרמז ברנע - דרשו 15,000 שקל רק תמורת ראיון איתו. התובעים אומרים, כי את שירותיהם שוכרים הן ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו) והן ח"כ מרינה סולודקין (קדימה), וכן מרצ, התנועה, יש עתיד והליכוד-ביתנו. ואולם, הם טוענים, ברנע העלים עובדות אלו.

עוד נטען בתביעה, כי כאשר העביר ברנע לגולדנשטיין את שאלותיו לשם קבלת תגובתו, כלל לא התייחס בהן לאיילון ולשאר הטענות שהועלו מאוחר יותר בכתבה בדבר קניית שירותים מהאתר וכן הלאה. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב בידי עו"ד איגור גלידר וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  17/01/2013   |   עודכן:  17/01/2013

תגובות  [ 14 ] מוצגות [ 14 תפוס כינוי יחודי    כתוב תגובה   לכל התגובות
 כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מושיקו
17/01/13 14:10
2
שקרנים
17/01/13 14:58
3
עילי
17/01/13 15:12
עאלק
18/01/13 01:33
דין וחשבון
20/01/13 07:46
4
פתי מי שקונה
17/01/13 16:10
5
דן ה
17/01/13 17:08
6
כסא נוח
17/01/13 17:22
7
לא להאמין להם
17/01/13 19:27
8
כנסו כנסו
17/01/13 22:01
9
ברנע משפר עובדות
18/01/13 03:21
10
קורןנאוה טבריה
18/01/13 03:48
11
יעקב פארס
18/01/13 06:01
מעולה לעולה כוחנו
18/01/13 14:52

News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |