|
שכחו את הלקוח ברגע שהתחיל לשלם
|
|
|
|
|
שופטת בית המשפט לתביעות קטנות בעכו, זהבה קאודרס-בנר, מותחת ביקורת קשה על התנהלות שירות הלקוחות של חברת הוט. קאודרס-בנר חייבה את הוט (24.12.13) לשלם ללקוח 4,000 שקל, באומרה שהייתה פוסקת פיצוי גבוה בהרבה אם הלקוח היה תובע אותו.
יוסף ונטליה זוהר טענו, כי הממיר סבל מתקלות חוזרות ונשנות, אך לא זכו לקבל מענה. קאודרס-בנר מתארת: "התובע ניסה במשך 24 שעות להשיג את חברת הוט כאשר גם בשעה 2 בלילה שמע מענה כי הנציגים עדיין עסוקים בהגשת שירות לאחרים. התובע עשה מאמץ חריג ונדיר ונסע בעצמו למשרדים הראשיים של החברה. לא רק שלא כיבדוהו במענה, אלא שלחו אותו חזרה לביתו על-מנת שימסור את דבריו בכתב. נמנעו לחלוטין לשמוע את דבריו במקום או להקדיש לו תשומת לב כלשהי.
"אני רואה בהתנהגות זו התנהלות מזלזלת ופוגעת בלקוח וצודק הלקוח כי לפני שקיבלו את כספו התקשרו אליו פעמים אין ספור וידעו לדבר אליו בצורה היפה והמכובדת והמנומסת ביותר. אך משנתן את כרטיס האשראי שלו והחלה החברה מיידית לגבות ממנו את התשלום, שכחו ממנו, התעלמו מצרכיו והעניקו לו יחס פוגעני, מזלזל ומשפיל. על כך יש לפצותו בסכום גבוה ביותר".