דירוג חודש אוקטובר של יפעת-בקרת פרסום, מקבוצת יפעת, קובע כי תת-הענף המוביל בפרסום בחודש זה הינו "תקשורת סלולרית". במקום השני ממוקם תת ענף "ביגוד כללי" ובמקום השלישי תת ענף "רכב-פרטי". את דירוג המפרסמים מובילה בחודש זה פרטנר-אורנג'. במקום השני ממוקמת חברת פרוקטר & גמבל ובמקום השלישי ממוקמת סלקום. גם את דירוג המותגים המובילים מובילה פרטנר-אורנג', כשבמקום השני ממוקמת סלקום ובמקום השלישי ממוקמת אופנת פוקס.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, אמר: "תת-ענף 'תקשורת סלולרית' כובש שוב את פסגת טבלת תתי-הענפים, לאחר שבחודש ספטמבר, חודש החגים, שהיה משופע בפרסום, היה תת-ענף 'רשתות שיווק' במקום הראשון. פרטנר, שהוא המפרסם המוביל החודש, הוא גם כמובן המפרסם הסלולרי הגדול ביותר באוקטובר עם פרסום בולט ל-'BU תבחרי מה שמתאים לך' ול'נוקיה 3300 - טלפון המוסיקה', באמצעות שלמור אבנון עמיחי".
"במקום השני החודש בטבלת המפרסמים", מוסיף יעקובי, "ממוקמת פרוקטר&גמבל המעסיקה מספר משרדי פרסום: גלר נסיס, המפרסם בעיקר את אולוויז, אולדייז, TIDE ו-HERBAL ESSENCE; באומן-בר-ריבנאי, המפרסמים בעיקר את אריאל, CREST ו-HEAD AND SHOULDERS ואילו אדלר חומסקי&ורשבסקי מפרסמים בעיקר את FAIRY ואת פנטן פרו-ויטמין".
בדירוג הקמפיינים המובילים של יפעת בקרת פרסום, מוביל החודש קמפיין אופנת 'פוקס MEN' (עם יעל בר-זוהר ויהודה לוי). במקום השני, מופיע קמפיין יונדאי אלנטרה (עם התינוק) ובמקום השלישי - סלקום (חצי מחיר בשיחות והודעות SMS).
את טבלת משרדי הפרסום מוביל מק'אן-אריקסון, במקום השני באומן-בר-ריבנאי ובמקום השלישי שלמור-אבנון-עמיחי / Y&R.
לדברי נתי יעקובי: "תת ענף 'ביגוד - כללי' מתקדם באוקטובר שלושה מקומות במעלה טבלת תתי הענפים ומתברג במקום השני. תת-ענף זה שהוא ללא ספק אחד מתתי-הענפים המפתיעים של השנה, מכיל פרסום בולט החודש של שני מפרסמים דומיננטים: אופנת פוקס מפרסמת באמצעות זרמון-גולדמן את הקמפיין "המתקדם לאחור" בכיכובם של יהודה לוי ויעל בר-זוהר, וקמפיין 'הקופסא' בשיתוף עם סלקום. אופנת הוניגמן מפרסמת את אופנת TNT בכיכובם של עומר ברנע וליהי אלון".
"את טבלת משרדי הפרסום מוביל החודש מק'אן-אריקסון", מציין יעקובי, "אולם במקום השני והשלישי עם השקעה כמעט זהה בפרסום למק'אן, ממוקמים באומן-בר-ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי".