בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
שיתוף פעולה שיווקי ראשון <br>בין אלון-דור והריבוע הכחול
|
קניה בסניפי הרבוע הכחול מזכה בשוברי תדלוק חינם בתחנות אלון ודור; המבצע ילווה בקמפיין משותף, תחת הכותרת "קנית, הרווחת נסעת גדול"
חברות אלון-דור ורבוע כחול יוצאות במהלך שיווקי משותף, לראשונה מאז רכישת רשת הריבוע הכחול על-ידי קבוצת אלון-ברונפמן. כחלק מהאסטרטגיה של החברה המאוחדת, יממשו החברות את הפוטנציאל הסינרגטי בין שיווק מזון ברבוע הכחול לבין מכירות דלק בתחנות התדלוק של אלון-דור. במבצע הראשון של שיתוף הפעולה, יוכלו לקוחות רבוע כחול הקונים ב-100 ש"ח במגה, סופר סנטר, קו-אופ, בלו סנטר, קינג סנטר וסופר סנטר סיטי, לקבל שובר בשווי 5 ש"ח לתדלוק חינם (ב-100 ש"ח לפחות), באחת מתחנות אלון-דור ברחבי הארץ. קניה ב-200 ש"ח מזכה ב-10 ש"ח תדלוק חינם (המבצע מוגבל למימוש 2 תלושים של 5 ש"ח כל אחד, בתדלוק אחד). כהכנה למבצע, קיימה הקבוצה פיילוט במספר סניפי מגה ותחנות אלון דור. לאור הצלחת הפיילוט, הוחלט ליישם את שיתוף הפעולה בפריסה ארצית של רבוע כחול ואלון-דור. המבצע הנוכחי ילווה בקמפיין משותף, תחת הכותרת "קנית, הרווחת נסעת גדול", הכולל מודעות בעיתונות, רדיו ושילוט בתחנות אלון-דור וסניפי הרבוע הכחול. הקמפיין מבוסס על קונספט המאחד את המסרים השיווקיים של הרבוע הכחול ואלון-דור: גודל ושפע לצד חיסכון בהוצאות ללקוח. לדברי דודי ויסמן, נשיא קבוצת אלון ויו"ר רבוע כחול נכסים: "שיתוף פעולה כזה מקביל למציאות העסקית בכל העולם המערבי, שם קיימת סינרגיה משלימה בין עסקי המזון והדלק. קבוצות קמעונאות בעולם, כגון Wall Mart ,s'Alberton ו-Tesco אשר הקפידו לפתח עסקי דלק במקביל לעסקי המזון כעוגנים משלימים זה את זה, על בסיס הפוטנציאל הרב בחיבור בין שני תחומים אלה, הנחשבים בחו"ל כחלקים אינטגרליים של אותה מערכת קמעונאית". לדברי יורם דר, מנכ"ל רבוע כחול: "מימוש פוטנציאל זה בישראל על-ידי רבוע כחול ואלון-דור צפוי להגדיל את רווחיות הרבוע הכחול, החל מהטווח המיידי, ובמידה ניכרת יותר בטווח הבינוני/ארוך. בטווח המיידי, יוזמה שיווקית מסוג זה, של הטבות צולבות (מתן הטבה בקניית דלק ללקוחות הקונים ברשתות השיווק) הוכיחה עצמה בעולם כתורמת להגדלת ההכנסות, הרווחיות ותנועת הלקוחות בתחנות התדלוק ובסניפי הרשת הקמעונאית. בטווח הארוך, התחלנו בתכנון תחנות תדלוק בצמוד לסניפי רשת מגה ברחבי הארץ, אשר יהיו בבעלות הרבוע הכחול ויתנו שירותי תדלוק מתוחכם ללקוחות הרשת; הקמת סניפים של רשת האספרסו-בר האיטלקית 'סגאפרדו' שבבעלות אלון-דור בחנויות מגה, כשירות נוסף המשלים קניות ובילוי יחדיו, וכן שיתוף פעולה במועדון לקוחות". עוד הוסיף יורם דר, כי השותפות בין הרבוע הכחול לקבוצת אלון-דור מאפשרת התייעלות בהוצאות הכספיות של הקבוצה, על-ידי ניצול יתרון הגודל בתחומים שונים, כמו: רכישת מדיה, עלויות ביטוח, מועדון לקוחות, הוצאות סליקה, הוצאות אבטחה ותקשורת, ועוד. החברות מתכוונות להמשיך במבצע המשותף עד סוף שנה זו, כאשר תוקף מימוש שוברי הדלק יימשך עד 30 בינואר 2004.
|
תאריך:
|
26/10/2003
|
|
|
עודכן:
|
26/10/2003
|
|
ענבל אביב
|
|
היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, מגלה בדוח המלא שהגיש, כי הוא החל עוד בשלהי 2000 - כבר עם הפרסום הראשון בפרשה (בנובמבר 2000, גלובס) בבדיקת המעשים שיוחסו לראש אגף החקירות במשטרה, ניצב משה מזרחי. ואולם, טוען רובינשטיין, הוא נמנע אז מהשעיית מזרחי, הן בשל זאת שדברים הוכחשו, והן כדי לאפשר בדיקה מעמיקה בנושא זה, בטרם יינקטו נגדו צעדים.
|
|
|
מעבדת בקטוכם בנס ציונה החלה להפעיל שרות חדש מסוגו של בדיקת מקור הבשר באמצעות ד.נ.א. בדיקה זו מוכיחה מעבר לכל ספק מאיזה בעל חיים מקורו של הבשר: עוף, הודו, בקר, צאן או בעל חיים שאינו כשר.
|
|
|
סנדיסק, ספקית עולמית של כרטיסי הזכרון המבוססים על טכנולוגיית הבזק (Flash), הודיעה כי חתמה על הסכם גלובלי עם 3, חברת שירותי הווידאו הנייד המובילה בבריטניה, לאספקת כרטיסי זכרון SD (Secure Digital), אשר ישולבו בטלפונים סלולריים בעלי יכולות ווידאו שמציעה החברה ללקוחותיה.
|
|
|
חברת Natural Speech Communication, המתמחה בטכנולוגיית זיהוי דיבור למערכות טלפוניה ושירותים מרובי משתמשים, מכריזה על הוספת התמיכה בשפה הערבית במנועי זיהוי הדיבור שלה. השפה הערבית מצטרפת לשפות הנתמכות על-ידי NSC זה מכבר - עברית ואנגלית, וכך יתמכו מנועי זיהוי הדיבור של NSC בכל השפות הנדרשות בשירותי טלפוניה מבוססי זיהוי דיבור במדינת ישראל.
|
|
|
רשת קלאב הוטל יוצאת בקמפיין חורף תדמיתי בעלות של מיליון ש"ח. קמפיין החורף יתמקד בזוגות בהם רואה הרשת את קהל היעד, תחת הסיסמה: "זוגיות טובה צריכה מרחב".
|
|
|
|