|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

הסייען של יוסי כהן ויגאל זילכה / האזנות סתר

נתי טוקר הפר הוראות שקיבל בחקירתו <br>במשטרה ושיבש חקירת האזנות סתר

העיתונאי נתי טוקר מעיתון דה-מרקר נחקר במשטרה בחשד למעורבות בהאזנות סתר בלתי חוקיות יחד עם יגאל זילכה, שירלי זילכה ויוסי כהן נגד יואב יצחק וגורמים נוספים למרות הוראות המשטרה, הוא מיהר לגלות לעו"ד כהן על חקירה שנפתחה ובכך שיבש את האפשרות להפתיעם ולתפוס אצלם קלטות ותמלילים שהושגו בעבירה עמוס שוקן ואלוף בן נמנעו מטיפול ומהתייחסות לנושא המשך יבוא
16/10/2013  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   תגובות
זילכה, כהן. טוקר מתגייס לעזור [צילום: יוסי זליגר]

טוקר. נחקר ושיבש [צילום: מן הטלוויזיה]

זילכה-כהן בודים ראיות ומשתמשים בגנב
יואב יצחק
יגאל זילכה ויוסי כהן ביצעו פשעים חמורים: גניבות, הונאה ומרמה, גלגול כספים שחורים, עבירות מין ועוד * עכשיו, אחרי שנדחו על-ידי שלושה שופטים, הם מנסים לגייס את עיתון הארץ-דה-מארקר כדי שיסייע להם להשמיץ את הח"מ ובניסיון לכפות על News1 להפסיק החשיפות * לצורך זאת הם לא נמנעים מבידוי ראיות ומשימוש בתצהיר כוזב ש"בישלו" יחד עם אלכס בלום שנתפס בגניבה ופוטר * המשך יבוא
לרשימה המלאה

העיתונאי נתי טוקר מעיתון דה-מרקר שיבש הליכי חקירה ומשפט, וביודעין, כאשר גילה לעו"ד יוסי כהן, בפגישה שקיים עימו, כי מתקיימת חקירה משטרתית נגדו ונגד יגאל זילכה ושירלי זילכה בחשד למעורבותם הישירה בשורה של עבירות על חוק האזנות סתר.

טוקר נחקר בחודש ספטמבר על-ידי יחידת להב 433 בחשד למעורבות בפרשת האזנות סתר שנערכה לח"מ. חקירתו בוצעה בעקבות תלונה שהגיש הח"מ נגד: עו"ד יוסי כהן, יגאל זילכה ושירלי זילכה, וכן נגד טוקר עצמו, שהשתתף בפגישה שבה הוצגו ואף הושמעו תוצרי האזנת סתר, ואף נטל בה חלק פעיל. טוקר גוייס על-ידי זילכה וכהן כדי להכין כתבה משמיצה נגד הח"מ. בשיחות שקיים עם כמה גורמים הביע טוקר את רצונו "ושמחתו", כדבריו, כדי לפרסם כתבה ברוח זו בעיתון דה-מרקר.

ל-News1 נודע, כי זילכה וכהן שכרו לפחות חמישה משרדי חקירות נגד הח"מ וגורמים נוספים הקשורים בו, לאחר שזילכה הצהיר כי הוא מוכן להשקיע מיליוני דולרים במטרה לכפות הפסקת הפרסומים נגדו. אחדים ממשרדו החקירות ביצעו בשירותם האזנות סתר בלתי חוקיות וכן עבירות נוספות, לרבות: פגיעה בפרטיות, עבירות מחשב ועוד. מחמת זאת הוגשה כאמור התלונה למשטרה וטוקר, המעורב בשימוש בתוצרי האזנות סתר, זומן לחקירה.

בסיומה של החקירה נדרש טוקר להימנע מגילוי דבר החקירה או פרטים ממנה למי מהחשודים. למרות זאת, מיהר טוקר להודיע לעו"ד כהן על דבר החקירה, דבר שחיבל, מטבע הדברים, באפשרות להפתיע את החשודים ולתפוס אצלם-ברשותם קלטות ותמלילים - "פרי" האזנות סתר. לח"מ נודע, כי החשודים לא נרתעו מביצוע עבירות פליליות נגד הח"מ וגורמים נוספים, וזאת במטרה לכפות הפסקת הפרסומים בעניינם. מיותר כמעט לציין: פעולותיהם ולחציהם נדחו בתקיפות.

המידע שלעיל על מעשיו של העיתונאי נתי טוקר הועבר ביום 02.10.13 לידיעת לעמוס שוקן, העומד בראש קבוצת הארץ (מו"ל דה-מרקר), וכן לעורך הארץ, אלוף בן. אולם למרות מחויבותם לדאוג שעובדיהם לא יחרגו מהחוק, בשליחות דה-מרקר כביכול, נמנעו השניים מטיפול בנושא ו/או ממתן תשובות לח"מ בעניין זה. במקביל, הם מאפשרים לטוקר להכין כתבה מוזמנת נגד News1 בשירותם של שני הפושעים: יגאל זילכה ויוסי כהן. לכך נגיב בהתאם, בבוא הזמן.

ראו בהמשך: השאלות שהוצגו לנתי טוקר. תגובתו והמענה שקיבל.

השאלות שהוצגו לנתי טוקר

ביום 15.10.13 פניתי אל נתי טוקר וביקשתי את התייחסותו לשאלות שלהלן (ציטוט):

1) האם נכון שנפגשת מספר פעמים עם יגאל זילכה, שירלי זילכה ועו"ד יוסי כהן.

2) האם נכון שהבעת בפניהם את רצונך להתגייס לעזרתם כדי לפרסם כתבות בעיתון דה-מרקר ולפגוע בח"מ ובאתר News1 (המתחרה, בין היתר, ברשת אתרי קבוצת הארץ).

3) האם נכון שבאחת הפגישות בהן השתתפת הוקרן על צג מחשב סרטון קצר שכלל צילום והושמע פס קול שתיעד שיחה שקיים הח"מ עם גורם נוסף.

4) האם אתה מודע לכך שמדובר ב"פרי" של האזנת סתר האסור בשימוש על-פי חוק.

5) האם נכון שזומנת למשטרה ליחידת להב 433 כדי למסור עדות בחשד שהיית עד ו/או שותף לעבירה על חוק האזנות סתר.

6) האם נכון שבסופה של החקירה נדרשת להימנע מלגלות את דבר החקירה ופרטיה לחשודים המרכזיים: יגאל זילכה, שירלי זילכה ויוסי כהן.

7) האם נכון שזמן קצר לאחר מכן פנית לעו"ד כהן וגילית לו את דבר קיום החקירה וכן פרטים הימנה.

8) האם נכון שפעלת וביודעין כדי להכשיל את חוקרי המשטרה ולגונן על האישים הנ"ל.

9) האם אתה מודע לכך שאופן התנהלותך בנושא עולה כדי שיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

10) האם נכון שעו"ד כהן נתן לך ייעוץ משפטי בנושא זה.

11) האם שילמת לעו"ד כהן עבור הייעוץ המשפטי; ואם כן: כמה בדיוק שילמת; ואם לא: מדוע לא שילמת.

12) כמה זמן אתה מכיר את עו"ד יוסי כהן ואלו שירותים סיפקת לו.

13) בהנחה שלא שילמת שכר טירחה לעו"ד יוסי כהן: האם נכון שנתת ו/או הבטחת לו "שירות" שווה כסף תוך ניצול מעמדתך בעיתון דה-מרקר.

14) האם נכון שהחלטת לפרסם נגד הח"מ כתבה בעיתון-אתר דה-מרקר בטרם בדקת עם הח"מ את העובדות לאשורן.

15) מיותר כמעט לציין, כי אני שומר לעצמי את הזכות להגיש נגדך תלונה למשטרת ישראל בגין עבירה של שיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

תשובת נתי טוקר

טוקר נמנע ממתן תגובה פרטנית, כפי שהתבקש. במקום זאת שיגר תשובה כללית, משיקוליו הוא, ובה ביקש להבהיר כמה דברים "לרקע ולא לציטוט", כדבריו. התחייבות מוקדמת לקבל את בקשתו-רצונו לא ניתנה לו מצד הח"מ ולכן דבריו מובאים כלשונם.

להלן תשובתו המלאה של נתי טוקר, כפי שנמסרה (16.10.13).

היי יואב,

חשוב לי להבהיר לך כמה דברים, לרקע ולא לציטוט. אלה דברים ברורים מאליהם, אבל בשל המייל ששלחת כנראה בכל זאת אני צריך לכתוב אותם.

אני עובד על הכתבה הזו כמו שכל עיתונאי אובייקטיבי היה עובד על כתבה אחרת, תוך שמיעת כל המקורות וניסיון להבין את הסיפור, להיות הוגן ולהביא את כל צדדי הפרשה בפני הקוראים. במסגרת זה כמובן שאני נפגש עם מקורות, מעבר לזה אין לי שום יחסים אחרים עם המקורות, לא ייעוץ משפטי, תשלום, חברות או סיוע וכל הדברים האחרים שהזכרת.

אני לא יכול להתייחס לחומרים שהוצגו בפניי במסגרת מפגשי עם לקוחות, אבל כן יכול להגיד שהדברים שכתבת לגבי דברים שהוצגו בפניי אינם נכונים לחלוטין ושכל מה שאני נחשפתי אליו - גם אם לא אעשה בו שימוש בכתבה - היה חוקי לחלוטין.

בנוגע למסירת העדות במשטרה - כמובן שלא מסרתי שום מידע לשום גורם בזמן החקירה.

מעבר לזה, יואב, אני באמת מתכוון לעשות פה עבודה הוגנת ולהביא לידי ביטוי בצורה שיוויונית את עמדתם של כל הצדדים. אחרת אחטא לתפקידי. אשמח מאוד אם תחליט בכל זאת לשלוח תגובה מסודרת או להעביר לי חומרים נוספים שיבהירו לי את עמדותיך. מבחינתי אפשר גם להיפגש היום.

שוב, הדברים במייל הם לעיניך בלבד ולרקע ולא לציטוט.

תודה

מענה לתשובת נתי טוקר

תשובה ששיגר הח"מ אל טוקר, בעקבות תשובתו הנ"ל:

שלום לך
מר נתי טוקר

אני יודע היטב כיצד אתה "עובד" ובשירות מי ומכוח זאת אדע להגיב לפעולות ה"עיתונאיות" כביכול שאתה מבצע נגדי.

כתבת בעצמך בתשובתך: "במסגרת מפגשי עם לקוחות...".
אני מבין שאתה מודה שמדובר בלקוח שלך, עם כל מה שמשתמע מכך. ולפי הידוע לי, הקשר הדדי - אתה נחשב לקוח אצל עו"ד יוסי כהן.

בניגוד להכחשתך, מסרת, ובכוונה תחילה, מידע מוכמן לעו"ד יוסי כהן על דבר החקירה. פעלת כך למרות האזהרה המפורשת שקיבלת בחקירתך קודם לכן מחוקרי המשטרה ואף קיבלת ממנו ייעוץ משפטי בנושא זה.

גרמת לכך שאבדה האפשרות להפתיע את בני הזוג זילכה ואת עו"ד יוסי כהן ולתפוס אצלם קלטות ותמלילים שהושגו בעבירה.

במקום שתבצע את עבודתך ותחשוף את הפשעים החמורים שביצעו יגאל זילכה ויוסי כהן, ושותפיהם לעבירות, לרבות: גניבת כספים בסכומי עתק, עבירות על חוק איסור הלבנות הון, עבירות מס, מרמה, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט, עבירות מין ועוד, בחרת להתגייס בשירותם. חבל.

מר טוקר היקר: אעמוד על מיצוי הדין עם הפושעים הנ"ל, וגם עם סייען כמוך ששיבש, ביודעין, הליכי חקירה ומשפט.

באשר לשאלותיך:

השאלות שהעברת "נתפרו", בחלקן הגדול, על-ידי עו"ד יוסי כהן ובהדרכתו. בזאת אני רואה גם כן שיבוש מהלכי חקירה ומשפט.

יוסי כהן משתמש בך כדי להוציא ממני מידע/גירסה – שישמשו אותו בקובלנה הפלילית הפרטית שהגיש נגדי ובשתי התביעות האזרחיות שהגיש זילכה – שאותם הוא אינו זכאי לקבל, בשלב זה.

אתה מסביר שאתה פועל בצורה הוגנת, אך טיעון זה עומד בסתירה לעובדות: נפגשת מספר פעמים עם יוסי כהן, בני הזוג זילכה ואחרים. קבעת לעצמך עמדה (נגד הח"מ), קבעת לעצמך מועד פרסום "כתבה" (יום שישי, 18.10.13), ורק לאחר מכן פנית אלי לקבל תגובה. כדי לצאת ידי חובה, כביכול.

לדידי, בנסיבות שיצרת אינך ראוי להתייחסות ישירה כעיתונאי.

את התייחסותי ל"שאלותיך" אעביר ביום חמישי, במידה שאמצא לנכון, למו"ל הארץ מר עמוס שוקן, לעורך מר אלוף בן ולעו"ד מיבי מוזר.

בברכה,

י.י.

טוקר מבקש לתקן ונענה בהתאם

  • דקות ספורות לאחר שנענה בתגובה הנ"ל, ביקש טוקר לתקן וכתב (ציטוט): ה״לקוחות״ היה טעות הקלדה. הכוונה כמובן למקורות.

  • תגובת הח"מ לטוקר: כשכתבת לקוחות – אני מבין שכתבת בטעות את האמת - התייחסת בוודאי לגורם שאתה נותן לו שירות. וכך בדיוק אתה נוהג לטובת יוסי כהן ובני הזוג זילכה.

___________________

  • המשך יבוא

תאריך:  16/10/2013   |   עודכן:  16/10/2013
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתי טוקר הפר הוראות שקיבל בחקירתו במשטרה ושיבש חקירת האזנות סתר
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
rehvot
16/10/13 11:08
 
רוני מכפר שלם
16/10/13 15:26
2
מדמוני אסף
16/10/13 11:31
3
יולה
16/10/13 11:46
4
החוקר
16/10/13 12:08
5
חוקר
16/10/13 12:15
6
כל יום כתבה ולא ק
16/10/13 12:50
7
טולסטוי
16/10/13 17:18
8
הקורא המתמיד
16/10/13 21:25
9
איציק המרוקאי
12/01/14 00:06
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד ייפגשו (יום ד', 16.10.13) כדי לגשר על המחלוקת ביניהם באשר לזהותו של נגיד בנק ישראל הבא. מזה מעל מאה ימים שאין נגיד לבנק. שלושת המועמדים הסופיים, שאישרה ועדת טירקל, הם פרופ' מריו בלכר, פרופ' צבי אקשטיין ומנכ"ל בנק מזרחי ומשרד האוצר לשעבר ויקטור מדינה.
16/10/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
נציגי התעשיה הצבאית הודו (יום ג', 15.10.13) בוועדה לביקורת המדינה בכנסת, כי הם אינם מדווחים על מפגעים סביבתיים שהם עלולים לגרום - כדי שלא להיתבע תביעות אישיות כנגד האחראים. יהודה גיא, ראש אגף בטיחות והגנת הסביבה בתעש, אמר זאת בדיון, בתשובה לטענת אבי רונן, מנהל אגף רישוי מפעלים ביטחוניים במשרד הפנים. רונן טען, כי משרד הביטחון מונע פיקוח במפעלים אלו, כיוון שבניגוד לחוק - תעש איננה מעבירה למשרד להגנת הסביבה סקרים היסטוריים על מפגעים סביבתיים הנגרמים ממפעליה.
16/10/2013  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
רכבת ישראל הגישה למחוזי בתל אביב תביעת נזקי רכוש בסך 7.65 מיליון שקל נגד נהג משאית שנתקע עם רכבו על פסי הרכבת וגרם בכך לתאונה בה ניזוקה הרכבת שפגעה במשאית. בנוסף נתבעת מעסיקתו של הנהג, חברת הביטוח שלה, התצפיתן ומעסיקתו.
16/10/2013  |  יצחק דנון  |   חדשות
משטרת ישראל דוחה את טענותיו של מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניסו שחם, הנאשם בעבירות מין, כי יחסים בין מפקדים לפקודותיהם הם נורמה רווחת במשטרה.
16/10/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
אבי בן יצחק ויונתן פפיני, מייסדי חברת ויז'ן מערכות מכירה מתקדמות, והחברה-האם, החברה הציבורית פורמולה ויז'ן טכנולוג'יס שבשליטת דן גולדשטיין, הסכימו להעברת הסכסוך ביניהם להליך גישור בפני השופט בדימוס משה גל במשכן לבוררות ולפתרון סכסוכים.
16/10/2013  |  יצחק דנון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
אחדות במשפחה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
חנינא פרבר
הרשע נמצא סמוך לחכם, כדי שהחכם יתקנו' אולם לתיקונו דרושים כוחות גדולים    התם וזה שאינו יודע לשאול אין בכוחם להחזיר את הרשע למוטב    משימה חשובה זו מוטלת על הבן החכם שהוא הגבוה מכולם...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
בין אם הוא ידע ונתן את הפקודה ובין אם הוא לא ידע על הפקודה, מדובר בהוכחה נוספת לנפסדות ולסכנה הקיימת שהמשך שלטונו של בנימין נתניהו מהווה סכנה לחטופים, הנמקים בגיא ההריגה של החמאס ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il