|
|
[צילום: שטרית מדיה גרופ]
|
|
|
|
|
הרשת העירונית AM:PM יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של סניפי הרשת, בעלות של 4 מיליון שקלים. המיתוג החדש כולל השקת שפה חזותית חדשה בסיסמה "בקיצור, AM:PM", מסע פרסומי בעלות של 1.5 מיליון שקלים והשקת מועדון לקוחות חדש.
המיתוג החדש יושם כבר בימים אלו בכ-20 סניפי הרשת, והשלמת המהלך בכל הסניפים צפויה להסתיים עד סוך הרבעון הראשון. מטרת המהלך האסטרטגי כולו היא לבדל ולבסס את מעמדה של AM:PM כרשת מרכולים עירונית מובילה בישראל, הנותנת פתרונות מהירים וזמינים 24 שעות 7 ימים בשבוע.
מועדון הלקוחות החדש של הרשת יציע מגוון הטבות והנחות תוך העמקת גובה ההנחות הקיימות כגון: דמי הצטרפות ומשלוחים נמוכים יותר, מגוון הטבות חודשיות משתנות ועוד. המטרה היא המשך ביסוס נאמנות הלקוחות הקבועים והרחבת קהל היעד הצרכני בשל כדאיות ההטבות.
במה לאמנים צעירים
במקביל הרשת החלה בהפצה של חוברת מבצעים בקונספט חדש ושונה מחוברות המבצעים הרגילות של רשתות קמעונאיות, המשלבת בכל חודש יצירת אמנות צעירה. am:pm נותנת במה לאמנים צעירים החושפים את יצירותיהם ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות מערך מוסף קישוטי שנשאר בבית. החוברת מופקת מדי חודש בשילוב פוסטר של אמן צעיר אחר. העיצוב החדש מתמקד ביצירת חיבור וקשר ישיר עם הצרכן הישראלי התל אביבי, במטרה לספק מענה לצרכים החשובים לו.
לדברי עידו מור, מנכ"ל AM:PM: "המהלך החדש נועד להמשיך ולבסס את זמינות הרשת לציבור ולהדגיש את הנגישות. חוברת המבצעים החדשה מאופיינת במראה ותציע יחד עם מועדון הלקוחות החדש הטבות משתלמות אשר יחסכו אלפי שקלים בשנה ללקוחות. ההשקה המחודשת של מועדון הלקוחות מדגישה את הפיכתה של הרשת למקום כדאי לחוויית הקנייה השבועית כחלק מהאסטרטגיה העסקית שלנו. אין ספק כי מספר חברי המועדון יתרחב באמצעות ההטבות האטרקטיביות שאנו מציעים".