|
המוצר אמור להיות משווק בגרמניה בתחילת אוקטובר 2013
|
|
|
|
|
אינסולין מדיקל חתמה (יום ד', 31.7.13) על מזכר הבנות לא מחייב לשיתוף פעולה אסטרטגי עם LifeScan אירופה, חטיבת הסוכרת של קבוצת ג’ונסון אנד ג’ונסון, לשיווק בלעדי של מוצר האינסופד בגרמניה, עם סיום רישום המוצר בקטלוג המוצרים הרפואיים בגרמניה. המוצר אמור להיות משווק בגרמניה בתחילת אוקטובר 2013.
ההיכרות של הקהילייה הרפואית בגרמניה עם LifeScan אמורה לסייע לאינסולין מדיקל להגיע מהר יותר ובאופן רחב הרבה יותר לרישום מרשמים רבים לאינסופד וכתוצאה מכך להגיע לחדירה מהירה של מוצרי אינסוליין לשוק הגרמני, בו ישנם כ-1.3 מיליון חולי סוכרת בשנה המזריקים אינסולין לזמן ארוחות.
אילן כהן, יו"ר דירקטוריון אינסוליין, הסביר: "צעד זה סולל עבורנו את הדרך למכירות משמעותיות בגרמניה. צעד זה מחזק ומבטיח ביצוע ברמה העולמית הגבוהה ביותר של החדירה לגרמניה והתבססות המכירות בה. הסכם זה עם שחקן סוכרת מוביל בשוק הגלובלי עשוי לפתוח פתח לשיתוף פעולה בעתיד גם מעבר לשוק הגרמני”.
רון נגר, מנכ"ל אינסוליין: "הצרוף של התועלות המשמעותיות משימוש באינסופד שגובו בקבלת שיפוי ביטוחי גבוה מאוד בגרמניה, בשילוב העוצמה וההובלה של ג’ונסון אנד ג’ונסון בשוק הגרמני יביאו להצבת ערך חדש לטיפול בסוכרתיים, כל זאת תוך בניית מודל היוצר תועלות כלכליות ורפואיות משמעותיות לחולים, למבטחים ולשתי החברות גם יחד".
עוד הוסיף נגר, כי התוצאות של המחקרים הקליניים האחרונים שבוצעו עם מוצר האינסופד, הדגימו והוכיחו תועלת קלינית מהותית לחולים המזריקים אינסולין מספר פעמים ביום. התועלות הללו כללו עלייה באפקטיביות הטיפול תוך ירידה מהותית בסיכון הופעת היפוגליקמיה אצל החולים.