הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ספורט  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
חדשות / מבזקים
ראשי  /   טלוויזיה  כלכלה/עסקים  משפט  עיתונות וברנזה  פסיקה    |  שתף:    |    |    |  
פורומים
טלוויזיה
כלכלה/עסקים
משפט
עיתונות וברנזה
פסיקה
ביטוח ופיננסים
שיווק מחלקה ראשונה
קלאב הוטל
בחירות לרשויות המקומיות
קרן קיימת לישראל
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 קסלמן וקסלמן PwC Israel
 ד"ר י. וינרוט ושות', משרד עורכי דין
 יצחק ראובן, משרד עורכי דין
 רפאל ר. גלס - שושנה גלס, משרד עורכי דין
 שוב ושות', משרד עורכי דין
 אורי סלונים, משרד עורכי דין
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
אנחנו הבוגרים של סתיו, שנת 93
15/09/2013   |   רון בריימן
 
 
 
השיטה: זכייה פיקטיבית בקזינו ברומניה שהועברה לכיסו של זילכה
15/09/2013   |   יואב יצחק
 
 
 
אסד קיבל את כל הזמן שבעולם
14/09/2013   |   איתמר לוין
 
 
 
זכויות, חובות ויום הכיפורים
13/09/2013   |   אורי אליצור
 
 
 
כשהדוושות שרות: "יומא"
13/09/2013   |   חיים נבון
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
גניגר וזיסר הפרו הסכם לערוץ עסקים
גניגר. התירוץ נדחה [צילום: בוצ'צ'ו]

בית המשפט קובע: השניים נסוגו שלא כדין בשנת 2007 מהסכם להקמת ערוץ עסקים טלוויזיוני, לאחר שהגיעו למסקנה שאין לו כדאיות כלכלית יפצו את היזמים בלמעלה מ-200,000 שקל

  ת"א 1400-09, אפי מיכאלי ואח' נ' תיא תקשורת ואח' / פס"ד  
▪  ▪  ▪
עמי גניגר ומוטי זיסר הפרו שלא כדין בשנת 2007 את ההסכם שחתמו עם האחים אפי ומני מיכאלי להקמת ערוץ עסקים טלוויזיוני. כך קובע (1.9.13) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, מגן אלטוביה.

האחים מיכאלי יזמו את הקמת הערוץ והיו אמורים להחזיק בו 30%. חברת תיא תקשורת בראשותו של גניגר (בעלת אולפני הרצליה) וחברת אלביט הדמיה בשליטתו של זיסר אמורות היו להחזיק ב-70% ממניות הערוץ. לתפקיד העורך הראשי והמגיש המוביל של הערוץ ייעדו היזמים את העיתונאי דב גילהר. במיזם נטל חלק גם מפקד חיל האוויר לשעבר, איתן בן-אליהו.

תיא ואלביט טענו, כי הודיעו על ביטול החוזה משום שלא הושג הסכם עם חברות הוט ו-yes על שידורו של הערוץ. אולם, אלטוביה דוחה טענה זו וקובע, כי הסיבה האמיתית הייתה חששן של שתי החברות מחוסר כדאיות כלכלית של הערוץ. בין היתר נשמעה במשפט עדות, לפיה זיסר התרגז על אמירתו של בן-אליהו, לפיה "לא נורא אם המשקיעים יפסידו 2 מיליון דולר".

אלטוביה קובע, כי ההסכם בין מיכאלי לבין תיא ואלביט לא אפשר לאחרונות להשתחרר ממנו בשל חוסר כדאיות כלכלית. שתי החברות ניסו להסתמך על חוות דעת שקיבלו מאורי שנער, לשעבר מנכ"ל קשת, בדבר חוסר הכדאיות, אך אלטוביה מציין, כי הם התעלמו מחוות דעתו עוד בטרם נכנסו למיזם, ובכל מקרה - אין להעדיף אותה על פני התוכנית העסקית המעמיקה שהכינו.

האחים מיכאלי תבעו פיצוי של 3.8 מיליון שקל, אך אלטוביה דחה כמעט את כל רכיבי תביעתם. הוא קבע, כי על תיא ואלביט לפצות את אפי ב-136,000 שקל ואת מני ב-68,000 שקל, בצירוף ריבית והצמדה מפברואר 2007. שתי החברות גם ישלמו הוצאות ושכר טירחה בסך 98,000 שקל. את מיכאלי ייצג עו"ד שי גרנות, ואת תיא ואלביט - עוה"ד יוסי בנקל ואמיר פרנקל.

תאריך:  15/09/2013   |   עודכן:  15/09/2013

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

תגובות  [ 0 ] מוצגות [ 0 תפוס כינוי יחודי    כתוב תגובה   לכל התגובות

News1 מחלקה ראשונה :   |  מתכונים מאת אורי שביט |  הריון ולידה |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  ניוז1 |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |