הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
חדשות / מבזקים
ראשי  /   אינטרנט/מחשבים  עיתונות וברנזה  פרסום/שיווק    |  שתף:    |    |    |  
פורומים
אינטרנט/מחשבים
עיתונות וברנזה
פרסום/שיווק
ביטוח ופיננסים
שיווק מחלקה ראשונה
קלאב הוטל
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
האמת על בית צבי
02/03/2014   |   עליס בליטנטל
 
 
 
הפגנה חוצת מחנות
02/03/2014   |   בעז שפירא
 
 
 
כמעט טוב פלוס
02/03/2014   |   אורן פרסיקו
 
 
 
זקן רוצה "הסדר טיעון" בדקה ה-90
02/03/2014   |   אברהם פכטר
 
 
 
שייקספיר ידע: Jewish doing good news
02/03/2014   |   יורי מור
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
התעצמות הדיגיטל
סקר: הישראלי מעדיף לצרוך חדשות באינטרנט
העיתונות הכתובה חלשה מהאינטרנט אך חזקה מהרדיו [צילום: פלאש 90]

27 אחוזים מהישראלים מתעדכנים מדי יום בחדשות באמצעות האינטרנט ירידה חדה בשיעור המתעדכנים בתוכן חדשותי באמצעות מהדורות הטלוויזיה (7%-), צניחה גם בשיעור המתעדכנים באמצעות הטלוויזיה במקרה של אירוע ביטחוני גדול (9%-)

  סקר דעת קהל בנושא תקשורת דיגיטלית / סקר  
▪  ▪  ▪
צרכני האקטואליה בישראל מעדיפים להתעדכן באירועי חדשות באמצעות האינטרנט. כך קובע סקר דעת קהל שנערך עבור כינוס Digit של בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה. בהשוואה לסקר קודם (2013), חלה עלייה (7%+) בשיעור המתעדכנים בחדשות באמצעות עיתונות יומית מודפסת, וירידה בשיעור המתעדכנים באמצעות טלוויזיה (7%-). בשאר אמצעי התקשורת לא חל שינוי משמעותי בשיעור המתעדכנים.

27% מתעדכנים באמצעות האינטרנט, 22% באמצעות הטלוויזיה, 21% באמצעות העיתונות המודפסת, 19% באמצעות הרדיו, 7% באמצעות הטלפון הסלולרי ו-4% באמצעות הרשתות החברתיות.

כשליש מבעלי הדעה בכלל המדגם (37%) סבורים כי כל העיתונאים נחשבים לרציניים ומקצועיים באותה מידה, לעומת 7%, הסבורים כי אף אחד מהעיתונאים לא מספיק רציני ומקצועי. שאר בעלי הדעה מדרגים את רצינות ומקצועיות העיתונאים כך: עיתונאי במהדורת חדשות בטלוויזיה (26%); עיתונאי בעיתון יומי (17%); עיתונאי ברדיו (11%) ועיתונאי באינטרנט (2%).

למרות המשאבים הכספיים האדירים שמושקעים בתחום הווידאו החדשותי, רוב מוחלט מבעלי הדעה בכלל המדגם (80%) אינם צורכים חדשות בווידאו באתרי החדשות באינטרנט. בהשוואה לסקר קודם (2013), חלה עליה משמעותית בשיעור בעלי הדעה שאינם צורכים חדשות בווידאו באתרי החדשות באינטרנט (20%+).

רועי כ"ץ, עורך ראשי של כינוס Digit, התייחס לנתוני הסקר, ואמר: "יותר ויותר ישראלים מתעדכנים בתוכן חדשותי באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית. אך כל מי שעיתונות אונליין יקרה לליבו, חייב להיות מודאג מהאמון הנמוך שנותנים צרכני החדשות בדיווחי האקטואליה אותם הם קוראים ברשת. באתרי החדשות הישראלים פועלים עיתונאים מצוינים ומחויבים, שאינם ראויים לדימוי מקצועי כפי שעולה מהסקר". כינוס Digit צפוי להתקיים ב-10 במרס 2014, בבינתחומי הרצליה ויתמקד השנה באתגרים התוכניים והטכנולוגיים עימם מתמודדת העיתונות המקוונת בארץ.


פרטי הסקר המלא בקובץ המצורף
תאריך:  24/02/2014   |   עודכן:  24/02/2014
עידן יוסף

מועדון הבלוגרים לקבלת רשימות עידן יוסף לדוא"ל שלך עם פרסומן הקלק כאן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

תגובות  [ 0 ] מוצגות [ 0 תפוס כינוי יחודי    כתוב תגובה   לכל התגובות

News1 מחלקה ראשונה :   |  מתכונים מאת אורי שביט |  הריון ולידה |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  ניוז1 |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |