הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ספורט  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
חדשות / מבזקים
ראשי  /   טלוויזיה  משפט  עיתונות וברנזה    |  שתף:    |    |    |  
פורומים
טלוויזיה
משפט
עיתונות וברנזה
ביטוח ופיננסים
שיווק מחלקה ראשונה
קלאב הוטל
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 ד"ר י. וינרוט ושות', משרד עורכי דין
 יצחק ראובן, משרד עורכי דין
 רפאל ר. גלס - שושנה גלס, משרד עורכי דין
 שוב ושות', משרד עורכי דין
 אורי סלונים, משרד עורכי דין
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
חוזה השכירות: מדריך לשוכר דירה
02/10/2013   |   עו"ד גילעד ושדי
 
 
 
השחיתות כלולה כבר במחיר
02/10/2013   |   אפרים הלפרין
 
 
 
תשובות-האמת של לפיד לשאלות המבקר
02/10/2013   |   אלעזר לוין
 
 
 
תביעה אזרחית בנזיקין בעקבות מעשה פלילי
02/10/2013   |   עו"ד ינון הדאיה
 
 
 
פַּחֲדֵי יַתְמוּת
02/10/2013   |   איתן קלינסקי
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
תביעה נגד קשת: פגיעה אנושה בחברת הניהול
"תוכנית חיסכון" בערוץ 2

חברה המעניקה שירותי ניהול לדיירים בשכונת גני אביב בלוד טוענת כי בכתבה ששודרה אודותיה בתוכנית הערב "תוכנית חיסכון" בערוץ 2 פורסמו כנגדה דברי דיבה שפגעו ופוגעים בעסקיה

▪  ▪  ▪
שידורי קשת, אחת מזכייניות השידור של ערוץ 2, נתבעת לפצות בסכום של 500,000 שקל את חברת אורית אור אחזקה וניהול מלוד, העוסקת במתן שירותי ניהול לרכוש המשותף בנייני מגורים, בעיקר בשכונת גני אביב בלוד, על-פי הסכמי ניהול שנחתמו בינה לבין הדיירים. זאת בטענה לפרסום דברים חמורים, מכפישים ושקריים במסגרת כתבה ששודרה על אודותיה ב-12 באוגוסט במסגרת תוכנית הערב "תוכנית חיסכון".

בתביעה נאמר כי במסגרת הפרסום המכפיש נטען בין היתר כי "התובעת מחזיקה אלפי תושבים בשכונת גני אביב כבני ערובה, ומספקת שירות לקוי שפשוט לא ניתן להיפטר ממנו, חברה בלתי אמינה שאינה מקיימת התחייבויות חוזיות, מפרה הסכמים, מבצעת מעשים פסולים של הונאה, איומים והפחדות וכופה את עצמה ואת שירותיה על לקוחותיה".

בתביעה נאמר כי שידורי קשת אף הגדילה לעשות והעלתה את הכתבה המכפישה לאתר האינטרנט "MAKO" המופעל על ידיה כך שהכתבה מונצחת לעולמי עד במסגרת רשת האינטרנט. לדברי התובעת, לקוחות פוטנציאליים אשר צפו ויצפו בתוכנית ששודרה לעולם לא יתקשרו עמה לקבלת שירותה וכל זאת חרף העובדה שהפרסום שבוצע הינו חסר בסיס לחלוטין.

בעניין זה, נאמר בתביעה כי לקוחות חדשים עימם מצויה התובעת במו"מ לצורך התקשרות עסקית מסרבים להתקשר עמה ולקבל את שירותיה ולקוחות קיימים מנסים להתנתק ממנה ולחדול מלקבל את שירותיה.

לדברי התובעת מעולם, לא הוגשה נגדה תביעה בגין רמת השירותים הניתנים על ידה או תביעה לביטול הסכמי הניהול עליהם חתמה עם לקוחותיה. התובעת מדגישה כי נזקיה המתבטאים בין היתר בפגיעה במוניטין, בתדמית ובעוגמת נפש מוערכים בסך של 500,000 שקל, ואולם בשלב זה טרם התגבשו נזקיה במלואם, והיא שומרת על זכוה להוסיף ולתקן את תביעתה אם וכאשר יתגבשו נזקים נוספים.

תאריך:  23/09/2013   |   עודכן:  23/09/2013

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

תגובות  [ 1 ] מוצגות [ 1 תפוס כינוי יחודי    כתוב תגובה   לכל התגובות
 כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מענק לידה
23/09/13 18:42

News1 מחלקה ראשונה :   |  מתכונים מאת אורי שביט |  הריון ולידה |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  ניוז1 |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |