הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
חדשות / מבזקים
ראשי  /   משפט  עיתונות וברנזה  פסיקה  צרכנות  תקשורת    |  שתף:    |    |    |  
פורומים
משפט
עיתונות וברנזה
פסיקה
צרכנות
תקשורת
ביטוח ופיננסים
שיווק מחלקה ראשונה
קלאב הוטל
חברת מרום נוה
בזק בינלאומי
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 ד"ר י. וינרוט ושות', משרד עורכי דין
 יצחק ראובן, משרד עורכי דין
 רפאל ר. גלס - שושנה גלס, משרד עורכי דין
 שוב ושות', משרד עורכי דין
 אורי סלונים, משרד עורכי דין
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
הר הבית הוא נושא נפיץ. בגללנו.
30/12/2013   |   סוזי דים
 
 
 
נפתלי בנט לא הוריש את יושבי בית שמש
30/12/2013   |   אורי סויסה
 
 
 
הפרקינסון הרוחני של יעל
30/12/2013   |   חגית כהן
 
 
 
"בולרו" בסטודיו ניסן נתיב
30/12/2013   |   עליס בליטנטל
 
 
 
די לפופוליזם
30/12/2013   |   ציפי לידר
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
ביהמ"ש: יחס פוגעני, מזלזל ומשפיל של הוט
שכחו את הלקוח ברגע שהתחיל לשלם

החברה תפצה לקוח ב-4,000 שקל לאחר שנמנעה מלתת מענה לתלונותיו על תקלות בית המשפט: היה מקום לפסוק פיצוי גבוה בהרבה, אך התובע הגביל את סכום תביעתו

  ת"ק 18301-07-13, יוסף זוהר ואח' נ' הוט / פרוטוקול ופס"ד  
▪  ▪  ▪
שופטת בית המשפט לתביעות קטנות בעכו, זהבה קאודרס-בנר, מותחת ביקורת קשה על התנהלות שירות הלקוחות של חברת הוט. קאודרס-בנר חייבה את הוט (24.12.13) לשלם ללקוח 4,000 שקל, באומרה שהייתה פוסקת פיצוי גבוה בהרבה אם הלקוח היה תובע אותו.

יוסף ונטליה זוהר טענו, כי הממיר סבל מתקלות חוזרות ונשנות, אך לא זכו לקבל מענה. קאודרס-בנר מתארת: "התובע ניסה במשך 24 שעות להשיג את חברת הוט כאשר גם בשעה 2 בלילה שמע מענה כי הנציגים עדיין עסוקים בהגשת שירות לאחרים. התובע עשה מאמץ חריג ונדיר ונסע בעצמו למשרדים הראשיים של החברה. לא רק שלא כיבדוהו במענה, אלא שלחו אותו חזרה לביתו על-מנת שימסור את דבריו בכתב. נמנעו לחלוטין לשמוע את דבריו במקום או להקדיש לו תשומת לב כלשהי.

"אני רואה בהתנהגות זו התנהלות מזלזלת ופוגעת בלקוח וצודק הלקוח כי לפני שקיבלו את כספו התקשרו אליו פעמים אין ספור וידעו לדבר אליו בצורה היפה והמכובדת והמנומסת ביותר. אך משנתן את כרטיס האשראי שלו והחלה החברה מיידית לגבות ממנו את התשלום, שכחו ממנו, התעלמו מצרכיו והעניקו לו יחס פוגעני, מזלזל ומשפיל. על כך יש לפצותו בסכום גבוה ביותר".

תאריך:  30/12/2013   |   עודכן:  30/12/2013

מועדון הבלוגרים לקבלת רשימות איתמר לוין לדוא"ל שלך עם פרסומן הקלק כאן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

תגובות  [ 4 ] מוצגות [ 4 תפוס כינוי יחודי    כתוב תגובה   לכל התגובות
 כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמרל
30/12/13 23:00
2
להתחבר אליהם.
31/12/13 00:42
3
שוקה חם הוט
31/12/13 01:32
4
לתבוע כולם
31/12/13 07:36

News1 מחלקה ראשונה :   |  מתכונים מאת אורי שביט |  הריון ולידה |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  ניוז1 |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |