|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
נעים. מהלך אימים על מתנגדיו [צילום: יח"צ] התושבים זועמים ומפגינים [צילום: שי סרוסי]

חשיפה ב-News1

ראש המועצה הוציא צווי הריסה נגד מתנגדיו

ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים, אבי נעים, שביצע בביתו חריגות בנייה ניכרות, הוציא צווי הריסה מינהליים נגד תושבים שעתרו נגד המועצה לבג"ץ בגין בנייה לא חוקית שביצעה בשמורת טבע ספק אם הצווים חוקיים ובינתיים נמשכת עבודת ההרס בתחום שמורת הטבע שנמצא במחלוקת
14/07/2013  |   איציק וולף   |   חדשות   |   משמר המשפט   |   תגובות
המועצה בבית אריה מגלה: חברי מועצה בנו בחריגות
איציק וולף
ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים ורבים מחברי המועצה בנו בבתיהם תוך חריגות בנייה אשר לא קיבלו אישורים כדין * כך עולה מדיווח שמסרה המועצה בתגובה לעתירה שעניינה קבלת מסמכים אודות אישורי הבנייה שניתנו או שלא ניתנו לחברי המועצה
לרשימה המלאה

איציק וולף
ראש המועצה איים בפיטורין בגלל 'סטטוס'

ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים הוציא צווי הריסה נגד תושבים ביישוב אשר עתרו לבג"ץ נגד פעולתו של נעים לבנייה בתחומי שמורת טבע. זאת, בזמן שבביתו של נעים ובבתיהם של חברים נוספים במועצה המקומית ישנן חריגות בנייה שנחשפו בעבר ב-News1 אשר אמורות על-פי הודעת המועצה לזכות להסדרה.

אחד התושבים שקיבלו את צו ההריסה הוא אלכסנדר הרץ, שהיה מן העותרים לבג"ץ נגד עבודות תשתית לא חוקיות שביצעה המועצה המקומית בית אריה-עופרים בשטחי שמורת הטבע נחל שילה.

"לוועדה המקומית נודע כי הנך, או מי מטעמך, מבצע עבודות בנייה ו/או משתמש שלא כדין במקרקעין, זאת בנוגע למקרקעין הידועים כמגרש מס' 1620 לפי תוכנית מס' 201/3/3 בבית אריה. כל זאת ללא היתר בנייה ו/או בסטייה מהיתר הבנייה ו/או בניגוד להוראות תוכנית בניין ערים ו/או בניגוד לצווים ו/או בניגוד לתוכנית הבינוי", נכתב בצו שקיבל ב-7 ביולי 2013 ואשר על-ידי יו"ר הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה בבית אריה, יו"ר המועצה אבי נעים, ועל-ידי מהנדס המועצה המקומית.

עוד נכתב כי בהתאם להחלטה מיום 4 ביולי 2013 הוחלט להורות לנמעני צווי ההריסה להפסיק כל בנייה ועבודות המתבצעות במקרקעין בניגוד להיתרי הבנייה ולהרוס כל בנייה שנעשתה ללא היתר.

ההחלטה אודות הריסת המבנים נעשתה מבלי שנערך שימוע לנמעני הצווים. יחד עם הצווים קיבלו התושבים הודעה אודות שימוע שייערך להם היום (יום א', 14.7.13) בשעה 18:15 בחדר הישיבות במועצה המקומית.
בג"ץ 5528/12: מילר ואלבוים נ' המשנה ליועמ"ש ואח'
חבר מועצת בית אריה-עופרים ותושב היישוב עתרו בבקשה למתן צו על תנאי שיחייב את המשיבים להורות ליתן טעם מדוע לא תיערכנה פעולות אכיפה וחקירה נגד ראש המועצה ונגד שלושה מחברי המועצה בכל הקשור לעבירות תכנון ובנייה - כפי שנעשה כלפי כלל תושבי היישוב
תשובה: בג"ץ 5528/12 מילר ואלבוים נ' המשנה ליועמ"ש ואח'
המועצה המקומית בית אריה-עופרים טוענת כי יש לייתר את העתירה הנוגעת בגילוי מסמכים ובאכיפה שיוויונית הנוגעת לבנייה תוך חריגות של חברי המועצה משום שהנושא נמצא בטיפול מחלקת ההנדסה של המועצה

חריגות מפורטות של נעים
חריגות הבנייה של אבי נעים

כפי שפרסמנו בינואר 2013 פעלו ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים, אבי נעים, ורבים מחברי המועצה בניגוד לחוק ובנו בבתיהם תוך חריגות בנייה. כך עלה ממסמך רשמי של המועצה המקומית שהוגש לבית המשפט העליון וממידע רב שהגיע בנושא ל-News1.

המסמך המדובר נרשם בידי מהנדס המועצה, יהונתן כתבן, ב-7 במאי 2012 על סמך בדיקה שנערכה על-ידי המפקחת אנה טולציס, בעקבות תלונות שהגיעו למשרד מבקר המדינה בנושא. משרד מבקר המדינה פנה אל המועצה המקומית בבקשה לקבלת תגובה ובעקבותיה הורה ראש המועצה, אבי נעים, על עריכת הבדיקה.
  • אבי נעים - בית ברחוב הזית 81 - יש היתר לבית המקורי ולתוספת אך התוספת נבנתה בסטייה מההיתר. הגיש תוכנית לאישור לאחר ביצוע הבנייה בפועל. התוכנית תואמת לקיים בשטח, אך הוועדה המקומית אינה מוסמכת לאשר אותה.
  • אבי נעים - בית ברחוב מאיר אריאל 6 - יש היתר לבית המקורי. השטח אושר בתקופת ביניים שבה אושרו שטחים גדולים מעבר למאושר בתב"ע שבתוקף. הבית נבנה עם תוספת שטח לא מאושרת. הוגשה תוכנית לאחר ביצוע הבנייה בפועל אך היא לא הוגשה לאישור הוועדה. דוח הפיקוח קבע: יש להסדיר היתר בנייה למבנה. הבית נבנה בשנים האחרונות, אחרי שאבי נעים נכנס לתפקידו במועצה המקומית בית אריה, במהלך השנים האחרונות [בקניית הבית עסקנו בחשיפה קודמת שניתן לראות בצד ידיעה זו, הכוללת צילומים של המגרש, מגרש 889, לפני בניית הבית. א.ו.].
  • שמעון בצלאל כהן - בית ברחוב קטלב 15 - כל הבנייה בביתו נעשתה ללא היתר. על קומת הקרקע הוגשה בקשה להיתר, אך התהליך לקבלת ההיתר לא הושלמה. על קומה א' בבית לא הוגשה בקשה להיתר. מבנה בחצר נבנה מעבר לקו הבניין. גגות ומצללות נעשו ללא היתר. הפיקוח הדגיש כי הוגשו לכהן מספר התראות וכי הוא הבטיח שיטפל בהסדרת ההיתר. דוח הפיקוח קבע: להרוס כל מה שנבנה ללא היתר (דהיינו את כל הבית) או לחלופין להסדיר היתר בנייה.
  • בת שבע החרמוני - בית ברחוב פריחת השקד 37 - יש היתר לבנייה העיקרית, אך קיימת אי התאמה בפיתוח השטח אשר יצרה חלל מתחת לבניין. בחלל המדובר נבנו מחסן וחנייה שאינם מתועדים. נמסרה הנחיה בעל פה על-ידי הפיקוח.
  • דוד שעשוע - בית ברחוב הזית 18 - אין היתר לבית בדומה לרוב הבתים בשכונה ב'. נעשו תוספות בנייה ללא היתר, כולל מבנה עץ המשמש כיחידת דיור נפרדת שחלקו מחוץ לקו הבניין. ועדת הבנייה דחתה בקשה מצומצמת לאישור המבנה שמחוץ לקו הבניין והמליצה על הליך שינוי תב"ע מקומי שטרם בוצע. דוח הפיקוח קבע: להשלים קבלת היתר בנייה למבנים שנבנו.
  • יעל השאש - בית ברחוב הדקל 34 - יש היתר לבית המקורי, אך נבנו תוספות ללא היתר: גג על מרפסת ומחסן בחצר. דוח הפיקוח קבע: להחזיר את המצב לקדמותו, דהיינו להרוס כל מה שנבנה ללא היתר.
  • אבי קרקו - בית ברחוב מעלה הזית 9 - בית משותף שנבנה עם היתר. נבנו תוספות ללא היתר: מבנה מגורים בחצר, גג על המרפסת וגגון בחצר. דוח הפיקוח קבע: יש להחזיר המצב לקדמותו, דהיינו להרוס את כל מה שנבנה ללא היתר.

  • אצל חברי המועצה נרדי מילר ואורי כהן לא נמצאו חריגות בנייה מלבד אי התאמות קלות במבנה הגג בביתה של אורי כהן.

המסמכים המדוברים הוגשו לבית המשפט העליון במסגרת תשובת המועצה המקומית בית אריה לעתירה שהגישו חבר המועצה נרדי מילר ותושב היישוב יהודה אלבוים בטענה לניגודי עניינים ונקיטת איפה ואיפה ביחס לחוקי הבנייה.

כך למשל חשפו העותרים כי כבר בשנת 2002 קבע מבקר המדינה שבביתו של אבי נעים נעשתה בנייה ללא היתרים וכי המועצה דרשה ממנו אז, עת היה אחד מחברי המועצה ולא העומד בראשה, להרוס את כל שבנה ללא היתר ולהשיב את המצב לקדמותו. אומנם בדוח לא הוזכר שמו של נעים במפורש, אולם הפרטים כולם תואמים לבנייה שנעשתה בביתו.

החוק נגד מוציאי הצווים
הפגנת תושבי בית אריה [צילום: שי סרוסי]

"לאחר שהצלחנו להוכיח בבג"ץ כי אכן ישנה פלישה לשמורת הטבע החיש ראש המועצה את העבודות בשטח בכדי לקבוע עובדות בשטח. לאחר שנודע לו כי אנו מתכוונים שוב לעתור כדי לעצור את כל התכנית כינס ראש המועצה את הועדה לבניין והוציא צווי הריסה לכולנו באופן גורף והזמין אותנו לשימוע דחוף. האבסורד הגדול הוא שחברי הועדה כולל ראש המועצה עצמו לכולם חריגות בנייה בבתיהם. לראש המועצה חריגות חמורות במיוחד שאותן ביצע במסגרת תפקידו כיושב ראש הועדה. אך להם מותר ולא מוציאים להם צווים. להיפך, הם מנסים להכשיר את החריגות שלהם באמצעות התפקיד שלהם"

אחת מתושבי המועצה המקומית שקיבלה צו הריסה על בנייה שעשתה בביתה אמרה ל-News1 כי כל הבתים שקבלו צווי הריסה הם בתים הנמצאים על הקו החיצוני של היישוב. "הם מעולם לא תוחמו. בשטח המדובר אנחנו גרים ומטפחים כבר 15-20 שנה. כמונו יש אין ספור בתים ביישוב, ברחוב לבונה לדוגמה. זה ברור שהצו מגמתי וניתן בצמידות לבג"ץ השני שהגשנו נגד פרויקט נחל שילה", אמרה.

דבריה אודות מגורים ממושכים בבתים שעליהם הוצאו צווי הריסה מעלים תהיה על חוקיות הצווים. זאת לנוכח סעיף 238א(א) לחוק אשר קובע, בין היתר, כי תנאי להוצאת צו הריסה מינהלי על-ידי יו"ר ועדה מקומית לתכנון ובנייה, הנו הגשת תצהיר חתום בידי מהנדס הוועדה המקומית, המציין כי לפי ידיעתו הוקם הבניין ללא היתר בנייה או בחריגה מהיתר בנייה, כי לפי ידיעתו לא נסתיימה הקמת הבניין או שנסתיימה לא יותר מששים ימים לפני הגשת התצהיר, וכי ביום הגשת התצהיר הבניין לא מאוכלס או שהוא מאוכלס תקופה שאינה עולה על שלושים יום.

על-פי סעיף 238 א(ח) לחוק, אחת מן העילות לביטול צו הריסה מינהלי היא הוכחה שהצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת.

לטענת יהודה אלבוים, תושב בית אריה אשר מתמודד בבחירות המוניציפליות הקרובות על ראשות המועצה ואשר במסגרת עתירה שהגיש נחשפו חריגות הבנייה של אבי נעים טוען כי ראש המועצה מבקש לנקום במי שהתנגדו לבנייה הלא חוקית בשטחי שמורת הטבע נחל שילה.

"אבי נעים שלח צווי הריסה לכל האנשים שנאבקים מאבק עיקש, מאבק נחוש, מאבק צודק ברובו לפחות לפי החלטת בג"ץ על כל עניין הבנייה בנחל שילה. כל האנשים שהרימו את נס המרד נגד ההחלטות של אבי נעים ביחס לואדי שילה קיבלו צווי הריסה. אבי נעים חושב שבכוחנות הוא ישלח עכשיו את כולם לעורכי דין וכל אחד צריך לרוץ ולקחת עורך דין ולשלם הרבה כסף. ככה הוא חושב לנצח את התושבים", אמר.

תושב נוסף שקיבל את צו ההריסה הוא שי סרוסי. לדבריו, מיד לאחר התנגדות התושבים לתוכנית הבניה בנחל שילה, עוד בשלב הועדות, הם מודרו בכל דרך על-ידי המועצה.

"עקב כך גדל חששנו שרוקמים תוכנית הרסנית שפוגעת בשמורת הטבע שילה. כל ניסיונותינו לקבל מידע מהרשות המקומית נתקלה בסרבנות ואף הובילה לנקמנות כלפינו. כולנו קיבלנו מכתבי איום מהמועצה שניתבע באופן אישי אם נעכב את התוכנית. לאחר פנייתנו לבית המשפט קיבלנו דרישות תמוהות מהמועצה. אני באופן אישי קיבלתי צו הריסה לפרגולה ומחסן הקיימים כ-10 שנים וכן למרפסת שנבנתה בשל כשל הביוב הציבורי שגלש תדירות לחצרי הפרטי. במקום לפתור את הכשל ולקחת אחריות על המפגע התברואתי מבקשת המועצה להרוס את הפתרון שבוצע ומומן על ידי", סיפר ל-News1. לדבריו, כל זאת כאשר מהנדס המועצה יודע כי מהנדס מטעמו עובד על הגשת בקשות מסודרות לוועדה המקומית.

"לאחר שהצלחנו להוכיח בבג"ץ כי אכן ישנה פלישה לשמורת הטבע החיש ראש המועצה את העבודות בשטח בכדי לקבוע עובדות בשטח. לאחר שנודע לו כי אנו מתכוונים שוב לעתור כדי לעצור את כל התוכנית כינס ראש המועצה את הוועדה לבניין והוציא צווי הריסה לכולנו באופן גורף והזמין אותנו לשימוע דחוף. האבסורד הגדול הוא שחברי הוועדה כולל ראש המועצה עצמו לכולם חריגות בנייה בבתיהם. לראש המועצה חריגות חמורות במיוחד שאותן ביצע במסגרת תפקידו כיושב-ראש הוועדה. אך להם מותר ולא מוציאים להם צווים. להפך, הם מנסים להכשיר את החריגות שלהם באמצעות התפקיד שלהם", טען.

עוד הוסיף כי במקום להפנים את פסיקת בג"ץ ממשיך נעים להתנהל באופן עקום תוך זלזול בוטה בתושבים.

נמשך ההרס בשמורת הטבע
מחפרונים בשטח שבמחלוקת משפטית [צילום: שי סרוסי]

תיעוד שנעשה הבוקר (יום א', 14.7.13) מגלה כי למרות שבית המשפט העליון הורה לתקן את תוכנית הבנייה שפוגעת בשמורת נחל שילה ולמרות שרשות הטבע והגנים טרם הגישה את המדידות החדשות שלה להגדרת שטחי השמורה ממשיכים כלי העבודה ההנדסיים הכבדים של המועצה המקומית בפעולות תשתית במקום.

כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת, נמצאים באזור שבמחלוקת מחפרונים שעוסקים בהפיכת הקרקע. בפעולה זו עלול להיגרם נזק בלתי הפיך נוסף לשטח שלאחר המדידות עשוי בהחלט להיות חלק מן השמורה.

לאחר פניית התושבים לבג"ץ התגלה כי המינהל האזרחי אישר את תוכנית הבנייה בתוך שמורת הטבע.

השופטת דפנה ברק-ארז מתחה ביקורת קשה מאוד על ראש המינהל האזרחי, תא"ל מוטי אלמוז, שאישר את התוכנית: "תוצאות הבדיקה שערכו אלמוז וקמ"ט שמורות הטבע הן מטרידות. הן מלמדות לכאורה על התנהלות בלתי תקינה בעניין תכנוני בעל חשיבות מרכזית. יש להבטיח בכל דרך כי יאומצו נהלים שימנעו טעויות חוזרות מסוג זה בשים לב לחשיבות הנודעת לכך שבנייה ופיתוח ייעשו תוך שמירה על ערכי טבע", כתבה בהחלטה.

נעים: בכל הפלישות היה טיפול

דוברו של אבי נעים, אריאל פלר, מסר בתגובה כי המועצה והוועדה המקומית לתכנון ובנייה פועלות על-פי דין.

"המדובר בתושבים שפלשו לשטח ציבורי באופן שמונע את השלמת הפיתוח של שכונה חדשה. הפולשים הגישו התנגדות לתב"ע בוועדה המחוזית ונדחו. הם לא הסתפקו בכך והגישו עתירה לבית המשפט שנמחקה מחוסר סמכות וחויבו בהוצאות והגישו ערעור ומשכו אותו תוך בקשה שלא לחייבם בהוצאות. בנוסף לכל זאת עתרו הפולשים בימים האחרונים לבג"צ ונושא זה יידון בין כותלי בית המשפט", טען.

לדבריו, לפולשים עומדת זכות הערעור על צווי ההריסה המנהליים שהוצאו להם על-פי דין. "מדובר בפלישה לא חוקית לשטחים ציבוריים וכי גם לרוכשים של המגרשים ,שפיתוחם מתעכב בשל הפלישה ,עומדות הזכויות לבנות בית למשפחתם. בכל המקרים בתחומי המועצה בהם הייתה פלישה או בנייה לא חוקית בשטחים ציבוריים הנושא טופל על-ידי מחלקת הפיקוח של המועצה", לשון התגובה.

אולם כפי שציינו לעיל, אופי הטיפול של מחלקת הפיקוח של המועצה שונה בתכלית כאשר מדובר בפלישה לא חוקית לשטח ציבורי שביצעו אבי נעים וחבריו לקואליציה - שם פועלת מחלקת הפיקוח להסדרת הבנייה, לעומת הטיפול בפלישות לשטחים ציבוריים שביצעו מתנגדיו - שם באורח פלא הוצאו צווי הריסה.

ביחס לטענות על המשך עבודות התשתית בשטחי שמורת הטבע טען דוברו של נעים כי החברה לפיתוח אינה מבצעת עבודות בתחומי השמורה. "קיים צו הכרזה של השמורה שהוצג בבית המשפט ואשר קובע את גבולות השמורה ועל פיו אנו מחויבים לפעול", ציין.

עוד הוסיף כי על-פי הטענות של התושבים ניתן לומר שגם הם פלשו לתחומי שמורת הטבע משום שהמדידות, לטענתם, לא הסתיימו. "על דבר אחד אין מחלוקת", הוסיף, "מדובר בקבוצה קטנה של תושבים אשר פלשו לשטח ציבורי בניגוד לחוק".

אחד מצווי ההריסה המינהליים
זימון לשימוע למקבלי הצו
תאריך:  14/07/2013   |   עודכן:  14/07/2013
איציק וולף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ראש המועצה הוציא צווי הריסה נגד מתנגדיו
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פלא יועץ
14/07/13 12:06
2
נדבי
14/07/13 14:09
 
בנבנשתי
14/07/13 23:50
3
ענבר....
15/07/13 10:11
4
שייקה 10
15/07/13 14:33
5
בן בן
17/07/13 23:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משמר המשפט
ימי הזוהר של מוסד מבקר המדינה, חלפו ואינם. מאז שסיים השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס לפני כשנה את כהונתו כמבקר המדינה, מתעמעם כוחו של מוסד זה. מחליפו, השופט (בדימ.) יוסף שפירא, מתגלה מיום ליום כמינוי המוצלח ביותר של המערכת הפוליטית. כאיש נחמד שאינו מסכן את מבוקריו. כהונתו עד כה מסתמנת כשנת חידלון.
13/07/2013  |  יואב יצחק  |   מאמרים
שישה משרדי ממשלה לא פרסמו דוח לשנת 2012, כפי המתחייב מחוק חופש המידע. החוק קובע כי חלה חובה לפרסם את הדוחות המפרטים את עבודת המשרד עד 1 ביולי. וכל עת שאינו מפורסם, מהווה הדבר עבירה על החוק.
08/07/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
הנהלת בתי המשפט אינה מתכוונת לנקוט צעדים כלשהם בעניינה של השופטת לימור מרגולין-יחידי, למרות החשד שזייפה פרוטוקול. כך הבהירה דוברת בתי המשפט בתגובה לפניית News1. הנהלת בתי המשפט גם הכחישה שמרגולין-יחידי הוצאה לחופשה, למרות שבשבועות האחרונים - ערב הפגרה המתחילה בשבוע הבא - היא אינה מנהלת דיונים.
08/07/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
שופטת בית משפט השלום בתל אביב, לימור מרגולין-יחידי, זייפה פרוטוקול לאחר שהוגשה תלונה נגדה לנציב תלונות הציבור על שופטים, אליעזר גולדברג. הזיוף נועד להכשיר בדיעבד פעולה בלתי חוקית שביצעה מרגולין-יחידי, אך גולדברג עלה על עקבותיו. כך עולה לכאורה מהחלטתו של גולדברג (27.6.13) הנחשפת ב-News1.
06/07/2013  |  איתמר לוין  |   חדשות
מערכת המשפט בישראל עושה הנחות לאישי ציבור רבים. גדולות ומיותרות. הפעם לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט: במקום מעצר והרשעה בגין קבלת מאות אלפי דולרים במזומנים באופן בלתי חוקי, זכה אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים לזיכוי מוזר מצד הרכב שלושה שופטים בראשות הנשיאה מוסיה ארד, למרות שהחזיק מאות אלפי דולרים במזומן בקופה הסודית; ובבית המשפט העליון הוא קיבל מהרכב חמישה בראשות הנשיא אשר גרוניס לשפעת זמן (שני ימי דיונים מלאים לתביעה ולהגנה) כדי לנסות ולהסביר את כזביו.
06/07/2013  |  יואב יצחק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il